Derby Owners Club Hong Kong (DOC 香港 / ダビオナ ホンコン)
很久沒有看DOCHK的FB Page剛才去了看一下, 似乎換了負責人還是由Producer直接回覆呢?小弟由始至終都沒有與香港代理有任何利益關係但見到香港代理肯開始正面面對現有的問題, 是好事但會不會已經是太遲挽救呢?
幾個月前, 告誡過他們自誠而明, 希望他們繼續保持這種誠懇的態度
呵呵, 浪子回頭.
希望真的可以金不換
我最近都感覺代理的態度變積極, 正面了, 對玩家來說是好事. 他們下一步應該大力做推廣, 從各渠道吸納更多喜歡賽馬的新血加入
如果我係代理,就一定希望打入中國市場!
感覺上國內同胞們鍾意賽馬GAME的比例不多.. 所以國產馬GAME APPS都唔盛行另外...... 打入強國除左錢仲要關係, 難度太高喇!
如果好似街機咁,可以用Dp或GP賭下馬就好啦XD, 不過肯定好多造馬案出現。
交流賽 統一賽 跑逃馬 買自己 無得輸喎= ="除非唔開W彩池, 只準玩 Q T, 咁就無咁易屈錢
我就唔同意有賭的成份!
跑就算啦!賭就不用玩呢隻game
拉兄提供果段 1600不回氣直打好快。不過好多1600賽都已經被G1軍團搶左王者 XD
咩打法,教我carter
拉兄,有位日文名玩家, 全部馬都係超級X,係咪G1軍團架,好多紀錄都見到佢@@
上次拉兄咪POST左 3條YOUTUBE LINKS 做禮物既,入面有架,自己睇啦
呢3日我專注跑時間,1400-2400成功拎左7個王者 XD
日文翻譯為英文 - G1Samuel:P
我懷疑 日文 chage sam2112 同一人因佢地D馬名都係 超級XX......
CARTER, 我呢幾日都搶左幾個王者.. 而且是打破拉神的軍団的@@ 接下來可能會成為G1軍団們的狙擊目標>"<BY THE WAY, 新馬1200王者隻星運爵士父母果然係黃金組合. 頭先再用金父符金雄符金毛色配多隻, 飛馬王子..... 成為新馬1800王者 ^^"而且...... 同星運爵士一樣超期待完美晚成@@http://www.uwants.com/viewthread.php?tid=18414523&page=1#pid226310894
AC,現在只為破紀錄嗎?放棄頂上交手?再強的逃馬,在自在面前也是肉。完晚也一樣。
原來又一G1軍團成員,咁唔怪得AC快D生多幾隻稱霸新馬啦, 機會難得我而家咩LE SR食物都冇哂,唯有操4行破下紀錄, 有靚種都冇料養大佢XD
無晒食物咁緊要,活動各種LE我仲有20-30個,反而係無乜魚乾,操一隻自在就要18份。。。 扭蛋扭一個月都無30份魚乾ANDY 頂上 要慢慢尋找好的自在馬先有得打,我仲用緊勝算高,有排搞。。。頭都痕埋
我就頭痕在做自在馬。最叻搞到27格。有X係咪好難做高格數?
我上星期操左隻1 + 3 4泥自在, 馬突X, 好似無操錯情況下得27.25 可能有X要操27.5要好小心另外... 1 +34自在... 好似好廢= ="
發覺只有1,4自在最強
TO AC, 我都係玩緊勝算高, 不過未試過晚成, 所以都未試過上到4.2.2.4. 其實這隻能上到嗎?
上到.. 我抽過一隻, 不過只有18-22+25, 退左了而且嫌佢出世格數偏低, 睇黎要27.5都好似唔容易
AC, 你講得啱, 格數真係底!
R級無辦法,多數R都係59格左右。 我諗都要等官方打救,整隻1 4扭蛋賽日馬LE級用DP抽
各位師兄 ,假设我有一隻出世九 ,跑完新马赛后只一路跑平場戦 ,唔跑级制赛 ,跑二十八戦会一样是 18 或 19 级吗 ? 谢谢
主要睇操練完壁率和食物, 還有就是1-28場之中有幾多次加綜合
突然唸起推馬, 其實大家對推有乜心得? 喪推定一下一下望住個氣量表去推?
例如100米推12下, 喪推做20下有大分別嗎?
有分別, 但應該比較細
我的習慣是狂推
可以用呢個活動盃試驗,1190鞭後100米狂推18下 同 中速推12下,感覺下到邊度開始跳大回就知道
不好意思 不知為什麼留了幾次言都像被刪除 是我不懂用這個留言系統 還是我做錯什麼 請指教1. 我有一隻初出9出世3字自家馬 退役後裡能力是 @+ / o / @+ / 三角+ , 是奇異福星的第5代,我已配了高風格 出生level7 0.7 字 馬蹄 3/0.5/2.5/122 戰退役 level 15 馬蹄 3/1.5/3.5/1有冇事故 ? 可以繼續配自家馬?2. 其實我已開始自己配下一代 但配好多次都出似母唔跟高風格1代 是否一定要用符 有秘訣增加配中机會3. 高風格表力 O++ @ 三角 三角++ @+ o可以爆5行嗎 ?有冇次序 如何操4. 又如只操1256 行 有冇次序
不好意思, 因為Google當了你的留言是spam... 我要在後台找出來
Ktes, 1. 通常LE級親馬的到頂穩定值應該是4字, 應該等穩定4字後才加入新血, 然後慢慢放棄配自家馬, 用新血混合再新血作為準主力血2. 似父似母是隨機, 如果A+B連配幾隻都似父, 可以換一隻, 例如A+C或C+D, 感覺上可以改變傾向3. 要操滿5行一定要有一個X, 而且X那項要2格左右4. 只操1256的話很容易滿, 不用LE食物也可, 但完壁次數要多, 可以先操O, 留下@的能力最後操
謝謝AC幫忙解答
舉手之勞啫
求高手幫忙 請電郵 vvktse888. Gmail
拉神,DARLEY個新馬泥1000紀錄都好難破喎,唔通世嘉馬場泥1000又係1 4好過1 3? @@
另外新馬芝2600王者仲係悟空隻無陽體力馬。。。 ASCOT都有個長途仲係佢,要請代理做返好啲
剛用小號的馬破了雅士谷兩個短途紀錄。1,4雌馬,完美晚成。可惜呀。
悟空果紀錄真係超難破ANDY G1定G2呀?
好似G2,G3。睇時間G1都可以破。因時間好似更快。kentM9號的川河勁駒
27戰再破G2神之馬壯保持的紀錄。快了0.5秒。ascot 1207
28跑G1 ascot啦, 1000-1200 應該都有機會
剛又破左田諾G2,1006了
ANDY, 咁咪開心囉, 做全國王者!
G1 ascot 60周年紀念都破埋,可惜己29場。1000果場冇玩。呢隻馬真係可惜係雌馬。。5555
ANDY..... 我潑句冷水, G1軍団仲未開始用1 4去挑戰雅士谷, 都係等佢地建立左個平均時間之後先去試試挑戰. 因為既然你用雌馬都破到.. 我相信仲有大把大把水位
始終雌馬同雄馬鬥時間 真係無得鬥..... 殘酷的事實我建議雌馬想挑戰王者都係跑返雌馬賽事好D
我都知雌馬弱好多。但雄馬搵唔到一隻完晚,其他時間做得同呢隻差好遠
我睇又唔一定要完晚先快, 7/9 , 8/9都夠用
其實分別好大的。@@
悟空那個事件... 他們一直沒處理
新馬場, 高速度高底力都快, 是因為馬一出閘就輕易拿到大回復
對,一出閘很快就有大回,有道理! 悟空無限體力任打鞭,而家都未破到的紀錄就應該無人可以破到了,必須要官方reset個紀錄先得
差不多半年都沒有Reset... ~_~
大家對這個跑法有什麼睇法, 好似好非一般的跑法!https://www.youtube.com/watch?v=EW8tpOAsS9U
哈哈,自在本身就應該係咁跑,中段突入逃羣扲回復 XD
覺得這位仁兄的打法發揮得隻馬好盡, 同時好針對在場形勢, 不過佢的馬亦應該好強, 多數都是12.5隻蹄!!
4/2/4/2 更好跑
平衡型容易出高碲數
抱歉, 各位朋友, 最近超級忙, 都沒太多時間打理網誌, 及入遊戲打氣, 只要登入拿連續獎品如果各位有需要, 可以先刪除小弟的好友, 之後再加回
大家明既,緊係做野要緊,有時間再慢慢追落後
拉兄太客氣了,做嘢緊要,這裡高手多的是,亦樂於解答!
各位活動送的親馬卡 泰康 應該是適合那個賽程 和 長度如何訓練會最理想謝謝
這隻馬並不是很理想..
頂上個人紀錄不更,S級勝利也沒有牌子,沒動力了/_\
係喎, 有時唔知點樣先可以更新D個人紀錄......
10 分鐘更新一次, 你的紀錄還不在嗎?
個人紀錄破左N次,S級都拿過2勝,剛再進去,完全好似無事發生過=_=
係泥地, 除破全國紀錄, 個人紀錄剩係計跑良地
原來係咁
請問:勁闖一代3:0.5/1:2.5 二代3:0.5/1:3係咪第一代己經出左事故殺得
可以繼續玩落去, 有機會 4 .2 . 2.5 . 3.5
我隻都係咁,你4代應該可以4,0.5,1,3 最終型態幾飄忽,不過有機會可以去到4,2,2,4我隻名畫家就係勁闖 種
carter:名畫家同織女星前代都係長短腳的嗎?
yes ar,我有隻0戰馬女asx , 出世同名畫家&織女星差唔多,都係勁闖種,你可以參考下 :D
嘩咁夜重未訓...不過我重夜XD,你隻銀狐係食咩爆五行架,無曲奇食我都未操過D13馬
我都係得返2粒馬餅,最緊要隻馬0戰馬突得0.75格,就算食魚乾到唔怕XD
CARTER, 你隻銀狐犧牲少少加速, 底力高成咁, 超正, 係完晚? 個種表能力都幾啱, 咩秊黎?另外你手19分馬仲有邊D係完晚呢
銀狐(軍事攻略混紙醉金迷 變種2次), 法西施(步步友) , 海平線(風騷) 都係完晚法西施裡能力總長度最跨張,不過冇長距離試唔到馬
想問大家導入新血第一代, 如綜合低於7, 會十戰退還是過二十二戰才退?
節省資源MODE:電腦爆心10戰退加快成長MODE:手打到綜合16-17退
貴野血統.. 用心跑22戰普通料.. 打2-4戰後訓練中心 退
请问 :剛出世九 ,半,三个半 ,半, 三个半 ,军事出击种 ,可以吗 ?
0戰未訓練幾多字? 就咁睇裡能力非常漂亮 :)
四个字多少少 ,可以冇 ?
軍事出擊 大部份玩家無事, 可以滿2 4, 但係1 3比較短, 要高晚成先可以2馬蹄
AC :曾有隻 26 戦满了 24 ,但放牧后唸住退役 ,反而又少了 24 其中一行
大家知来紧的女皇杯会有活动 、友赛或顶上吗 ?谢谢
呢個WEEK 應該會有公報. 話唔定友,頂兩邊一齊開XD
甘就好喇 ,到时较量较量
活動盃就一早公佈左係喜寶寶滿月活動頂上應該跟女皇盃, 友賽又跟頂上, 即係 星期二四六日 沙田2000星期四五六 活動.....
果隻喜寶寶滿月活動馬, 大家操成點呀? 我果隻非常平衡了!
未操呀,路程,加唔加戰數全部未知,有資料先行動 XD
我都係就咁放係度冇理, 不過未操都差不多平衡啦...唔記得係邊度見過, 戰數今次係會加嫁....
【活動細則】1. 參賽者須於 14/4(二)至 25/4(六)期間,於活動登記網站填妥「馬主名稱」、「招待碼」、「綁定的電郵地址」、「香港身份證號碼」(不連括號)、「香港身份證中文姓名」、「聯絡電郵地址」及「聯絡電話」方可在比賽結果公佈後領獎。2. 本活動限制使用 雄親馬卡 R 「喜寶寶」及 雌親馬卡 R「滿月」作為父母親馬,配種出新的現役馬,方能參與「遇強愈強挑戰賽」活動賽事。雄親馬卡 R 「喜寶寶」及 雌親馬卡 R「滿月」將會於 14/4(二)發放予所有的現有玩家。而14/4(二)維護後的新玩家,會於創建帳號後獲得 R 「喜寶寶」及 雌親馬卡 R「滿月」一次。如玩家需要更多的活動用親馬,玩家可以於「遇強愈強扭蛋」中,以 1000 DP 購買 雄親馬卡 R「喜寶寶」及 雌親馬卡 R「滿月」,配種出多於一隻的參戰現役馬。3. 是次活動會增加馬匹的出戰次數。...........以上為官網資料, 代理會點訂條件呢?
無乜所謂啦, 路程唔知, NPC幾分唔知, 唔洗準備咁好不如準備多D DP 女皇盃日 LE+威爾頓 LE+幸福指數啊
乜女皇杯日有得用 DP 抽威爾顿和幸福指数架 ?咁就好了 ,风重何処来 ?
睇黎你玩左無幾耐喎. 未必一定係威爾頓 幸福指數, 但曾經試過步步友+幸福指數 因賽日有扭蛋馬, 每場代理會揀一隻佢地的心水出黎做親馬咭, 如一級賽就一定係LE+
玩了很久很久了 ,但尽是玩不强 ,手马好弱 ,GG
AC, 我都儲了12萬DP了, 如果有心水馬就抽吓! :DSAN, 你可以的話就試吓不同的腳質馬, 如只玩追馬就好難有突破, 起碼紀錄多是逃馬做的!
逃马我都有練的 ,但打法就真係好麻麻
當你試多些腳質後, 你會知道不同腳質在不同場上有不同特性, 這對對賽時會有幫助.就好像玩追馬, 如果是中短途和大量逃和自在, 只得一兩隻追差, 追又死, 唔追又死, 咁點都追唔上呢!
不過我都是打得差的玩家, 之前亦堅持玩追馬, 但現在正學習不同腳質, 或者是學習不同裡能力馬的特性, 之後才決定應玩什麼腳質.
完全理解 ,但坦白说由一向跑追马改為跑途马至终要適应 ,
操得好 ,未必打得叻 ,打得叻 ,未必操得到 !GG
12萬估計只係抽6次 (19200 女皇盃1隻LE+) 或 3次 (38400 兩隻LE+)我都只係得24萬. 變賣D活動馬咭後應該有28萬, 但如果要38400就唔夠了.... 之前用得多FB見有人儲到50萬, 而家可能60
我重有啲藍TICKET未用, 可以用來抽DP!
維護加時到2:00
維護再延長至15:00....
用黎做輔助血統要唔要操到19,定係出世9.4字以上操到18都可以呢?想慳返d,le食物
都唔係一定要食LE食物先上到19的!
輔助血退役只要18已足夠
thx,如果逃馬係330223好定330133好D,想幫隻小橋流水para變
330223
Para 變沒什麼好的,只是針對逃馬易操上5bar. 里能力才是馬的關鍵
AC,你隻星運爵士出生幾個字,2-4戰升幅是怎樣?
無資料係手, 夜晚返到屋企覆你, 印象中唔夠5字不過無用, 假晚成, 19~21, 24, 26.... 加少4次, 廢
短途紀錄果隻呢
4.6字 假晚成... 而家廢左係度
還不能進游戲,又延後了?
係呀....至15:00...
尋晚係雅仕谷1200,隻1,4逃係2位俾人拋甩到拿大回復(真神奇@@),有冇高手能提供出閘方法??
一樣打法,可能你隻馬低能力值
1 4早段係慢, 至於拿到大回因為前面1隻放甩好遠, 後面又俾你放甩, 咁就會有大回
Copy from Facebook參加「遇強愈強挑戰賽」,贏取 iPad Mini 3 及 HTC RE 等豐富獎品*!今屆賽事要求出賽馬的父母必須為指定親馬卡「喜寶寶」及「滿月」,在 2400 米草地賽道決一勝負!在無法使用自家親馬提升出生綜合能力的情況下,要勝出賽事全憑玩家的策騎功力!此外,由於今次出賽會增加馬匹出戰數,請務必注意馬匹訓練內容,以及在適當時交換新馬出戰!* 領取實體獎品須於活動開始前登記:http://bit.ly/docqeiicup詳情請參閱 Facebook 專頁公告。 活動日期:2015 年 4 月 23 日 00:00 至 2015 年 4 月 25 日 23:59賽事班次及出賽限制: 難易度 C、B、A要求出賽馬父方必須為雄親馬卡「喜寶寶」,母方必須為雌親馬卡「滿月」。(指定親馬卡可於遊戲內「扭蛋」功能以 2000 DP 兌換。) 所需 AT:6 * 愛駒戰績及馬主資格分數會被計算
但個「扭蛋」由1000DP 變左2000DP.....
即是要用唔止一隻玩!@@
Iso版還是入不了游戲
我用三星機都入唔到,play store都無得更新
再入跳了去維護畫面
IOS 剷左GAME再INSTALL 過都係入唔到
REBOOT 完入到了
Dan 兄,2000自在幾時回氣,剩幾多米打
我覺得自在跑法真係睇對手, 其實所有放法都係推打到馬群, 一齊停攞回復, 最後500 米一齊衝...同一路程, 尤其係中距離, 對手唔同, 推打時間都唔同
最緊要睇排邊一個檔位, 內外多數輸因為攞唔到回復
1680~約900,650~600~0
昨天要工作又要更新遊戲, 遲遲都入唔到去玩, 結果又試唔到馬了!CARTER兄, 有冇試差馬打友賽, 情況如何?
有呀,差马跑左4場最好第6,聽日要再研究一下個發力位,我感覺可以再好啲
我本來都想試吓隻1.4差馬, 但只跑了一場就無時間玩了, 明天再試, 因為未必會玩活動賽, 費事配咁多隻來玩!
event有le 食物, 點都要踡4既xd
拉兄及各位師兄, 有些問題想請教:導入輔血R金珀龍華已去到5代而且已退役, 跟住導入SR豐綵已落到第三代, 出世9文字4多D, 裡能力UUUu+u+UUUu+u, 而家26戰, UUUU+Uu+UUUU+Uu, 都幾理想形態, 首戰沒記下但好似跑進1:07, 而且26戰時跑平場1000, 同全國王者只差0.15, 不過可惜係普通, 18-22加.想問下如果我橫生幾隻搏出隻完晚好D定再導入第三隻輔血好呢?請大家比D意見我, thanks.
隻金珀如果是晚成, 就會UUUU+UU+UUUU+UU如果擔心5代不到頂, 可以用6 7代導入新血
大家好,小弟有個問題想請教一下:我有隻馬23戰綜合19,轉彎差0.25格將會變自在,相信是最後一場訓練,想問應該點安全訓練出轉彎只加0.25格,因轉彎表能力係雙圈,我怕會錯手……謝謝!!
訓練揀游水,正常應該会3行灰哂,之後食最cheap 只加轉灣一行既食物
Carter兄,這個我知道,但如果我博到加0.25格就操到27.75格,而且18-23都有加綜合,我想如果27.75格加完美晚成就真係完美喇…(雖然只係想吓)-_-
又或者訓練只係成功又會唔會加呢?
咁易27.75。。咩種,同點操法,教下我吖。我最叻得27格
馬種心中有理,出世近5字約68格-69格咁上下,操法係拉兄所教先操34行上23格,之後依序單跳
@ << 無辦法訓練加0.25, 完壁一定加0.5, 成功 大成功 應該都唔加
友赛遇 carter ,完全冇運行 ,遠离群驹 ,有冇爭甘遠呀大佬 ?咩人黎架 ?
HAHA....我昨天咪講過你聽這種情況了!
太恐怖了 GG
我只係small potato ,仲有好多要跟各位大師學習學習 :D
你都细薯 ,我咪薯种子 ,不过 ,薯仔好易种的 ,看着瞧啦 ,嘿嘿
遇到中獎牝馬...... 27 28 29戰 破晒 牝馬四冠後面3場紀錄 優駿牝馬 秋華賞 女皇盃 (可惜1600唔太識跑, 否則真係可以牝馬四冠@@) 另外, 可以肯定29戰跑完會退裡能力.......... 可能港版故意改左少少唔同日版
29戰我CAP過幾次裡條BAR都有減,但唔知對時間有冇影響
我以前都覺得實會減,但有隻完晩牝馬,真係冇減過。依家用牡馬跑返同程,都未破過佢D紀錄。完晚,實力真係好勁
副号有隻泥自,普通成長,25戰12.5蹄,跑完26戰得返12蹄。之後都加唔返!灰曬!
咁可能只有部份完晚係唔減, 而且減左對實際是否有影響都唔知.....
明知普通就22場收工,做乜重打大玩自在@@
假晚成!
因為25戰先去到12.5蹄
https://www.dropbox.com/s/n1cop7ig75mktg0/11154868_10205821853719455_892062874453828595_o.jpg?dl=0早熟時間最好係23-24戰,不過我直踩到28戰, 能力下降而家種馬都唔駛做XD之後會主攻G1 GII
都是1400@@跪求打法Carter 兄
早熟馬都可以用黎破紀錄@@
AC,你有冇出過馬係第一戰小升幅。我就未試過
第一戰只有兩種升幅, 一係早熟肥升幅, 一係普/晚 中升幅, 無小升幅.....
哦,我試過,中小小中,中小中小,中小小小。答案是晚成。但隨機完晚。所以,第一,二戰最重要,其他看樣。XD
ANDY:上次講左啦, 自己搵下舊文啦 XDAC: 係呀,早熟仲好破, 快D滿能力, 早幾場開始行動 有時D 2戰食哂LE 但係普通既馬,我而家都會KEEP 住用黎跑時間
今日試配一隻平衡(裡能力近似全3)來玩, 覺得應合沙田平場展直路, 有冇其他師兄有試全3平衡馬?
試過 經典皇牌 最高出過12.5碲,但跑起黎真係麻麻,通常都當追馬跑。
https://www.dropbox.com/s/p7gwdxi3x2zb67b/Screenshot_2015-04-22-18-26-13.png?dl=0平衡,不过唔系全3
https://www.dropbox.com/s/bjkonfgkv5q3as3/Screenshot_2015-04-22-18-26-27.png?dl=0
昨日試左一隻早熟,跑1.54.16,今日造左隻完晚,明日再試
我有幾隻都係12.5啼, 帝皇, 皇僕, 聖西蒙,海鳥,o岩路程既話時間都可以好快 :D
場適 緊要非常,但馬蹄數,个人覺得,12个就最好,多左少左都唔好。
还有,现在的carter兄,非同凡响,冇顶級馬喺手的話,9成9輸
言重啦,都要o岩路程先發揮到,琴日用海鳥跑友賽, 發現佢跑2000好似脫胎換骨咁, 爽到不得了
我認同 ,因为我在这裡只有三个朋友 ,遇着他的话 。。。。 唉 、、、 我都吾知点講 。。。
你ADD多D上級玩家好友就知道我都係一位普通玩定而已 :)
我個人認為是dandee比Carter 強。@@
dandee ,andy ,仲有冇吉位 ?留个位过我好吗 ? 谢谢
DAN 強就一定架啦, 我都係偷下師扮下野 XD
就系海鳥喲,1.53.89,系电腦跑你隻馬造出的,如有靚檔,有馬鬥衝,應該可以跑到这時間,努力。To Andy,有冇發覺我出馬通常有隻兔耳,我做电兔的呀,努力。To San San,你馬主名系?
我暫時最快1.54.10, 果陣超輕鬆, 應該仲有好多空間,之後隔左一陣冇跑, 突然多左幾隻亡命自在勁爆前段(同一玩家),之後再做唔返1X 內, 果下即時有衝動DEL左果位好友XD
我………
Not u la dan, 同場得你隻獅子花,我同你步速差唔多,個幾隻如我9xx,收鞭会嚴重隋後,攪到我要鞭到700尾至800頭先唔會甩群=-=
唔使理的,停位系預尾段夠打就可以,超位果D,到尾冇力
一定唔係我, 我得一隻自在跑
1600應該有個比舊打法快的打法, 舊打法770停鞭, 700推590鞭之前拉神講前面慢打, 後面加返快, 不停鞭....... 有冇人試過? 我跑出黎時間仲慢過舊打法......
有,係快好多, 不過1600已比G1軍團推到高左= =
哈哈,因為那個打法,需要一出閘就食大回到尾。唔係隻隻都得,而且更要冇對手燒
唔得喎, 我都係一出閘無耐就大回, 但出黎時間好慢
很久沒有看DOCHK的FB Page
回覆刪除剛才去了看一下, 似乎換了負責人
還是由Producer直接回覆呢?
小弟由始至終都沒有與香港代理有任何利益關係
但見到香港代理肯開始正面面對現有的問題, 是好事
但會不會已經是太遲挽救呢?
幾個月前, 告誡過他們自誠而明, 希望他們繼續保持這種誠懇的態度
刪除呵呵, 浪子回頭.
刪除希望真的可以金不換
刪除我最近都感覺代理的態度變積極, 正面了, 對玩家來說是好事.
刪除他們下一步應該大力做推廣, 從各渠道吸納更多喜歡賽馬的新血加入
如果我係代理,就一定希望打入中國市場!
刪除感覺上國內同胞們鍾意賽馬GAME的比例不多.. 所以國產馬GAME APPS都唔盛行
刪除另外...... 打入強國除左錢仲要關係, 難度太高喇!
如果好似街機咁,可以用Dp或GP賭下馬就好啦XD, 不過肯定好多造馬案出現。
刪除交流賽 統一賽 跑逃馬 買自己 無得輸喎= ="
刪除除非唔開W彩池, 只準玩 Q T, 咁就無咁易屈錢
我就唔同意有賭的成份!
回覆刪除跑就算啦!賭就不用玩呢隻game
刪除拉兄提供果段 1600不回氣直打好快。
回覆刪除不過好多1600賽都已經被G1軍團搶左王者 XD
咩打法,教我carter
刪除拉兄,有位日文名玩家,
刪除全部馬都係超級X,係咪G1軍團架,
好多紀錄都見到佢@@
上次拉兄咪POST左 3條YOUTUBE LINKS 做禮物既,
刪除入面有架,自己睇啦
呢3日我專注跑時間,1400-2400成功拎左7個王者 XD
刪除日文翻譯為英文 - G1Samuel
刪除:P
我懷疑 日文 chage sam2112 同一人
刪除因佢地D馬名都係 超級XX......
CARTER, 我呢幾日都搶左幾個王者.. 而且是打破拉神的軍団的@@ 接下來可能會成為G1軍団們的狙擊目標>"<
刪除BY THE WAY, 新馬1200王者隻星運爵士父母果然係黃金組合.
頭先再用金父符金雄符金毛色配多隻, 飛馬王子..... 成為新馬1800王者 ^^"
而且...... 同星運爵士一樣超期待完美晚成@@
http://www.uwants.com/viewthread.php?tid=18414523&page=1#pid226310894
AC,現在只為破紀錄嗎?放棄頂上交手?
刪除再強的逃馬,在自在面前也是肉。完晚也一樣。
原來又一G1軍團成員,咁唔怪得
刪除AC快D生多幾隻稱霸新馬啦, 機會難得
我而家咩LE SR食物都冇哂,唯有操4行破下紀錄, 有靚種都冇料養大佢XD
無晒食物咁緊要,活動各種LE我仲有20-30個,反而係無乜魚乾,操一隻自在就要18份。。。 扭蛋扭一個月都無30份魚乾
刪除ANDY 頂上 要慢慢尋找好的自在馬先有得打,我仲用緊勝算高,有排搞。。。頭都痕埋
我就頭痕在做自在馬。最叻搞到27格。有X係咪好難做高格數?
刪除我上星期操左隻1 + 3 4泥自在, 馬突X, 好似無操錯情況下得27.25 可能有X要操27.5要好小心
刪除另外... 1 +34自在... 好似好廢= ="
發覺只有1,4自在最強
刪除TO AC, 我都係玩緊勝算高, 不過未試過晚成, 所以都未試過上到4.2.2.4. 其實這隻能上到嗎?
刪除上到.. 我抽過一隻, 不過只有18-22+25, 退左了
刪除而且嫌佢出世格數偏低, 睇黎要27.5都好似唔容易
AC, 你講得啱, 格數真係底!
刪除R級無辦法,多數R都係59格左右。
刪除我諗都要等官方打救,整隻1 4扭蛋賽日馬LE級用DP抽
各位師兄 ,假设我有一隻出世九 ,跑完新马赛后只一路跑平場戦 ,唔跑级制赛 ,跑二十八戦会一样是 18 或 19 级吗 ? 谢谢
回覆刪除主要睇操練完壁率和食物, 還有就是1-28場之中有幾多次加綜合
刪除突然唸起推馬, 其實大家對推有乜心得? 喪推定一下一下望住個氣量表去推?
回覆刪除例如100米推12下, 喪推做20下有大分別嗎?
刪除有分別, 但應該比較細
刪除我的習慣是狂推
刪除可以用呢個活動盃試驗,1190鞭後100米狂推18下 同 中速推12下,感覺下到邊度開始跳大回就知道
刪除不好意思 不知為什麼留了幾次言都像被刪除 是我不懂用這個留言系統 還是我做錯什麼 請指教
回覆刪除1. 我有一隻初出9出世3字自家馬 退役後裡能力是 @+ / o / @+ / 三角+ , 是奇異福星的第5代,
我已配了高風格
出生level7 0.7 字 馬蹄 3/0.5/2.5/1
22 戰退役 level 15 馬蹄 3/1.5/3.5/1
有冇事故 ? 可以繼續配自家馬?
2. 其實我已開始自己配下一代 但配好多次都出似母唔跟高風格1代 是否一定要用符 有秘訣增加配中机會
3. 高風格表力 O++ @ 三角 三角++ @+ o
可以爆5行嗎 ?有冇次序 如何操
4. 又如只操1256 行 有冇次序
不好意思, 因為Google當了你的留言是spam... 我要在後台找出來
刪除Ktes,
刪除1. 通常LE級親馬的到頂穩定值應該是4字, 應該等穩定4字後才加入新血, 然後慢慢放棄配自家馬, 用新血混合再新血作為準主力血
2. 似父似母是隨機, 如果A+B連配幾隻都似父, 可以換一隻, 例如A+C或C+D, 感覺上可以改變傾向
3. 要操滿5行一定要有一個X, 而且X那項要2格左右
4. 只操1256的話很容易滿, 不用LE食物也可, 但完壁次數要多, 可以先操O, 留下@的能力最後操
謝謝AC幫忙解答
刪除舉手之勞啫
刪除求高手幫忙 請電郵 vvktse888. Gmail
回覆刪除拉神,DARLEY個新馬泥1000紀錄都好難破喎,唔通世嘉馬場泥1000又係1 4好過1 3? @@
回覆刪除另外新馬芝2600王者仲係悟空隻無陽體力馬。。。 ASCOT都有個長途仲係佢,要請代理做返好啲
刪除剛用小號的馬破了雅士谷兩個短途紀錄。1,4雌馬,完美晚成。可惜呀。
刪除悟空果紀錄真係超難破
刪除ANDY G1定G2呀?
好似G2,G3。睇時間G1都可以破。因時間好似更快。kentM9號的川河勁駒
刪除27戰再破G2神之馬壯保持的紀錄。快了0.5秒。ascot 1207
刪除28跑G1 ascot啦, 1000-1200 應該都有機會
刪除剛又破左田諾G2,1006了
刪除ANDY, 咁咪開心囉, 做全國王者!
刪除G1 ascot 60周年紀念都破埋,可惜己29場。1000果場冇玩。
刪除呢隻馬真係可惜係雌馬。。5555
ANDY..... 我潑句冷水, G1軍団仲未開始用1 4去挑戰雅士谷, 都係等佢地建立左個平均時間之後先去試試挑戰. 因為既然你用雌馬都破到.. 我相信仲有大把大把水位
刪除始終雌馬同雄馬鬥時間 真係無得鬥..... 殘酷的事實
刪除我建議雌馬想挑戰王者都係跑返雌馬賽事好D
我都知雌馬弱好多。但雄馬搵唔到一隻完晚,其他時間做得同呢隻差好遠
刪除我睇又唔一定要完晚先快, 7/9 , 8/9都夠用
刪除其實分別好大的。@@
刪除悟空那個事件... 他們一直沒處理
刪除新馬場, 高速度高底力都快, 是因為馬一出閘就輕易拿到大回復
刪除對,一出閘很快就有大回,有道理! 悟空無限體力任打鞭,而家都未破到的紀錄就應該無人可以破到了,必須要官方reset個紀錄先得
刪除差不多半年都沒有Reset... ~_~
刪除大家對這個跑法有什麼睇法, 好似好非一般的跑法!
回覆刪除https://www.youtube.com/watch?v=EW8tpOAsS9U
哈哈,自在本身就應該係咁跑,中段突入逃羣扲回復 XD
刪除覺得這位仁兄的打法發揮得隻馬好盡, 同時好針對在場形勢, 不過佢的馬亦應該好強, 多數都是12.5隻蹄!!
刪除4/2/4/2 更好跑
刪除平衡型容易出高碲數
刪除抱歉, 各位朋友, 最近超級忙, 都沒太多時間打理網誌, 及入遊戲打氣, 只要登入拿連續獎品
回覆刪除如果各位有需要, 可以先刪除小弟的好友, 之後再加回
大家明既,緊係做野要緊,有時間再慢慢追落後
刪除拉兄太客氣了,做嘢緊要,這裡高手多的是,亦樂於解答!
刪除各位
回覆刪除活動送的親馬卡 泰康
應該是適合那個賽程 和 長度
如何訓練會最理想
謝謝
這隻馬並不是很理想..
刪除頂上個人紀錄不更,S級勝利也沒有牌子,沒動力了/_\
回覆刪除係喎, 有時唔知點樣先可以更新D個人紀錄......
刪除10 分鐘更新一次, 你的紀錄還不在嗎?
刪除個人紀錄破左N次,S級都拿過2勝,剛再進去,完全好似無事發生過=_=
刪除係泥地, 除破全國紀錄, 個人紀錄剩係計跑良地
刪除原來係咁
刪除請問:勁闖一代3:0.5/1:2.5 二代3:0.5/1:3係咪第一代己經出左事故殺得
回覆刪除可以繼續玩落去, 有機會 4 .2 . 2.5 . 3.5
刪除我隻都係咁,你4代應該可以4,0.5,1,3
刪除最終型態幾飄忽,不過有機會可以去到4,2,2,4
我隻名畫家就係勁闖 種
carter:
回覆刪除名畫家同織女星前代都係長短腳的嗎?
yes ar,
刪除我有隻0戰馬女asx , 出世同名畫家&織女星差唔多,
都係勁闖種,你可以參考下 :D
嘩咁夜重未訓...
刪除不過我重夜XD,你隻銀狐係食咩爆五行架,無曲奇食我都未操過D13馬
我都係得返2粒馬餅,
刪除最緊要隻馬0戰馬突得0.75格,就算食魚乾到唔怕XD
CARTER, 你隻銀狐犧牲少少加速, 底力高成咁, 超正, 係完晚? 個種表能力都幾啱, 咩秊黎?
刪除另外你手19分馬仲有邊D係完晚呢
銀狐(軍事攻略混紙醉金迷 變種2次), 法西施(步步友) , 海平線(風騷) 都係完晚
刪除法西施裡能力總長度最跨張,不過冇長距離試唔到馬
想問大家導入新血第一代, 如綜合低於7, 會十戰退還是過二十二戰才退?
回覆刪除節省資源MODE:電腦爆心10戰退
刪除加快成長MODE:手打到綜合16-17退
貴野血統.. 用心跑22戰
刪除普通料.. 打2-4戰後訓練中心 退
请问 :剛出世九 ,半,三个半 ,半, 三个半 ,军事出击种 ,可以吗 ?
回覆刪除0戰未訓練幾多字? 就咁睇裡能力非常漂亮 :)
刪除四个字多少少 ,可以冇 ?
刪除軍事出擊 大部份玩家無事, 可以滿2 4, 但係1 3比較短, 要高晚成先可以2馬蹄
刪除AC :曾有隻 26 戦满了 24 ,但放牧后唸住退役 ,反而又少了 24 其中一行
刪除大家知来紧的女皇杯会有活动 、友赛或顶上吗 ?谢谢
刪除呢個WEEK 應該會有公報. 話唔定友,頂兩邊一齊開XD
刪除甘就好喇 ,到时较量较量
刪除活動盃就一早公佈左係喜寶寶滿月活動
刪除頂上應該跟女皇盃, 友賽又跟頂上, 即係 星期二四六日 沙田2000
星期四五六 活動.....
果隻喜寶寶滿月活動馬, 大家操成點呀? 我果隻非常平衡了!
刪除未操呀,路程,加唔加戰數全部未知,有資料先行動 XD
刪除我都係就咁放係度冇理, 不過未操都差不多平衡啦...
刪除唔記得係邊度見過, 戰數今次係會加嫁....
【活動細則】
刪除1. 參賽者須於 14/4(二)至 25/4(六)期間,於活動登記網站填妥「馬主名稱」、「招待碼」、「綁定的電郵地址」、「香港身份證號碼」(不連括號)、「香港身份證中文姓名」、「聯絡電郵地址」及「聯絡電話」方可在比賽結果公佈後領獎。
2. 本活動限制使用 雄親馬卡 R 「喜寶寶」及 雌親馬卡 R「滿月」作為父母親馬,配種出新的現役馬,方能參與「遇強愈強挑戰賽」活動賽事。雄親馬卡 R 「喜寶寶」及 雌親馬卡 R「滿月」將會於 14/4(二)發放予所有的現有玩家。而14/4(二)維護後的新玩家,會於創建帳號後獲得 R 「喜寶寶」及 雌親馬卡 R「滿月」一次。如玩家需要更多的活動用親馬,玩家可以於「遇強愈強扭蛋」中,以 1000 DP 購買 雄親馬卡 R「喜寶寶」及 雌親馬卡 R「滿月」,配種出多於一隻的參戰現役馬。
3. 是次活動會增加馬匹的出戰次數。
...........
以上為官網資料, 代理會點訂條件呢?
無乜所謂啦, 路程唔知, NPC幾分唔知, 唔洗準備咁好
刪除不如準備多D DP 女皇盃日 LE+威爾頓 LE+幸福指數啊
乜女皇杯日有得用 DP 抽威爾顿和幸福指数架 ?咁就好了 ,风重何処来 ?
刪除睇黎你玩左無幾耐喎.
刪除未必一定係威爾頓 幸福指數, 但曾經試過步步友+幸福指數
因賽日有扭蛋馬, 每場代理會揀一隻佢地的心水出黎做親馬咭, 如一級賽就一定係LE+
玩了很久很久了 ,但尽是玩不强 ,手马好弱 ,GG
刪除AC, 我都儲了12萬DP了, 如果有心水馬就抽吓! :D
刪除SAN, 你可以的話就試吓不同的腳質馬, 如只玩追馬就好難有突破, 起碼紀錄多是逃馬做的!
逃马我都有練的 ,但打法就真係好麻麻
刪除當你試多些腳質後, 你會知道不同腳質在不同場上有不同特性, 這對對賽時會有幫助.
刪除就好像玩追馬, 如果是中短途和大量逃和自在, 只得一兩隻追差, 追又死, 唔追又死, 咁點都追唔上呢!
不過我都是打得差的玩家, 之前亦堅持玩追馬, 但現在正學習不同腳質, 或者是學習不同裡能力馬的特性, 之後才決定應玩什麼腳質.
刪除完全理解 ,但坦白说由一向跑追马改為跑途马至终要適应 ,
刪除操得好 ,未必打得叻 ,打得叻 ,未必操得到 !GG
刪除12萬估計只係抽6次 (19200 女皇盃1隻LE+) 或 3次 (38400 兩隻LE+)
刪除我都只係得24萬. 變賣D活動馬咭後應該有28萬, 但如果要38400就唔夠了.... 之前用得多
FB見有人儲到50萬, 而家可能60
我重有啲藍TICKET未用, 可以用來抽DP!
刪除維護加時到2:00
刪除維護再延長至15:00....
刪除用黎做輔助血統要唔要操到19,定係出世9.4字以上操到18都可以呢?想慳返d,le食物
回覆刪除都唔係一定要食LE食物先上到19的!
刪除輔助血退役只要18已足夠
刪除thx,
刪除如果逃馬係330223好定330133好D,想幫隻小橋流水para變
330223
刪除Para 變沒什麼好的,只是針對逃馬易操上5bar. 里能力才是馬的關鍵
刪除AC,你隻星運爵士出生幾個字,2-4戰升幅是怎樣?
回覆刪除無資料係手, 夜晚返到屋企覆你, 印象中唔夠5字
刪除不過無用, 假晚成, 19~21, 24, 26.... 加少4次, 廢
短途紀錄果隻呢
刪除4.6字 假晚成... 而家廢左係度
刪除還不能進游戲,又延後了?
回覆刪除係呀....至15:00...
刪除尋晚係雅仕谷1200,隻1,4逃係2位俾人拋甩到拿大回復(真神奇@@),有冇高手能提供出閘方法??
回覆刪除一樣打法,可能你隻馬低能力值
刪除1 4早段係慢, 至於拿到大回因為前面1隻放甩好遠, 後面又俾你放甩, 咁就會有大回
刪除Copy from Facebook
回覆刪除參加「遇強愈強挑戰賽」,贏取 iPad Mini 3 及 HTC RE 等豐富獎品*!今屆賽事要求出賽馬的父母必須為指定親馬卡「喜寶寶」及「滿月」,在 2400 米草地賽道決一勝負!在無法使用自家親馬提升出生綜合能力的情況下,要勝出賽事全憑玩家的策騎功力!此外,由於今次出賽會增加馬匹出戰數,請務必注意馬匹訓練內容,以及在適當時交換新馬出戰!
* 領取實體獎品須於活動開始前登記:
http://bit.ly/docqeiicup
詳情請參閱 Facebook 專頁公告。
活動日期:
2015 年 4 月 23 日 00:00 至 2015 年 4 月 25 日 23:59
賽事班次及出賽限制:
難易度 C、B、A
要求出賽馬父方必須為雄親馬卡「喜寶寶」,母方必須為雌親馬卡「滿月」。(指定親馬卡可於遊戲內「扭蛋」功能以 2000 DP 兌換。)
所需 AT:6
* 愛駒戰績及馬主資格分數會被計算
但個「扭蛋」由1000DP 變左2000DP.....
刪除即是要用唔止一隻玩!@@
回覆刪除Iso版還是入不了游戲
回覆刪除我用三星機都入唔到,play store都無得更新
刪除再入跳了去維護畫面
回覆刪除IOS 剷左GAME再INSTALL 過都係入唔到
回覆刪除REBOOT 完入到了
刪除Dan 兄,2000自在幾時回氣,剩幾多米打
回覆刪除我覺得自在跑法真係睇對手, 其實所有放法都係推打到馬群, 一齊停攞回復, 最後500 米一齊衝...同一路程, 尤其係中距離, 對手唔同, 推打時間都唔同
刪除最緊要睇排邊一個檔位, 內外多數輸因為攞唔到回復
刪除1680~約900,650~600~0
刪除昨天要工作又要更新遊戲, 遲遲都入唔到去玩, 結果又試唔到馬了!
刪除CARTER兄, 有冇試差馬打友賽, 情況如何?
有呀,差马跑左4場最好第6,聽日要再研究一下個發力位,我感覺可以再好啲
刪除我本來都想試吓隻1.4差馬, 但只跑了一場就無時間玩了, 明天再試, 因為未必會玩活動賽, 費事配咁多隻來玩!
刪除event有le 食物, 點都要踡4既xd
刪除拉兄及各位師兄, 有些問題想請教:
回覆刪除導入輔血R金珀龍華已去到5代而且已退役, 跟住導入SR豐綵已落到第三代, 出世9文字4多D, 裡能力UUUu+u+UUUu+u, 而家26戰, UUUU+Uu+UUUU+Uu, 都幾理想形態, 首戰沒記下但好似跑進1:07, 而且26戰時跑平場1000, 同全國王者只差0.15, 不過可惜係普通, 18-22加.
想問下如果我橫生幾隻搏出隻完晚好D定再導入第三隻輔血好呢?請大家比D意見我, thanks.
隻金珀如果是晚成, 就會UUUU+UU+UUUU+UU
刪除如果擔心5代不到頂, 可以用6 7代導入新血
大家好,小弟有個問題想請教一下:我有隻馬23戰綜合19,轉彎差0.25格將會變自在,相信是最後一場訓練,想問應該點安全訓練出轉彎只加0.25格,因轉彎表能力係雙圈,我怕會錯手……謝謝!!
回覆刪除訓練揀游水,正常應該会3行灰哂,之後食最cheap 只加轉灣一行既食物
刪除Carter兄,這個我知道,但如果我博到加0.25格就操到27.75格,而且18-23都有加綜合,我想如果27.75格加完美晚成就真係完美喇…(雖然只係想吓)-_-
刪除又或者訓練只係成功又會唔會加呢?
刪除咁易27.75。。咩種,同點操法,教下我吖。我最叻得27格
刪除馬種心中有理,出世近5字約68格-69格咁上下,操法係拉兄所教先操34行上23格,之後依序單跳
刪除@ << 無辦法訓練加0.25, 完壁一定加0.5, 成功 大成功 應該都唔加
刪除友赛遇 carter ,完全冇運行 ,遠离群驹 ,有冇爭甘遠呀大佬 ?咩人黎架 ?
回覆刪除HAHA....我昨天咪講過你聽這種情況了!
刪除太恐怖了 GG
刪除我只係small potato ,仲有好多要跟各位大師學習學習 :D
刪除你都细薯 ,我咪薯种子 ,不过 ,薯仔好易种的 ,看着瞧啦 ,嘿嘿
刪除遇到中獎牝馬...... 27 28 29戰 破晒 牝馬四冠後面3場紀錄 優駿牝馬 秋華賞 女皇盃 (可惜1600唔太識跑, 否則真係可以牝馬四冠@@)
回覆刪除另外, 可以肯定29戰跑完會退裡能力.......... 可能港版故意改左少少唔同日版
29戰我CAP過幾次裡條BAR都有減,但唔知對時間有冇影響
刪除我以前都覺得實會減,但有隻完晩牝馬,真係冇減過。依家用牡馬跑返同程,都未破過佢D紀錄。完晚,實力真係好勁
刪除副号有隻泥自,普通成長,25戰12.5蹄,跑完26戰得返12蹄。之後都加唔返!灰曬!
刪除咁可能只有部份完晚係唔減, 而且減左對實際是否有影響都唔知.....
刪除明知普通就22場收工,做乜重打大玩自在@@
刪除假晚成!
刪除因為25戰先去到12.5蹄
刪除https://www.dropbox.com/s/n1cop7ig75mktg0/11154868_10205821853719455_892062874453828595_o.jpg?dl=0
回覆刪除早熟時間最好係23-24戰,不過我直踩到28戰, 能力下降而家種馬都唔駛做XD
之後會主攻G1 GII
都是1400@@跪求打法Carter 兄
刪除早熟馬都可以用黎破紀錄@@
刪除AC,你有冇出過馬係第一戰小升幅。我就未試過
刪除第一戰只有兩種升幅, 一係早熟肥升幅, 一係普/晚 中升幅, 無小升幅.....
刪除哦,我試過,中小小中,中小中小,中小小小。
刪除答案是晚成。但隨機完晚。所以,第一,二戰最重要,其他看樣。XD
ANDY:上次講左啦, 自己搵下舊文啦 XD
刪除AC: 係呀,早熟仲好破, 快D滿能力, 早幾場開始行動
有時D 2戰食哂LE 但係普通既馬,我而家都會KEEP 住用黎跑時間
今日試配一隻平衡(裡能力近似全3)來玩, 覺得應合沙田平場展直路, 有冇其他師兄有試全3平衡馬?
回覆刪除試過 經典皇牌 最高出過12.5碲,但跑起黎真係麻麻,通常都當追馬跑。
刪除https://www.dropbox.com/s/p7gwdxi3x2zb67b/Screenshot_2015-04-22-18-26-13.png?dl=0
刪除平衡,不过唔系全3
https://www.dropbox.com/s/bjkonfgkv5q3as3/Screenshot_2015-04-22-18-26-27.png?dl=0
刪除昨日試左一隻早熟,跑1.54.16,今日造左隻完晚,明日再試
刪除我有幾隻都係12.5啼, 帝皇, 皇僕, 聖西蒙,海鳥,
刪除o岩路程既話時間都可以好快 :D
場適 緊要非常,但馬蹄數,个人覺得,12个就最好,多左少左都唔好。
刪除还有,现在的carter兄,非同凡响,冇顶級馬喺手的話,9成9輸
回覆刪除言重啦,都要o岩路程先發揮到,
刪除琴日用海鳥跑友賽, 發現佢跑2000好似脫胎換骨咁,
爽到不得了
我認同 ,因为我在这裡只有三个朋友 ,遇着他的话 。。。。 唉 、、、 我都吾知点講 。。。
回覆刪除你ADD多D上級玩家好友就知道我都係一位普通玩定而已 :)
刪除我個人認為是dandee比Carter 強。@@
回覆刪除dandee ,andy ,仲有冇吉位 ?留个位过我好吗 ? 谢谢
刪除DAN 強就一定架啦, 我都係偷下師扮下野 XD
刪除就系海鳥喲,1.53.89,系电腦跑你隻馬造出的,如有靚檔,有馬鬥衝,應該可以跑到这時間,努力。
刪除To Andy,有冇發覺我出馬通常有隻兔耳,我做电兔的呀,努力。
To San San,你馬主名系?
我暫時最快1.54.10, 果陣超輕鬆, 應該仲有好多空間,
刪除之後隔左一陣冇跑, 突然多左幾隻亡命自在勁爆前段(同一玩家),
之後再做唔返1X 內, 果下即時有衝動DEL左果位好友XD
我………
刪除Not u la dan, 同場得你隻獅子花,我同你步速差唔多,個幾隻如我9xx,收鞭会嚴重隋後,攪到我要鞭到700尾至800頭先唔會甩群=-=
刪除唔使理的,停位系預尾段夠打就可以,超位果D,到尾冇力
刪除一定唔係我, 我得一隻自在跑
刪除1600應該有個比舊打法快的打法, 舊打法770停鞭, 700推590鞭
回覆刪除之前拉神講前面慢打, 後面加返快, 不停鞭....... 有冇人試過? 我跑出黎時間仲慢過舊打法......
有,係快好多, 不過1600已比G1軍團推到高左= =
刪除哈哈,因為那個打法,需要一出閘就食大回到尾。唔係隻隻都得,而且更要冇對手燒
刪除唔得喎, 我都係一出閘無耐就大回, 但出黎時間好慢
刪除