Derby Owners Club Hong Kong (DOC 香港 / ダビオナ ホンコン)
你好,今天才剛剛知道這個blog, 想問一下其實用比操練中心操既馬去繁殖,和自己操既馬去繁殖,結果會不會有差異?另外得知你已從日版引退,不過日版上左1.8之後多左兩樣我個人很鍾意既野,一係沙田馬場,第二係自我中心鏡頭,如有時間不妨試試!
會有差異, 自己訓練的會比較好至於DOCJP, 於可見的將來都不會回去呢, 還望見諒 ^_^
拉兄,隻大印銀紙裡能力速和耐力都單圈,用作輔助血會否容易走向balance?
會的, 所以我只會用來調色
隻龍華速逃型外觀十分不俗,應該先導入自家親馬血好定還是導入財駿福星血好,我還考慮緊,,拉兄可給點意見嗎? 謝謝自家親馬血,裡能力就 116 60 78 85財駿福星血,裡能力就 127 49 127 44
用R 財駿福星的血統導入R 金珀龍華, 應該會比較穩妥
金珀表面睇裡能力真係唔錯, 不過至驚係隱藏成長耐力底力= =||
我搵隻配嚟玩下先
R 金珀龍華, 似乎是不錯的馬
我一抽中左金珀就冇抽了=P表裡能力確實吸引~題外話,想問出賽報名時有時左上角會出現馬頭其實有冇特別意思?G1嬴過果場會出現,但有時冇嬴過都有..會唔會特登跑對隻馬有加承呢?
我都想知個馬頭係咩意思... 唔一定G1, 無論任何班次都有機會出現
我都係一抽就抽中, 不過因為我唔想用護符, 所以想攞多幾張保險. 結果抽多3次先中多1張
AC王子,我們互加好友吧~金珀裡能力非常理想~1﹑3升得快
好, GAME裡我就叫AC王子剛用金珀+一匹自家出世時綜合9配金珀第1代出世..... 綜合只有5 = =|||到母馬的母字頭....4維 68.33.76.21大家交流一下
日版裡面出現馬頭在賽事名代表個隻馬之前已經贏過那場賽事,不過中文版那個馬頭似乎係亂Q咁出
左上角馬頭, 是出戰馬匹有贏過那場賽事, 但Ver 1.7有狀況, 有時會錯誤顯示
AC王子, 配入R 卡綜合係5左右, SR卡 6-7左右 LE 卡7 LE+卡 8左右
但拉神隻財駿 第3代就9戰14..... 應該出世9 4.5字, 唔通第1代5字, 第2代即刻跳上8-9字= =?
財駿福星三代, 出世2.1字, 綜合8
我金珀初代得4...=.="不過血統一早死晒...係時候要加入新血統去提升綜合力
出世綜合8 可以9戰14? 咩事= =" 我出世綜合9 9戰先勉強13
這匹馬的下一代, 即四代, 完全沒有成長, 20戰綜合力也只有15, 已退役~
拉神, 我想問你D第一代馬, 例如財駿, 幸運寶駒等.. 是否都掉去訓練中心10戰退役...... 第1代廢事跑?
全部自己跑的
OH... 我好多都掉訓練中心10場退役= =唔知有冇影響.........
會有影響的
借問一吓,咁自己訓練多少場退役?和食物方面要針對性嗎?
我是跑22場, 食物是新鮮紅蘿蔔, 大青蘋果, 香蕉
想問一下 想用後追馬 裡能力應該邊兩項強會好一點?
耐力 底力 80以上, 速度加速越低越好
跑長短途都係?
高氣量高底力, 後追馬2000地以上才比較易跑
1400以下玩後追好難贏, 因為逃馬可以全程打鞭1800開始易追D
感謝拉兄!! 原來我一直不懂打法,終於在你文章學會,跑出1分7.44 記錄,怪不得我出生裡能力 108 110 跑咁慢!!
不用客氣. 最重要您們可以好好享受DOC ^_^
我現在最想破記錄, 綜合力18-19 本人覺得 不太緊要(PS.可能己經有過3隻19) 裡能力 低就算19 都冇用
真係唔明點解你地啲速度加速度可以11X 12X我配極都係9X.... 連精英大師血統出世9, 跑10場 速度都係剛好100..... >"<
AC 王子 精英大師最勁都係90 起 ,我出世過100係軍事攻畋
是, 裡能力形態是最重要的輔助血統, 要自己培育, 高完璧率+食物, 會易見效一些
上一隻精英出世 速88 加速77 .. 你最勁一隻精英退役前可以升到幾多?
拉神, 如你所說, 輔助血統自己培育, 即是金珀如果培育到 S C S C 將會是很好的輔助嗎? 我的自家血統變成 S A S B.. 如果這個自家血統導入財駿 蓮華等血統, 會削弱後兩者的速度和加速度嗎?
AC王子 我精英大師最勁都係90左右 最後127 127 點樣可以PO 相?
我地應該無得PO相最後去到127即係爆滿..... = ="我最後好似都係10X咁上下....... 唉~
如果R 金珀龍華進度正常, 有可能納入主力血統那邊自家血統S A S B, 導入新血統, 影響應該不太大
是, 留言沒辦法PO相, 要放在其他SERVER, 再將連結寫在留言
其實唔好係咁不停代重,你去到綜合9 保留幾代就夠,係咁落代會不進則退
點樣PO 相放在其他SERVER, 再將連結寫在留言,求CHING指教
試試用 http://tinypic.com/
http://i60.tinypic.com/rcimah.png
http://i61.tinypic.com/wmbkhx.png
[img]http://i60.tinypic.com/rcimah.png[/img][img]http://i61.tinypic.com/wmbkhx.png[/img]
AC 王子, 其實拉兄講得好對,代重過程其實過左就冇乜特別,反而配中獎馬仲想死
問題係我都唔知我代重完未......= ="你地去到4.5字, 我得3.5
自家親馬3.5 字就夠, 配新血統去到4-5代先有4字以上
多謝拉兄教的鞭法。我現在專攻1200,1600先熟悉之兩種打法。時間快了1到2秒(比一般打法)可是現在眼只能盯住數字,沒空看馬仔跑了,55555 :(
係牙跟拉兄教的鞭法冇時間看馬仔
最初一定是看著數字, 但慢慢就可以再看回馬匹的了
拉兄 G1 1000-1200 要破時間有冇技巧?
沒有特別技巧, 但1000米有時要靠對手, 才會快
拉兄 我發覺最初自家馬 配種次數開始減少,我現在用軍事攻畋代重幾代,這樣做OK嗎?
可以呀, 只要留意裡能力沒有變Balance傾向就OK了
請問大把銀紙要如何配才出產到灰毛?
如果不用護符, 跟另一隻特殊毛配, 有30%機率生出特殊毛, 但不一定是灰色
就是直接用R 大印銀紙配自家馬, 生產時有可能將灰色帶到仔馬身上, 就算沒有遺傳到灰色, 再下一代也有可能出現灰色
咁即係搏5%.... 其實普通棗色配棗色亦有5%機率出特殊毛落代時候都出過唔少隻
應該沒有5%這麼低, 我晚點試試看
大把在手那種灰也是特殊?
打錯SORRY,應該是大把銀紙, 配種時沒有說是特殊哦,機率5%普通
又打錯,是5%特殊
喔? 那應該是BUG, 代理做漏了大印銀紙看毛色是特殊, 但代理可能漏了設定馬咭的毛色
大印銀紙, 是普通灰色馬, 好像有一匹R親馬也是灰色馬
配左5次都出唔到灰色,我灰晒
@@... 這五匹都10戰代重退役, 再生產下一代, 看看有沒有灰色出現
大家對馬仔毛色都有所喜好, 的個人就喜歡深棕毛, 因為真實賽馬的榮進寶蹄係本人愛駒之一, 所以SR電子麒麟正合心意, 已特意開了一個戶口, 希望配到深毛色馬, 所以成績就...差啲
我喜歡青毛 (即黑色), 但DOCHK還未有, 灰色也不錯, 但昨今兩日, 生產了8隻都沒有灰色 ~_~
更正, 是電腦馬配NPC菲國珊瑚, 之後再配電腦馬的後代才出的
喔喔, 謝謝提供資訊, 晚點去試試
拉兄, 希望你成功!
拉兄, 剛剛又生了一隻黑毛, 馬主名稱是中產馬主!
看到了, 烏卒卒的
深棗毛配深棗毛, 所以你的棗毛有希望的!
你好,今天才剛剛知道這個blog, 想問一下其實用比操練中心操既馬去繁殖,和自己操既馬去繁殖,結果會不會有差異?
回覆刪除另外得知你已從日版引退,不過日版上左1.8之後多左兩樣我個人很鍾意既野,一係沙田馬場,第二係自我中心鏡頭,如有時間不妨試試!
會有差異, 自己訓練的會比較好
刪除至於DOCJP, 於可見的將來都不會回去呢, 還望見諒 ^_^
拉兄,隻大印銀紙裡能力速和耐力都單圈,用作輔助血會否容易走向balance?
回覆刪除會的, 所以我只會用來調色
刪除隻龍華速逃型外觀十分不俗,應該先導入自家親馬血好定還是導入財駿福星血好,我還考慮緊,,拉兄可給點意見嗎? 謝謝
回覆刪除自家親馬血,裡能力就 116 60 78 85
財駿福星血,裡能力就 127 49 127 44
用R 財駿福星的血統導入R 金珀龍華, 應該會比較穩妥
刪除金珀表面睇裡能力真係唔錯, 不過至驚係隱藏成長耐力底力= =||
回覆刪除我搵隻配嚟玩下先
刪除R 金珀龍華, 似乎是不錯的馬
刪除我一抽中左金珀就冇抽了=P
回覆刪除表裡能力確實吸引~
題外話,想問出賽報名時有時左上角會出現馬頭
其實有冇特別意思?
G1嬴過果場會出現,但有時冇嬴過都有..
會唔會特登跑對隻馬有加承呢?
我都想知個馬頭係咩意思...
刪除唔一定G1, 無論任何班次都有機會出現
我都係一抽就抽中, 不過因為我唔想用護符, 所以想攞多幾張保險. 結果抽多3次先中多1張
刪除AC王子,我們互加好友吧~
刪除金珀裡能力非常理想~
1﹑3升得快
好, GAME裡我就叫AC王子
刪除剛用金珀+一匹自家出世時綜合9配
金珀第1代出世..... 綜合只有5 = =|||
到母馬的母字頭....
4維 68.33.76.21
大家交流一下
日版裡面出現馬頭在賽事名代表個隻馬之前已經贏過那場賽事,不過中文版那個馬頭似乎係亂Q咁出
刪除左上角馬頭, 是出戰馬匹有贏過那場賽事, 但Ver 1.7有狀況, 有時會錯誤顯示
刪除AC王子, 配入R 卡綜合係5左右, SR卡 6-7左右 LE 卡7 LE+卡 8左右
刪除但拉神隻財駿 第3代就9戰14..... 應該出世9 4.5字, 唔通第1代5字, 第2代即刻跳上8-9字= =?
刪除財駿福星三代, 出世2.1字, 綜合8
刪除我金珀初代得4...=.="
刪除不過血統一早死晒...
係時候要加入新血統去提升綜合力
出世綜合8 可以9戰14? 咩事= ="
刪除我出世綜合9 9戰先勉強13
這匹馬的下一代, 即四代, 完全沒有成長, 20戰綜合力也只有15, 已退役~
刪除拉神, 我想問你D第一代馬, 例如財駿, 幸運寶駒等.. 是否都掉去訓練中心10戰退役...... 第1代廢事跑?
回覆刪除全部自己跑的
刪除OH... 我好多都掉訓練中心10場退役= =
刪除唔知有冇影響.........
會有影響的
刪除借問一吓,咁自己訓練多少場退役?和食物方面要針對性嗎?
刪除我是跑22場, 食物是新鮮紅蘿蔔, 大青蘋果, 香蕉
刪除想問一下 想用後追馬 裡能力應該邊兩項強會好一點?
回覆刪除耐力 底力 80以上, 速度加速越低越好
刪除跑長短途都係?
刪除高氣量高底力, 後追馬2000地以上才比較易跑
刪除1400以下玩後追好難贏, 因為逃馬可以全程打鞭
刪除1800開始易追D
感謝拉兄!! 原來我一直不懂打法,終於在你文章學會,跑出1分7.44 記錄,怪不得我出生裡能力 108 110 跑咁慢!!
回覆刪除不用客氣. 最重要您們可以好好享受DOC ^_^
刪除我現在最想破記錄, 綜合力18-19 本人覺得 不太緊要(PS.可能己經有過3隻19) 裡能力 低就算19 都冇用
刪除真係唔明點解你地啲速度加速度可以11X 12X
刪除我配極都係9X.... 連精英大師血統出世9, 跑10場 速度都係剛好100..... >"<
AC 王子 精英大師最勁都係90 起 ,我出世過100係軍事攻畋
刪除是, 裡能力形態是最重要的
刪除輔助血統, 要自己培育, 高完璧率+食物, 會易見效一些
上一隻精英出世 速88 加速77 ..
刪除你最勁一隻精英退役前可以升到幾多?
拉神, 如你所說, 輔助血統自己培育, 即是金珀如果培育到 S C S C 將會是很好的輔助嗎?
刪除我的自家血統變成 S A S B.. 如果這個自家血統導入財駿 蓮華等血統, 會削弱後兩者的速度和加速度嗎?
AC王子 我精英大師最勁都係90左右 最後127 127 點樣可以PO 相?
刪除我地應該無得PO相
刪除最後去到127即係爆滿..... = ="
我最後好似都係10X咁上下....... 唉~
如果R 金珀龍華進度正常, 有可能納入主力血統那邊
刪除自家血統S A S B, 導入新血統, 影響應該不太大
是, 留言沒辦法PO相, 要放在其他SERVER, 再將連結寫在留言
刪除其實唔好係咁不停代重,你去到綜合9 保留幾代就夠,係咁落代會不進則退
刪除點樣PO 相放在其他SERVER, 再將連結寫在留言,求CHING指教
刪除試試用 http://tinypic.com/
刪除http://i60.tinypic.com/rcimah.png
刪除http://i61.tinypic.com/wmbkhx.png
刪除[img]http://i60.tinypic.com/rcimah.png[/img]
刪除[img]http://i61.tinypic.com/wmbkhx.png[/img]
AC 王子, 其實拉兄講得好對,代重過程其實過左就冇乜特別,反而配中獎馬仲想死
刪除問題係我都唔知我代重完未......= ="
刪除你地去到4.5字, 我得3.5
自家親馬3.5 字就夠, 配新血統去到4-5代先有4字以上
刪除多謝拉兄教的鞭法。我現在專攻1200,1600先熟悉之兩種打法。時間快了1到2秒(比一般打法)可是現在眼只能盯住數字,沒空看馬仔跑了,55555 :(
刪除係牙跟拉兄教的鞭法冇時間看馬仔
刪除最初一定是看著數字, 但慢慢就可以再看回馬匹的了
刪除拉兄 G1 1000-1200 要破時間有冇技巧?
刪除沒有特別技巧, 但1000米有時要靠對手, 才會快
刪除拉兄 我發覺最初自家馬 配種次數開始減少,我現在用軍事攻畋代重幾代,這樣做OK嗎?
回覆刪除可以呀, 只要留意裡能力沒有變Balance傾向就OK了
刪除請問大把銀紙要如何配才出產到灰毛?
回覆刪除如果不用護符, 跟另一隻特殊毛配, 有30%機率生出特殊毛, 但不一定是灰色
刪除就是直接用R 大印銀紙配自家馬, 生產時有可能將灰色帶到仔馬身上, 就算沒有遺傳到灰色, 再下一代也有可能出現灰色
刪除咁即係搏5%.... 其實普通棗色配棗色亦有5%機率出特殊毛
刪除落代時候都出過唔少隻
應該沒有5%這麼低, 我晚點試試看
刪除大把在手那種灰也是特殊?
回覆刪除打錯SORRY,應該是大把銀紙, 配種時沒有說是特殊哦,機率5%普通
回覆刪除又打錯,是5%特殊
回覆刪除喔? 那應該是BUG, 代理做漏了
刪除大印銀紙看毛色是特殊, 但代理可能漏了設定馬咭的毛色
大印銀紙, 是普通灰色馬, 好像有一匹R親馬也是灰色馬
刪除配左5次都出唔到灰色,我灰晒
刪除@@... 這五匹都10戰代重退役, 再生產下一代, 看看有沒有灰色出現
刪除大家對馬仔毛色都有所喜好, 的個人就喜歡深棕毛, 因為真實賽馬的榮進寶蹄係本人愛駒之一, 所以SR電子麒麟正合心意, 已特意開了一個戶口, 希望配到深毛色馬, 所以成績就...差啲
刪除我喜歡青毛 (即黑色), 但DOCHK還未有, 灰色也不錯, 但昨今兩日, 生產了8隻都沒有灰色 ~_~
刪除更正, 是電腦馬配NPC菲國珊瑚, 之後再配電腦馬的後代才出的
刪除喔喔, 謝謝提供資訊, 晚點去試試
刪除拉兄, 希望你成功!
回覆刪除拉兄, 剛剛又生了一隻黑毛, 馬主名稱是中產馬主!
刪除看到了, 烏卒卒的
刪除深棗毛配深棗毛, 所以你的棗毛有希望的!
刪除