2015年6月2日 星期二

經典馬王親馬扭蛋

今天終於登入了

看到經典馬王親馬扭蛋

500CP 一抽!

5000CP 十連抽!!

再看看內容...

有少許想法如下


曾經的泥地王, 表裡能力都有點怪怪

活力先生, 出閘為甚麼只是單圈?

爆冷, 變成了速度馬
三個月來, 看來他們沒有任何進步

可惜


77 則留言:

  1. 這一段時間沒有登入遊戲, 因為小弟正在創業
    公司也是本土公司, 自己身體力行, 當然明白萬事起頭難的道理
    但這不是一個理由, 不去進步, 甚至乎退步
    香港競爭力不斷下降, 上一代的阻攔, 固然佔很大因素
    可是, 年輕一輩也是需要每天鍛鍊, 才有機會突破重圍
    共勉之

    回覆刪除
    回覆
    1. 加油! 拉兄, 不過都要注意健康同抽時間玩吓GAME.

      講番這些馬王, 得隻及時而出比較合心水, 唯一是抽到LE+的比率有1/3!

      刪除
    2. 沒有1/3比率....我抽左4次都係得LE.....嗚T^T

      拉兄, 其實我抽呢4次係特登用晒D CP佢, 與你同感, 代理不夠好, 只懂搵快錢, 不再課, 隨心玩下算.

      刪除
    3. 創業唔難, 維持先最艱苦, 打破到關口就係直路既開始
      共勉之 x2 :D

      刪除
    4. 多謝, 漫漫長路, 一定會經歷高低起跌

      刪除
  2. 37年後終於有另1隻米國3冠馬, 係咁短賽期連拼3場真係絕非易事...

    回覆刪除
    回覆
    1. AP... 好厲害, 步幅大, 九個星期跑五場, 體能真的非常強勁

      刪除
    2. 無留意添, 有隻馬贏晒3關了?

      刪除
    3. 是呀, 相信很多人都是第一次在有生之年見到美國三冠馬誕生

      刪除
  3. 「步步友」出發前往英國
    由約翰摩亞訓練、目前評分並列全球首位的「步步友」,已於今日 (6月6日星期六) 凌晨出發前往英國,準備參與角逐6月16日星期二在皇家雅士谷賽期舉行的女皇安妮錦標。途程1600米的一級賽女皇安妮錦標是皇家雅士谷賽期首天的焦點賽事之一,供四歲及以上賽駒參加,一直以來都能吸引頂級佳駟競逐。今年「步步友」在此賽的對手或包括杜拜草地大賽盟主「經濟學家」。

    代理會唔出留隻改良版LE+步步友呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 如拉神所講, GAME內步步友的裡能力形態應該設定成 4224的... 唉

      刪除
    2. 嗯... 步步友一推出時, 應該是上年12月國際賽... 我已經有反映意見了

      刪除
  4. 各位師兄 ,想请问完美晚成是 18 至 26 都有加综合 ?我现有匹 18 至 23 都有加 ,有机会是完晚吗 ? (因要今晚回家才可登入)

    回覆刪除
    回覆
    1. 还有完美晩成对退役后有什么好処或优点呢请问 ?谢谢

      刪除
  5. 我现有匹 18 至 23 都有加 ,有机会是完晚吗 ?

    有完美晩成对退役后有什么好処或优点呢请问 ?
    1, 完晚比早熟普通普晚都加多幾次, 裡能力可封頂機會大D
    2, 普晚及完晚打到29戰唔會扣裡能力(我試過隻早熟打到29戰扣左我半個馬蹄...)
    3, 對退役冇咩影響, 只係綜合力高, 唔會遺傳到比下一代, 因成長形態是隨機

    回覆刪除
  6. 谢谢闇黑兄 ,即完晚退吾退役好呢 ?反正遺傳吾到下一代

    回覆刪除
  7. 如果表裡能力靚既話, 可留下成為你鎮倉馬, 用黎跑友賽頂上

    所以點解玩家們都好想要隻完晚, 如果代重夠, 能力高, 表裡能力靚, 友賽頂上就靠佢, 如果測試到某D適性特強既話(如左轉, 重地適性...等等), 仲更加要留

    回覆刪除
    回覆
    1. 明白 ,如真可完晚那便留来镇倉吧 ,但马碲是全三的居中马 (平衡)自问不太懂骑 ,还有 ,封顶的定义是否 14 ,13 ,24 其中两条封顶那为之晚成呢 ?

      刪除
    2. 闇黑兄 ,多数雅士谷马場我会觉得比较強

      刪除
    3. 3333相比起4224或4233馬o係雅士谷競賽力差好遠, 不要跟電腦馬比, 要比就同其他玩家既馬o係友賽頂上比, 咁就知你隻馬掂唔掂

      建議打完26戰退左佢, 完成左今次既活動, 之後留黎配種算

      刪除
    4. 通常封頂, 就是 4224, 4242, 2424, 這些形態

      刪除
  8. 平衡馬之前拉兄都有講過日版都證實左係冇用.

    14 13 24 Bar封頂不等於晚成, 而晚成馬也不等於條Bar會封頂, 只係封頂機會大D

    回覆刪除
    回覆
    1. 原来如此 ,平衡马真是好麻麻 ,失望了

      刪除
    2. 繼續努力搵好馬, 就係呢隻Game既主要玩法, 一齊加油

      刪除
    3. 好的 ,大家一起加油 ,追尋最强之名驹

      刪除
    4. 聽說最近有玩家發掘平衡馬, 成績好像不錯 (?)
      但是否因為高手已去, 還是平衡馬真的有調整過能力, 就不得而知了...

      刪除
  9. 平行馬,在2000以上很有威力的。。。呵呵

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗯, 可能已有玩家發掘了如何發揮

      刪除
  10. 可能是哦 ,强手巳去 ,平衡才偷偷挖起 ,但个人见解 ,既然大家都十二蹄 ,为何 3333 永远令人看不及4224 或 2424 呢 ?是否打法上或怎样 ?全三永远追不及 4224 或4242 吗 ?谢谢拉兄

    回覆刪除
    回覆
    1. 在我玩家的那個時代, 要極端數值才可以將馬匹能力最大輸出

      例如要高速度高加速力

      刪除
    2. 在那個時候, 無論香港日本兩邊都沒有辦法將平衡馬好好發揮

      刪除
    3. 极端数值 ,才能犮挥最大 ,有道理 ,谢拉兄 ,所以平衡马 ,还是算了吧

      刪除
    4. 亦即是 ,平衡马暂时都大概没有生存空间对吗 ?谢各大師兄

      刪除
    5. Andy哥 隻 救唔反,就系平衡,3324,相信跑2000以上草地,港版未能有馬能追上,速度,平衡,体力,只是统稱吧.
      往往平衡馬能出最高综,亦代表能有最多裡能力格數.

      刪除
    6. 所以, 我已脫節了, 資訊還是停留在舊世代 :)

      刪除
    7. 或者在日版也有人用3324, 只是日版不能偷師其他馬匹的詳細能力, 而不知道而已

      刪除
    8. 救唔反 極限能力要留返ANDY哥自己努力啦XD,
      不過矩呢隻星球馬 2000 UP, 特別係東京真係好似步步友咁自己上...

      刪除
    9. 如果是日版時代, 最高級的那些馬的血統, 基本上都全部知道的, 但來來去去都是 2424(差追), 4224(自在), 4242(逃馬)

      刪除
    10. Dan兄教我開發的。慚愧慚愧

      刪除
    11. 其實港板自在除左2424外, 其他裡能力都各有長短,4233又好,3324 又好,只要夠大隻都可以有能力快過4224, 唯獨跑法要微調一下

      刪除
    12. ANDY 兄 ,想请教 3324 是怎样训练出来的 ?要具备什么种的种马 ?谢谢

      刪除
    13. ANDY兄隻救唔反真是星球馬, 上次沙田2000M頂上的王者都好似係佢做, 我都試過同場見到佢, 單自在可以自動波追上來殺逃馬!

      同意DAN兄所講, 唔好比平衡這些统稱影響到, 各種腳質自有各種出路, 當然打法真係有高低, 操好馬還要努力打好技術!

      刪除
  11. 希望大家都能擁有自己的星球马 ,努力

    回覆刪除
  12. Andy 兄, Carter 兄, 有位可以加我好友ma?
    id: 闇黑

    thanks

    回覆刪除
  13. 各師兄 ,想问 ios 可否下载日本版 ,有何辦法呢 ?谢

    回覆刪除
  14. carter ,dandee ,andy 兄 ,想请教你们 3324 怎样的打法才能趕过 4224 (自在)马呢 ?2000 以上 ,谢谢大家

    回覆刪除
    回覆
    1. 你係指3324自 趕过 4224 自?

      刪除
    2. 個人意見: 如果是後追就無分別, 因為基本上好難追過自在, 除非是巴黎或雅士谷長途, 而同場有10隻追差一齊上, 咁就有機會, S級頂上有時都有此情況!

      你可以上多些在全國統一試, 掌握在2000以上途程如何趕過逃馬!

      刪除
  15. 呢幾日呢度好靜,冇乜人留言⋯

    不如我講幾句吧⋯打左DOCHK差不多四個月,終於都打到個全國皇者~
    京都泥地1200,造1:06:03
    都唔算好快,但係都幾開心下:)
    多謝拉兄及呢度各位師兄指導,希望打多幾個皇者就好~

    回覆刪除
  16. 剛剛被森美爾破了+_+" haha

    回覆刪除
  17. 頂上無即時更新對手, 唔知引入埋啲咩篩選技術, 已經係超大敗筆.
    而家連友賽都係咁......... 代理想點.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有兩個戶口,主戶口A2,打友賽會碰到勁馬,經常4、5隻自在同場。
      副戶口A3,今日打左十幾場友賽,所有自在馬全被隔離。

      刪除
    2. 可能已經夠皮,自然流失中,被日本仔利用中

      刪除
    3. 而家可能剩返一千人唔夠....

      刪除
    4. 頂上, 真的沒甚麼好說, 開放全玩家... 但部並不如想像中, 是為最大敗筆

      刪除
    5. 頂上意義明存實亡,可悲:(

      刪除
    6. 講真連友賽的幽靈馬安排都怪怪地, 好多時都出現一些根本無跑過的馬出來, 代理這方面真係要想想!

      刪除
  18. 晚上十一时半后完全登入不到 ,说伺服器犮生错误 ,各師兄有否这情况 ?活动也入不到

    回覆刪除
  19. 有理由相信代理正在自殺中

    回覆刪除
    回覆
    1. 見到Gallop Racer會係7月9號正式執笠,我真係好擔心港版DOC到今年12月滿一周年合約果陣,步佢後塵。

      刪除
    2. Gallop Racer, 反應真的非常普通, 玩家都不太接受

      刪除
  20. 我想問下 什麽是5字?
    我完全唔知係邊到睇
    可唔可以有 pic 解釋?
    多謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 您好, 這篇文章應該幫到您
      http://dochk.blogspot.hk/2014/03/blog-post.html

      刪除
    2. 這裡是一個超級藏經閣, 如果所有對此賽馬GAME有興趣的人都先在這裡學習, 必定可以成為老手, 至於能否更上一層樓就要靠自己後期領悟了。
      我就是一個例子, 如果翻看1月的留言, 我是個不折不扣的新手, 由怎樣配種法都不知道, 代重到頂又不知道. 到現在終於有點成就感
      最近跟森美爾在競逐路程時間, 互相刷新, 單是G2 1800經典王冠就互相刷新了5次, 有強勁對手的推動, 自己的技術也提升不少, 感恩.
      撇開代理的問題, 其實DOCHK仍然是很WONDERFUL的。

      刪除