2013年11月15日 星期五

牝馬連續出產

最近兩個帳戶, 牧場生產的牝馬大約是90% (11隻只有一隻是牡馬, 現在是牝馬連發中)

用了牡馬生產護符(中)(小)也是無效

以為只是自己運氣不好

但今日在日本討論區, 見到就連日本玩家也是遇上這樣的煩惱

繙譯內容如下:

1. 牝馬率明顯提高了

2. 我是牝馬14連發, 當中10隻是同一組合www

3. 現在牝馬6連發中, 其中一次用了牡馬護符(中)w

4. 我也是從昨天開始連續9頭牝馬

5. 大家都是生牝馬多; 我這一星期沒有用護符, 生產日期及時間都不同, 連續生了20隻牝馬 (!!!)

6. 我連續生產了6隻牝馬就停止了...

7. 我是連續15隻牝馬 (!!!)

8. 牝馬確實是多一點, 大約10隻之中6~7牝馬; 試過連續9隻牝馬, 不過之後最多連續4隻; 但確實不是1:1的機率, 牝馬連續模式應該存在w

9. 生產放棄w 我連續14隻牝馬, 5個朋友連續10隻以上牝馬w

10. 連續18隻牝馬, 之後將全部29戰的馬退役說再見的朋友也出現了w (!!!!)

11. 我是連續10隻牝馬, 朋友也陸續出現同樣的情況

※ ※ ※

不知道大家的情況如何呢?



30 則留言:

  1. C兄~我想問如果啲馬跑完藍卷賽話會對退役後有影響-請問你知唔知係咩?係咪跑完特別賽啲馬唔好配種?

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該沒有什麼影響的, 電腦賽後寫的意見, 通常也是不用理會的

      由於我是以母馬為中心, 有專用繁殖馬, 因此跑特別賽如SP, 頂上, Event Race, 對整個繁殖系統沒有不良影響

      刪除
    2. 點先算以母馬為中心?一隻母馬生到盡?

      刪除
    3. 母馬為中心的意思, 是所有繁殖用牝馬要用以下準則去培育...
      1. 不用代重中心
      2. 主系統的母馬才留下培育
      3. 退役時機: 早熟21戰, 普通22戰, 晚成26戰

      刪除
    4. 唔太明第二點?主系統?

      刪除
    5. 例如我的主系統是Maruzensky,就只留這個系統母馬繁殖,其他輔助系統如She Is Tosho就只留父馬

      刪除
  2. 昨晚配左3隻都係牝馬, 另一AC用護符配左一隻牝馬, 早知唔用護符 T.T

    回覆刪除
    回覆
    1. 有玩家建議用牝馬護符, 可能會出產牡馬... 很黑色幽默

      刪除
  3. 我昨晚 配出來 十連中 牝馬 吃左30幾張親馬..
    追牡馬 追下又一隻追下又一隻 都又係牝馬 條氣頂住!
    結果出10隻馬女 .暈....
    C Uc親馬咭食到乾哂 .所以冇再追洛去...

    回覆刪除
    回覆
    1. 連續10隻馬女... 要處理都要花很多時間

      刪除
  4. 如果情況沒有改善!!
    用牝馬護符 可能會出產牡馬 都可能是一個好方法 ><

    回覆刪除
    回覆
    1. 那個是反諷的建議, 如果用了牝馬護符, 可能是更多牝馬...

      刪除
  5. 我前日都牝馬十幾連發,親馬卡清晒倉,最慘啱啱差一隻牡馬,
    一定要追落去,幾驚生到隻馬冇得生都未生到隻牡馬出來 ×_×
    上一代就好彩,完全沒有多餘,生出來剛好兩牡兩牝,點知啲
    親馬卡係還晒落再下一代!

    * 謝謝在遊戲加了我成為好友。

    回覆刪除
    回覆
    1. 不用客氣
      牝馬連發是近一星期發生, 覺得太嚴重, 所以問問大家的情況

      刪除
  6. 拉菲爾兄,請問你有無將Maruzensky練成自在馬,應該用咩野種輔助?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有練成自在, 我用了
      SR Jungle Pocket ○○○△○◎
      SR Admire Moon ○○○○○○ (已變了Balance)
      作為輔助

      刪除
  7. PAPA變通常要幾多代先出現?

    回覆刪除
  8. 拉Ching; 你好 牡/牝馬隨機生產真是有點離譜, 一連10隻8隻, 我係上兩星期已經係咁.
    拉Ching 可吾可以再張今期既抽親馬, 再詳細分析一下, 因為你每期抽馬分析議建真係做得好好, 對我地呢D 對日本馬吾係咁熟既人, 真係好有幫助, 對遊戲都有一種感覺.......

    回覆刪除
    回覆
    1. 親馬GETCHA的資料
      今期親馬有一匹新的LE サッカーボーイSoccer Boy△◎◎○△◎, 看情況應該會變Balance, 不太值得去抽

      而LE オグリキャップ小栗帽, 櫻花進王, 都是值得抽的

      刪除
  9. 那請問今期LE ハギノ。。。是什麼馬

    回覆刪除
    回覆
    1. LE Hagino Top Lady,表能力一流,但速度不高

      雖然不太會變Balance,但評價普通,比較適合作為輔助系統

      刪除
  10. 最近唔只生產, 其實連調教也覺得有相似的現象
    明明73%完壁率, 竟然連續2次大成功+1次成功, 仲要係我2隻新馬0戰~1戰時出現
    以往實際完壁率低於所示我諗大家心中有數, 只係最近厄得太離譜 .\/.

    回覆刪除
    回覆
    1. 早幾天我使用86%完璧率去操練, 也是第一次出現「成功」
      96%也是可以出幾次大成功, 玩家不滿不是沒有理由
      稍後我會寫一篇文章, 討論有些玩家對於課金的一些奇怪想法

      刪除
    2. 我最近都試過85% 出現「成功」, 因為以前一向都未試過...仲以為自己眼花...

      刪除
    3. 現在世嘉給出來的數字已不可靠, 還是以大家的觀察及數據為準

      刪除
  11. 睇大數計都係55波 ; 不過個別系統就真係側埋一面. (古摩亞)

    回覆刪除
    回覆
    1. 50:50, 本應該是這樣的, 現在太側重於牝馬 (從沒聽過有人牡馬10連發以上), 似乎是世嘉故意的

      刪除
    2. 昨晚配5隻先得1隻牡馬
      之前都會有連續牡馬或牝馬, 但最近明顯牝馬多
      我細佬話佢update新version (ios) 未出過牡馬, 已經配唔到落去搞到佢唔想玩

      刪除
    3. 因為這問題而決定不玩的日本玩家都為數不少, 世嘉今次又再惹禍了

      刪除