2015年1月5日 星期一

親馬分級及育成階段

由於香港版親馬設定比較優勝

C > UC > R > SR > LE > LE+

裡能力形態是上一級比下一級好

不像日本版那樣亂來


C = Common
UC = Uncommon
R = Rare
SR = Super Rare
LE = Legend
LE+ = Legend Plus

因此, 在育成時候, 也可以這樣的路徑走

同時配合本人提出的配合理論

選擇好想玩的腳質之後

就開始育成計畫

自家親馬系統 = UC / R

輔助血統 = R / SR

主力血統 = LE / LE+

我自己也是以這個方案, 實行自己的育成計畫

現在的進度, 去到輔助血統, 情況是良好的

一切按計畫進行

※ ※ ※

在這裡再總括一次, 各種腳質最理想的裡能力形態:

逃 (放頭) = 高速度, 高加速力
先 (居前) = 高速度, 高加速力或者底力
差 (居中) = 高氣量, 高底力
追 (後追) = 高氣量, 高底力
自在 (自由) = 高速度, 高底力

※ ※ ※

抽了很多隻SR 大印銀紙

想說為馬房調色

可是...

蘆毛呀~ 灰馬呀~

慘, 全部GG

兩個帳號, 沒一隻是灰色

就像網友說的, 真的很灰

X_X


83 則留言:

  1. 不過調完第一次色都麻煩,要再落代跟色跟對的血統 =(

    回覆刪除
    回覆
    1. 是呀, 但這個可以用代重中心代勞

      刪除
    2. 最痛苦是每一匹都要10戰才能退役...
      顏色不對很浪費資源....T.T

      刪除
    3. 在最終代的前一代(例如財駿 金珀4代) 出世時直接用護符比較快....

      刪除
    4. 犧牲育馬的AT 跑活動, 點都攞到幾張毛色護符. 免費算係咁啦@@

      刪除
    5. 特殊毛跟普通毛色有少許不同

      普通毛色沒有護符, 要借NPC的顏色

      刪除
    6. 你地會用100cp殺馬嗎?太多無用既馬係個倉到,好煩>_<

      刪除
    7. 會... 配到發癲無位時, 想繼續配, 就必須殺了 @_@

      刪除
    8. 太奢侈了,我用8小時殺一只的方式。平民啊。。。我

      刪除
    9. 拿到LE衝鋒槍了
      裡能力,三角,雙圓+,三角,雙圓+
      表能力,X,圓,圓,三角,雙圓,雙圓

      刪除
    10. 由JP到HK, 都未試過在代重中心用CP

      刪除
    11. HKD7.50 殺一隻馬...好貴>_<

      刪除
    12. 都好過250CP = $25 抽1張親馬咭..........

      刪除
    13. 等100CP首抽及1000CP11連吧

      刪除
    14. 最貴的都不是這些........ 是食物!!
      痴線~!! 100CP 抽1種食物X1件....... 有病!! 仲有啲係賽事可以獲得@@" 完全低能....

      刪除
  2. LE聚寶駒
    裡能力,X+,雙圓+,雙圓+,X+
    表能力,三角,雙圓,圓,三角,圓,圓

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝, 如果裡能力是X+, 雙圓+, X+, 雙圓+, 就一流了~

      刪除
    2. 表面睇衝鋒槍 裡能力,三角,雙圓+,三角,雙圓+ 係一流
      不過爆冷 靚蝦王 又何嘗不是......... ~"~

      刪除
    3. X+, 雙圓+.... 這種裡能力差距, 是比SR 馬王那些優秀呢

      刪除
    4. 咁又係, 不過....... 2 3有咩用~"~
      呃細路咩

      刪除
    5. 其實2﹑3真係可以跑咩腳...=.="
      有冇人試過跑先?
      逃腳一定唔行...

      刪除
    6. 我玩LE咭金獅後追, 出世8 20場大概15 耐力 加速度90, 底力唔識升KEEP住6X, 都唔覺得勁.......
      或者我騎術太差= =||

      刪除
    7. 我覺得2.3應該玩追, 自己玩那隻變種翠河就是變成2.3雙圓, 感覺很好, 起碼17.18戰開始玩全國交流無問題! (可能是自己要求低!!)

      刪除
    8. 其實表面上雙圓 仲要睇實際數值, 我覺得7戰時95以下都係平庸之輩
      雙圓好似係81~99... 所以金獅系2 3有9X我都敦棄佢.. 或者我要求高= ="
      無死錯人既, 跟老人家經驗都係追求2 4好啲, 希望衝鋒槍 代理咪玩野.........

      刪除
    9. 同意, 2.4會是追馬首選, 但4實在太易變了, 所以我現時希望練到隻三角/雙圓+/雙圓/雙圓, 咁樣應該會幾好玩!

      刪除
    10. 高氣量, 高加速, 研究真的不多, 或者大家可以花點時間培育, 看看差追情況如何

      刪除
  3. 我想問一下板主以前在DOCJP有試過隔代配到毛色變化嗎?例如我們這次GG了的,再配有重新出現灰毛的可能嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有可能, 我亦等他們全退役, 再試

      刪除
    2. 祝福我們有灰毛重現XD

      刪除
    3. 等等有一隻退役, 急不及待, 會立即嘗試

      刪除
  4. 勝哥兒抽得過嗎?三角, 雙圓+, 三角, 雙圓+

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係怕左呢啲三角....... 好似馬王咁, 扮三角

      刪除
    2. 今次係9600抽1張, 唔好同佢傻, 除左隻LE勝哥兒 根本無隻好.....
      UC悅欣賞 = 低級版金珀龍華, 但9600喎

      刪除
    3. LE 好似魔鬼向我招手,抵受唔住引誘兩抽GG左= =

      刪除
    4. 我都疑惑緊...9600 1/8 機會~
      不過升晒設施D DP有好似冇咩特別用途...

      刪除
    5. 上個週日俾佢呃左9600.. 抽左隻觀自在, 仲放係度做花瓶
      如果唔係而家已經達成10萬DP成就, 攞多個眼罩@@

      刪除
  5. 全國短途,全部都係雷神同拉兄。5555 :(t

    回覆刪除
    回覆
    1. 紀錄時間還有很多空間的, 大家一起努力吧

      刪除
  6. 灰毛也挺無趣的
    之前為了copy Tamamo cross的灰毛
    我的日帳幾乎都是黑灰色
    看了實在很像黑白螢幕哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 我是想一邊灰色, 一邊黑色, 但現在全部是棗色 ~_~

      刪除
  7. 請問自在馬係咩野情況下會有大回復?

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家整自在馬.. 最多練到6條70%滿, 無乜用吧...

      刪除
    2. 是, 因為高級食物種類還不夠多

      刪除
  8. 所有賽事都沒有友賽紀錄..你地有冇咁既情況?

    回覆刪除
  9. 今次維護後 馬主資格變回B3了.. 但食物和道具沒有回收, 不過成就的最底就當作你已經領取了..... 代理真是算死草

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦! 變回B3了, 係都要大家繼續去玩番升級賽, 又係想燒AT! 我不強求, 升到就升啦!

      刪除
    2. 獎勵已到手,有沒有需要升?會不會有什麼賽事要S1才可參加?

      刪除
    3. 馬主級別, 實際上是沒有用的, 是Ver1.7的最失敗功能

      刪除
    4. 詳細可以看我以前的文章, 火力全開炮轟Ver1.7

      刪除
    5. 馬主級別, 實際上是沒有用的, 是Ver1.7的最失敗功能

      -- 如果有頂上, 會分馬主級別來打, 不過港版咁耐都未開頂上.....

      刪除
    6. 但是, 以分數去馬主級別, 而不是以頂上實力去分級, 是敗筆, 很多實力高但不升級的馬主, 就只會留在C級跑頂上

      到現在, 這情況在日版也沒有改善

      刪除
    7. 1張及5張頂上券的分別

      刪除
    8. 有道理... 應該用贏頂上的次數去分級= =||

      刪除
    9. 頂上卷就咩架?親馬?食物?

      刪除
    10. 頂上券, 抽特殊毛, 頭罩及繃帶

      刪除
  10. 短途不遇到拉兄,百式和雷神。還是有機會的:).剛把百式的天20擊敗了:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我的目標是先贏齊56場G1, 有空順便清光G2 G3
      然後才去玩全國統一 a_a

      刪除
    2. 我都係新手,擊敗我不難!還記得十幾年前同王晶係機鋪鬥好懷念

      刪除
    3. 我果時長期係港晶中心果間機鋪捕蛋。哈哈

      刪除
    4. 加油, 我傾囊傳授, 就是希望各位成為最出色的馬主 :)

      刪除
    5. 拉兄,我發現綜合力18,19 其實有乜用?

      刪除
    6. 日版是用來估計馬匹的能力, 但港版有實際數字, 整體綜合力就變得沒那麼重要

      刪除
    7. 衝鋒槍第一代走向平衡型
      玩到10戰被我殺了 =____=
      50,83,60,76

      刪除
    8. 根本無一隻真正2 4追馬型.
      超級失望, 所有馬潛在成長1 3, 即使出世係1 4馬, 一樣成長1 3

      刪除
    9. 我見過好友有真正追馬型
      不過唔知佢第一隻係邊隻
      有可能係課金馬
      剛用了LE卷又抽到家飛樂,已經有3隻...
      抽離抽去都係果幾隻

      刪除
    10. 如果有輔助血統作為過度, 可能會好一點

      刪除
    11. 我玩了個多月後, 大概估計配馬特性如下:
      1) 表能力完全跟父或母, 所以無的變;
      2) 裡能力受父母雙線影響, 似那邊就近那邊多, 我估計7:3左右, 再加上一個神秘FACTOR, 最後才得出结果;
      3) 裡能力的成長受成長階段的操練和賽事影響, 但FACTOR不詳;
      4) 最奇就是2.4這兩個裡能力, 不知怎樣在成長過程中調節;
      希望大家比啲意見!
      P.S. 其實我十多年前都係在尖沙咀打DOC2000的, 那時一放假就好似返工一樣, 成個尖沙咀的機舖都去, 這裡打完那幾場, 又去第二間, 所以我都有同王晶打過馬仔. HEHE.....

      刪除
    12. 補充: 5) 毛色應該有隔代違傳, 因試過深棗毛配深棗毛出黑毛!

      刪除
    13. 謝謝分享育成資訊, 我很少玩追馬, 所以不清楚氣量及底力要如何調節. 或者有沒有辦法控制

      刪除
    14. DOC2000時代, 大家都玩得非常瘋狂

      刪除
  11. 拉兄,
    其實你覺得差馬和追馬的分別是什麼?
    我覺得2.3可能係合追腳, 事關追馬無差馬的需要時常發力以保持合適位置, 但要靠直路一直追上來高加速力就好有用.
    我打算試試, 剛剛手頭上有隻本來用來配色的馬合用, 現時5戰, 綜合11, 裡能力(1.3.3.1馬蹄), 出世好似係7, 因只想配毛色用, 所以無記錄.

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩者的分別主要是發力點的位置不同

      高氣量高底力, 可以試試

      刪除
    2. 見有些高氣量高底力R親馬卡都唔錯, 一定會試試!!

      刪除