Derby Owners Club Hong Kong (DOC 香港 / ダビオナ ホンコン)
拉兄, 我估用你的1.3雙圓高速馬配的話, 可能會變成1.2圓/ 3雙圓/ 4X+. 到時要玩居前!!
打算用電腦送的另一隻追馬, 開展一個差追系統
喔....! 你玩左追差後可能會發現佢好玩之處, 我開始覺得玩追差更好玩, 因為更需要看形勢來打
日版, 其中一個帳號, 親馬系統是追馬R 西沙里奧, 就是為了她的青毛
調色中... 棕毛配深棗毛 = 栗毛 @@之後配多一次, 出了棕毛, 太好了, 向黑毛進發~~
我覺得唔好浪費時間, 送既野無好不如直接發掘UC馬= =
不是呀, SR 精英大師及蓮華生輝也不錯 ^^"
逃馬....... 可能市面上已經好多, 唔爭在送多兩隻出去消耗一下玩家的父傳咭呢.. (我就是被這批馬王咭消耗了2張父傳卡的其中一人~"~) 所以我睇其實官方送乜都好, 大部份都可以用來消耗你本身的道具, 從而令你盡快用光道具.. 就課金去買
哈哈, 香港代理活動送LE親馬, 而日版就是送大量食物, 令人吃不完
拉兄,我用符複製了聚寶駒出來,是用自家2、3雙圓的牝馬去配的,能力全跟父親(取得血統為先),但配了隻牝馬出來,有影響嗎?
似父就可以, 仔或女沒影響
謝謝,放心落代了
其實我都試左隻UC識貨之人(2.4圓耐力泥地)配LE+自家馬(2.3雙圓平衡), 結果是....表能力係識貨之人, 十戰退時是SR, 裡能力是四個三角+!
我都試左威悅, 都係由 C B C B 變做 B B B BS= 雙圓A= 單圓B= 三角C= 叉
搵人試再創新高
反而我試了UC 飛霹靂, 三代過後, 是雙圓, 三角, 雙圓, 三角+
HEHEHE.....速度型一定無問題!
試緊隻UC泥地馬「勁開心」, 好似幾好...
好似無抽過勁開心呢張咭............ = =
用DP 抽的, 表能力 @@XOX@, 希望好似日板UC Dixie Jazz咁..為大家帶來驚喜..
謝謝分享, 叫隊友去試試先
想跑後上配咗9隻2.4馬,出世無問題全部2.4 ,但跑落去全部加1.3 ,但2.4就無加,漫漫變咗平衡,配自家馬又咁,全電腦2.4×2.4又係咁,有無人知咩事
我覺得個問題係在成長過程中唔知點加2.4!
這個問題, 要等差追達人來解答了
我隻馬跑完25戰後綜合值由15變14速度值同加速值同樣減3操練後綜合值又上番15但速度同加速冇上升隻馬可否繼續出賽定退役求指教
可以退役了
輔助血試“共創美好”小小分享!一代退役正常,二代出生正常,但中途升了速和加速,退役双圈單圈+單圈+單圈+唔理繼續落代。三代出生正常速和加速得半馬蹄,中途速和加速又升,但加速升少了,退役双圈單圈+單圈双圈變了平衡型再落代。四代出生和三代一樣正常,今次中途連速都升少了,退役三角+双圈三角+双圈變成耐力型。最後的五代出生1全蹄3全蹄半蹄3全蹄,速升咗半蹄,可能代重了?現未退役,待活動之後再配輔助B長途再試。是否我們大部份人自家血統是速度型,所以首轉耐力是需要時間洗牌,不要太早放棄!?但只有一隻數據好難下定論!大家可以試試其他馬。
我同意你我講法, 因為大家自家血統多數是速度型, 裡能力應該受父母兩線影響!
謝謝分享育成資訊
之前送的SR馬王卡有機會係無問題!要再慢慢測試
我就玩緊翠河(第五代了), 每一代都在變中, 雖然未能回復原貌, 但整體感覺OK! 看看第五又變成什麼 :D
Ball, 如果能分享數值就更好了. 我認為是共創美夢可能好D, 因我見其他好友的靚蝦王 已經7代 4個數值還是幾乎一樣... 變唔返2 4型
我覺得完成第一隻追馬血統,再配另一隻就知結果了!
馬主, 其實我已經將衝鋒槍導入, 配種對像是耐力型 LE+ 自家馬出世7 跑3場 耐力底力無加過, 1 3巴巴聲幾乎跑一場加半個馬蹄, 唔想再跑佢
王子兄, 請問頭三場操什麼和食什麼? 我有記住數字的, 雖然2.4都是無加, 但百份比數在變中, 所以實際是有加, 請多分亨資訊, 謝謝!
完壁操 食的大概是UC至R食物我無加過的意思就是數值沒加, 其實我主要看數字, 很少理馬蹄, 因一早指出馬蹄只代表數值範圍, 例如81~99 = A = 3蹄衝鋒槍一代 出世耐力76 底力68 3場後一樣, 速度 加速大概上升了5-10點
成長好少加耐 底, 但生出黎會升. 主要睇出世. 同埋我建議唔好跑短途升馬. 食物係唔可以貪的...
退役數字:一代 87/76/82/82二代 86/81/69/89三代 61/86/56/941,3項不斷弱化中
5代出生速度升了少少,退役冇大變我會用5代配另一隻
AC王子,我本身自家血係速度與平衡之間,可能會轉得快一些?你朋友是純速度型?
我覺得未必關配合對手事, 因我用衝鋒槍配一匹LE+耐力型, 跑3場一樣不會加耐力所以暫時我會認為是血統問題, 可能共創是不錯的追血, 等跑完盃我去試試共創+耐力型.. 看看頭3代結果會不會跟你一樣
你地嘅進度超快...我仲停留3提升綜合力方面。現時金珀第5代初生得個半字,但有少少加耐力傾向...迷茫緊係咪應繼續落代...=(
我覺得可能要改進下自家血綜合力. 5代出世半個字反映自家綜合力不夠高
個半字呀...引入金珀主因係自家綜合力唔夠高...所以諗緊繼續落代有冇機會去到拉兄講嘅4個字...
謝謝資訊, 這個對差追玩家很有用
金珀5代出生正常…但8戰後加速力多過速度(110,122) …點樣操可以平均d?
金珀系係加速比速度高10點左右, 血統特性沒法變平均, 除非2個127.....
金珀龍華已玩到第7代出世9分,4.6個字(去到毛色個毛字)91,52,98,43應該差唔多到左極限應唔應該再落代下去?
金珀血都可以去到4.6字@@? 請問你金珀同邊條血系配......
已到極限了
牛精大師
前後好似有5張LE扭蛋券. 我都沒抽到牛精~"~好似抽到3張家樂飛 2張金獅
我發現綜合力這玩意運氣佔大比數,我同父同母配3隻,第1隻19, 第2隻17,第3隻10戰15未引退,不要太麻木追求,第二件事軍事攻略血統我反覆試左好多次,速度,加速力相當好,頭3戰都可以超過12X,但未見綜合力有突破17 ps.未知會否晚成,本人正努力用此血統落代中變成le+自家親馬血統, 另外想問各大大有冇人試過23戰後有加綜合力,不是訓練加
我發覺唔止一次23戰跑完返黎扣綜合力...@@所以宜家22戰就唔再搏即退...
我通常22戰退,17-22戰挑戰全國統一
晚成大家都冇數據...之前我自己就有跑到29場退,但跑完28場多數會再扣...
點解我咁問,因為軍事攻略血統好特別第7戰己經唔加綜合力,而18戰先再加,所以問會否晚成
賽後報告黃色BAR跳出黎加綜合 似乎有D運氣成份同一血統, 前8場有D加5-6次, 有D只加3-4次.....
還有你覺唔覺有時加綜合力 條BAR頭都會閃,好似錯體咁,未知日本版是否一樣?
港版成長形態, 應該有點問題, 22戰退役似乎最理想
拉兄,你覺得同日本版唔同??
完全不一樣, 我懷疑當中出了問題, 因為23戰之後很多時都沒有加綜合力, 而且衰退而在頭幾戰的加幅, 有時候大得驚人, 似乎是成長壓縮在前22戰這是我暫時的觀察所得
有冇同代理講過?我現在17-22 戰先敢挑戰全國統一,我就算3戰127速都冇17戰跑咁快
加綜合好似好RANDOM 咁...唔似得日板有特定PATTERN
綜合成長的情況, 已經回報給他們
佢地有冇話會跟進?
有, 因為茲事體大
10-15會扣, 23-28又扣... 日版10-15也會扣嗎?
日版, 13~15戰, 有機會扣
但HK版 10-15應該扣2次... 我無仔細記錄, 不過扣左速度2-3點 ~"~
DP數 100050 ..... 但儲得10萬DP的成就無顯示達成= =" 又要麻煩玩家去客服區講一大堆, 仲要例牌貼圖先肯處理..
我三冠預賽第一關既成就一直都完成唔到, 聯絡過廠商又要人提供呢樣個樣, 我都無理佢了, 等佢總有一日自己去fix, 反正以我所知呢個問題都好common
係, 不過呢個係任務, 全香港都卡住左, 無人係完成, 即係又係死既不過我呢個係成就= =" 問題真係好那多.........
任務及成就是有很大問題, 但對於我來說, 遠遠不及成長的問題 @@
請問D3隻有咩方法羅到?
跑活動會送
咩活動? 唔知點參加
在遊戲內的活動中心Banner有介紹, 今次是3/8/15戰的馬匹可以參加活動, 但今日是活動的最後一天, 要參加就要快了
拉兄, 我估用你的1.3雙圓高速馬配的話, 可能會變成1.2圓/ 3雙圓/ 4X+. 到時要玩居前!!
回覆刪除打算用電腦送的另一隻追馬, 開展一個差追系統
刪除喔....! 你玩左追差後可能會發現佢好玩之處, 我開始覺得玩追差更好玩, 因為更需要看形勢來打
刪除日版, 其中一個帳號, 親馬系統是追馬R 西沙里奧, 就是為了她的青毛
刪除調色中... 棕毛配深棗毛 = 栗毛 @@
刪除之後配多一次, 出了棕毛, 太好了, 向黑毛進發~~
我覺得唔好浪費時間, 送既野無好
回覆刪除不如直接發掘UC馬= =
不是呀, SR 精英大師及蓮華生輝也不錯 ^^"
刪除逃馬....... 可能市面上已經好多, 唔爭在送多兩隻出去消耗一下玩家的父傳咭呢.. (我就是被這批馬王咭消耗了2張父傳卡的其中一人~"~)
刪除所以我睇其實官方送乜都好, 大部份都可以用來消耗你本身的道具, 從而令你盡快用光道具.. 就課金去買
哈哈, 香港代理活動送LE親馬, 而日版就是送大量食物, 令人吃不完
刪除拉兄,我用符複製了聚寶駒出來,是用自家2、3雙圓的牝馬去配的,能力全跟父親(取得血統為先),但配了隻牝馬出來,有影響嗎?
刪除似父就可以, 仔或女沒影響
刪除謝謝,放心落代了
刪除其實我都試左隻UC識貨之人(2.4圓耐力泥地)配LE+自家馬(2.3雙圓平衡), 結果是....表能力係識貨之人, 十戰退時是SR, 裡能力是四個三角+!
回覆刪除我都試左威悅, 都係由 C B C B 變做 B B B B
刪除S= 雙圓
A= 單圓
B= 三角
C= 叉
搵人試再創新高
刪除反而我試了UC 飛霹靂, 三代過後, 是雙圓, 三角, 雙圓, 三角+
刪除HEHEHE.....速度型一定無問題!
刪除試緊隻UC泥地馬「勁開心」, 好似幾好...
回覆刪除好似無抽過勁開心呢張咭............ = =
刪除用DP 抽的, 表能力 @@XOX@, 希望好似日板UC Dixie Jazz咁..為大家帶來驚喜..
刪除謝謝分享, 叫隊友去試試先
刪除想跑後上配咗9隻2.4馬,出世無問題全部2.4 ,但跑落去全部加1.3 ,但2.4就無加,
回覆刪除漫漫變咗平衡,配自家馬又咁,全電腦2.4×2.4又係咁,有無人知咩事
我覺得個問題係在成長過程中唔知點加2.4!
刪除這個問題, 要等差追達人來解答了
刪除我隻馬跑完25戰後綜合值由15變14
回覆刪除速度值同加速值同樣減3
操練後綜合值又上番15
但速度同加速冇上升
隻馬可否繼續出賽定退役
求指教
可以退役了
刪除輔助血試“共創美好”小小分享!
回覆刪除一代退役正常,二代出生正常,但中途升了速和加速,退役双圈單圈+單圈+單圈+唔理繼續落代。
三代出生正常速和加速得半馬蹄,中途速和加速又升,但加速升少了,退役双圈單圈+單圈双圈變了平衡型再落代。
四代出生和三代一樣正常,今次中途連速都升少了,退役三角+双圈三角+双圈變成耐力型。
最後的五代出生1全蹄3全蹄半蹄3全蹄,速升咗半蹄,可能代重了?現未退役,待活動之後再配輔助B長途再試。
是否我們大部份人自家血統是速度型,所以首轉耐力是需要時間洗牌,不要太早放棄!?但只有一隻數據好難下定論!大家可以試試其他馬。
我同意你我講法, 因為大家自家血統多數是速度型, 裡能力應該受父母兩線影響!
刪除謝謝分享育成資訊
刪除之前送的SR馬王卡有機會係無問題!要再慢慢測試
刪除我就玩緊翠河(第五代了), 每一代都在變中, 雖然未能回復原貌, 但整體感覺OK! 看看第五又變成什麼 :D
刪除Ball, 如果能分享數值就更好了.
刪除我認為是共創美夢可能好D, 因我見其他好友的靚蝦王 已經7代 4個數值還是幾乎一樣... 變唔返2 4型
我覺得完成第一隻追馬血統,再配另一隻就知結果了!
刪除馬主, 其實我已經將衝鋒槍導入, 配種對像是耐力型 LE+ 自家馬
刪除出世7 跑3場 耐力底力無加過, 1 3巴巴聲幾乎跑一場加半個馬蹄, 唔想再跑佢
王子兄, 請問頭三場操什麼和食什麼? 我有記住數字的, 雖然2.4都是無加, 但百份比數在變中, 所以實際是有加, 請多分亨資訊, 謝謝!
刪除完壁操 食的大概是UC至R食物
刪除我無加過的意思就是數值沒加, 其實我主要看數字, 很少理馬蹄, 因一早指出馬蹄只代表數值範圍, 例如81~99 = A = 3蹄
衝鋒槍一代 出世耐力76 底力68 3場後一樣, 速度 加速大概上升了5-10點
成長好少加耐 底, 但生出黎會升. 主要睇出世. 同埋我建議唔好跑短途升馬. 食物係唔可以貪的...
刪除退役數字:
回覆刪除一代 87/76/82/82
二代 86/81/69/89
三代 61/86/56/94
1,3項不斷弱化中
5代出生速度升了少少,退役冇大變我會用5代配另一隻
刪除AC王子,我本身自家血係速度與平衡之間,可能會轉得快一些?你朋友是純速度型?
刪除我覺得未必關配合對手事, 因我用衝鋒槍配一匹LE+耐力型, 跑3場一樣不會加耐力
刪除所以暫時我會認為是血統問題, 可能共創是不錯的追血, 等跑完盃我去試試共創+耐力型.. 看看頭3代結果會不會跟你一樣
你地嘅進度超快...我仲停留3提升綜合力方面。
刪除現時金珀第5代初生得個半字,但有少少加耐力傾向...
迷茫緊係咪應繼續落代...=(
我覺得可能要改進下自家血綜合力. 5代出世半個字反映自家綜合力不夠高
刪除個半字呀...
刪除引入金珀主因係自家綜合力唔夠高...
所以諗緊繼續落代有冇機會去到拉兄講嘅4個字...
謝謝資訊, 這個對差追玩家很有用
刪除金珀5代出生正常…但8戰後加速力多過速度(110,122) …點樣操可以平均d?
回覆刪除金珀系係加速比速度高10點左右, 血統特性沒法變平均, 除非2個127.....
刪除金珀龍華已玩到第7代
回覆刪除出世9分,4.6個字(去到毛色個毛字)
91,52,98,43
應該差唔多到左極限
應唔應該再落代下去?
金珀血都可以去到4.6字@@?
刪除請問你金珀同邊條血系配......
已到極限了
刪除牛精大師
刪除前後好似有5張LE扭蛋券. 我都沒抽到牛精~"~
刪除好似抽到3張家樂飛 2張金獅
我發現綜合力這玩意運氣佔大比數,我同父同母配3隻,第1隻19, 第2隻17,第3隻10戰15未引退,不要太麻木追求,第二件事軍事攻略血統我反覆試左好多次,速度,加速力相當好,頭3戰都可以超過12X,但未見綜合力有突破17 ps.未知會否晚成,本人正努力用此血統落代中變成le+自家親馬血統, 另外想問各大大有冇人試過23戰後有加綜合力,不是訓練加
回覆刪除我發覺唔止一次23戰跑完返黎扣綜合力...@@
刪除所以宜家22戰就唔再搏即退...
我通常22戰退,17-22戰挑戰全國統一
刪除晚成大家都冇數據...
刪除之前我自己就有跑到29場退,但跑完28場多數會再扣...
點解我咁問,因為軍事攻略血統好特別第7戰己經唔加綜合力,而18戰先再加,所以問會否晚成
刪除賽後報告黃色BAR跳出黎加綜合 似乎有D運氣成份
刪除同一血統, 前8場有D加5-6次, 有D只加3-4次.....
還有你覺唔覺有時加綜合力 條BAR頭都會閃,好似錯體咁,未知日本版是否一樣?
刪除港版成長形態, 應該有點問題, 22戰退役似乎最理想
刪除拉兄,你覺得同日本版唔同??
刪除完全不一樣, 我懷疑當中出了問題, 因為23戰之後很多時都沒有加綜合力, 而且衰退
刪除而在頭幾戰的加幅, 有時候大得驚人, 似乎是成長壓縮在前22戰
這是我暫時的觀察所得
有冇同代理講過?我現在17-22 戰先敢挑戰全國統一,我就算3戰127速都冇17戰跑咁快
刪除加綜合好似好RANDOM 咁...唔似得日板有特定PATTERN
刪除綜合成長的情況, 已經回報給他們
刪除佢地有冇話會跟進?
刪除有, 因為茲事體大
刪除10-15會扣, 23-28又扣...
刪除日版10-15也會扣嗎?
日版, 13~15戰, 有機會扣
刪除但HK版 10-15應該扣2次... 我無仔細記錄, 不過扣左速度2-3點 ~"~
刪除DP數 100050 ..... 但儲得10萬DP的成就無顯示達成= ="
回覆刪除又要麻煩玩家去客服區講一大堆, 仲要例牌貼圖先肯處理..
我三冠預賽第一關既成就一直都完成唔到, 聯絡過廠商又要人提供呢樣個樣, 我都無理佢了, 等佢總有一日自己去fix, 反正以我所知呢個問題都好common
刪除係, 不過呢個係任務, 全香港都卡住左, 無人係完成, 即係又係死既
刪除不過我呢個係成就= ="
問題真係好那多.........
任務及成就是有很大問題, 但對於我來說, 遠遠不及成長的問題 @@
刪除請問D3隻有咩方法羅到?
回覆刪除跑活動會送
刪除咩活動? 唔知點參加
刪除在遊戲內的活動中心Banner有介紹, 今次是3/8/15戰的馬匹可以參加活動, 但今日是活動的最後一天, 要參加就要快了
刪除