Derby Owners Club Hong Kong (DOC 香港 / ダビオナ ホンコン)
DAN, IVAN 和各位CHINGS, 想知你哋活動賽打法?
打時間既一定問DAN兄同拉兄!!!
這個1006打法...頭段40米一鞭, 尾段30米一鞭, 不要太早爆鞭^_^"
有明顯改善 :) 不過在友賽,haha, thanks 拉兄
出世躲在母亲后面的会勁 D ,有根据吗 ?
唔知, 但我最近一隻金珀龍華4代真係o係阿媽後, 好似幾好(9, 4文字3, 0.5, 3,1)
我都试过互配落代生三隻女 ,响妈后面真係多半个字 ,冇吹水
根据未必有 ,拿来閒话一句無仿
同埋在妈后出特殊毛机会大点我感觉上 ,当然 ,也是没有什么根据的 ,拿来笑下罷了
SAN SAN, 我(另一馬房:中產馬主)加了你帳號极之快!
收到 ,谢谢 ,指教指教
哈哈, 我都是低水平玩家, 互相學習!
san san, 我加左你好友, (闇黑), thanks.
收到 ,感激不尽
平民馬主, 我加左你中產馬主好友
我的主賬號:闇黑 副:暗黑 歡迎各位大大加我, 指導一下
WILSON, 已加!
好友已FULL ,升LV後加
Carter ,留个位给我 ,可否 ?如不 ,我不勉强 ,谢谢
冇問題,請告知game name :)
本人帐号 :极之快 ,谢谢
Carter ,留了位给我 ,谢谢 (我一早预订了)
大家好,我是新手有一些問題想問一下?請問怎樣將NPC馬轉入馬房?是不是配種時繼承能力?轉入後多出的同一隻馬還有用嗎?馬匹的人氣有什麼用,怎樣提升?馬匹的裡能力升降那一項是否隨機的還是可以操控,是否同父母的馬即使出生時裡能力差不多,後天的提升也可以差很遠?如果我對馬的裡能力不滿意,找回同父母再生一次結果是否還是一樣?希望有大神能解答一下
拉兄呢個Blog有很多有用資料, 你可爬下文, 應該解答到你問題.如還是不明白先再問, 大定交流一下(雖然我也只是新手~)
不如我試下答你問題~請問怎樣將NPC馬轉入馬房?是不是配種時繼承能力?轉入後多出的同一隻馬還有用嗎?<--------例: 一張親馬卡(A) + 自家親馬(B)= C, 如果似A, 就可將NPC copy入馬房, 似B就失敗, 似A就可繼承A能力, 但不一定樣, 此為事故.馬匹的人氣有什麼用,怎樣提升?<------電腦只根據綜合力等數據定, 可參考但不準確, 16人氣一樣可Win.馬匹的裡能力升降那一項是否隨機的還是可以操控,是否同父母的馬即使出生時裡能力差不多,後天的提升也可以差很遠?<-----裡能力是根據似父似母而定, 不能操控, 後天可變但不多, 可循操練及路程有D影響.如果我對馬的裡能力不滿意,找回同父母再生一次結果是否還是一樣?<-------有機會少少唔同, 但type不會大變, 除非一隻似父一隻似母.希望可幫到你
Wilson 答得很正確呀~
班門弄斧, 見笑拉兄...0_0"
Ivan, 可以休息下啦, 等第二名追到差一萬再打! 嬴九成啦!!
追到相差1萬再跑都未遲 XD
收到,聽日可能輕鬆打,後日先再睇睇咩環境!!!
可以留番AT打頂上! :D
請問一下開新血時,第一代母馬應該如何選擇A: 19綜合母馬裡能力 雙圓+ 三角+ 雙圓+ 三角+ B: 19綜合母馬裡能力 雙圓+ 單圓 雙圓+ 單圓C: 19綜合母馬裡能力 雙圓+ 單圓+ 雙圓+ 單圓+
睇你開咩馬,例如步步友就一定 2,4 好利威 就1,3 而且要綜合19馬,代重足夠最穩陣
請問A B C 3隻應該選那隻?
開新血統的話, 我會選C
A是先要儲起來對嗎?那B是第二三代用嗎?
是, 可以這樣安排
另請問一下,對上一次配了好精神,第1代普熟23戰退綜合15 三角雙圓三角雙圓; 第2代普熟23戰退綜合18三角+雙圓+三角+雙圓+; 第3代遲熟26戰退綜合19三角+雙圓+三角+雙圓+;第4代遲熟綜合19但裡能力單圓雙圓+單圓雙圓+但耐力底力都比第三化低,下一隻應該怎配?
下一代可能會出現BALANCE ,基本上我而家都好少會落到5代,平均4代已經決勝負,LE+甚至3代已經能力非常足夠
這個種是第3代比第4代好對嗎?
第三代明顯比第四代好
那應該是再用第二代去生產嗎?
第三代那匹 - 26戰退綜合19三角+雙圓+三角+雙圓+可以留起來, 以待將來之用 :)
同埋根據自己經驗,2隻18综合配出黎爆發机率係明顯好多
是不是可以用2隻不同種的2或3代綜合18的去試試運氣?
絕對可以
謝謝你們
Dan 兄好勁, 越來越快!!! 係早熟?
冇乜進展了,跑39~40多
是,早熟
大賭李X誠居然係GOOGLE BLOG賣埋廣告...... 呢度中間個廣告位時不時都會見到佢~"~
咁有錢...睇黎好多人比錢佢洗
所以話呢個世界D錢.. 真係好似胡森馬房隻3班1400灰馬馬名咁
我想BLOCK了這個廣告
師兄们 :三戦跑紧杯赛 ,3.5 * 1 * 4 *0.5 完杯赛后应十戦退落代吗 ?谢谢
打到20戰再退役配種
好的
San 已加好友 :D
收到 ,谢谢 ,我跑逃种短途真係吾係果皮 ,好弱
大家記得用復活節的綠飛, 只可用到15號!
一早用晒, 今次與CP無緣...=_="但都謝謝提醒~~~ ^.^
主號抽到2次500CP~ V0_0
我覺今次好易中CP, 我主號中1000CP和幾個疍糕, 副號中兩之1000CP! hehehe.....
灰晒.... 我黑仔1 次都無, 多數蛋糕或復活蛋...
只中1次500,都唔算最差
Ivan, 你衝緊盃,第二位果個好似有啲想衝上黎喎…佢由6點到9點半,追近左你成3xxx分,小心啲留意下啦…
TONY兄咁好幫我留意住,佢岩岩停左LU,等佢再沖我先爆,THX!!!
Ivan兄,睇住來打都未遲,用拉兄之前的計算來決定是否需要出手,不過間中有1.5倍就打吓,令對手無機會追近都好,又唔會浪費AT.
而家仲係安全範圍,睇住黎跑應該冇咪問題
最驚係尋晚等Ivan兄訓左唔知果陣狂追姐,而家過左,睇住佢地點跑就無問題啦
拉兄,想請教3324 自在較適合是什麼路程?
1800~2000 都是可以的
Thx ^^
大家記得跑友賽拎櫻葉餅,操追一流
係咪跑過就可以,事關有你們這班高手好友,邊有得win!
佢話參與已可以啦
操追岩洗 ,我喜欢
3連抽隻SR星爾頓,睇落去似差馬,各師兄點睇?
應該不太好...
呢隻野要用無限愛心同時間去培育,我代重中心左2代放棄了 XD
Carter ,想问你还未拿勇猛铜像吗 ?还是放倉裡 ?
中间大把位 ,放埋出黍靓仔 D( 只是个人睇法 ) ,如不認同 ,当我冇講过 ,体谅 ,谢谢
还是天皇春 Click 住 ?问下姐
o岩o岩放左出黎,我都冇為意自己拎左,haha
靓好多 ,咁至係丫嘛 ,话晒都三冠丫嘛 ,有難度架 ,哈哈
請問這裡有沒有PM或電郵功能^^"
如果在好友list內,game內已有PM功能!
一言驚醒夢中人謝謝^____^
恭喜ivan兄
恭喜,啲食物有排都食唔哂 :)
多謝支持~今日生左10隻,冇隻晚成,睇黎聽日頂上唔夠玩...........
恭喜 ivan ,有觉好训
頂上我1,3 逃可去到3x ,如果冇1,4 既師兄用1,3應該都夠跑 :D
戰略正確!!一早有咁多拋咁多先, 辛苦一曰之後睇住嚟玩., 恭喜Ivan!!
啱種就生返隻豹仔欣賞下 :D
第2都有53000分,我好著數@@
恭喜晒,ivan
係2,3,4都有53000呀@@明明2-6啲禮物係一樣,佢地又拋開左第7果個,都唔知點解爭得咁激
Carter兄,冇整隻4224逃咩
我估 234 名爭上榜係想影幅相留为纪念 ,因为 ,我都试过之前 :D
為上events榜呢樣我好難理解XDDAN 兄我1,4得隻勁闖,好難夾硬操靚逃,本身而家又操緊1,4差,要再開隻追風跑太哂AT, 所以夠跑就算 (不過events用有1隻係晚成1,4,如果聽日唔夠跑唯有操距 :D)
岩岩配左隻4224豹仔4字 ,跑左2戰應該晚成,但好細隻...
豹毛好靚仔 XD我都操好隻1,4差 ,差少少上到13蹄,too bad賣單12.5, 18-25有突破跑雅士谷1600-1800巴黎1400-1600 好爽
恭喜Ivan 兄
要操馬了,carter兄,哈
哈哈,算啦,今次棄權XD 想玩多啲差,希望可以用差嬴到頂上1400
Ivan 隻步步友好勁, 1,4 逃真係唔夠佢跑..
仲要一心操到for 直路用,犀利 :D
Ivan兄,你隻逃可以破紀錄,拍住衝巧勁呀
隻馬超屈機, 除非唔同佢同場, 如果唔係一場都唔使贏...太犀利! 最後200米衝上嚟倒嬴成個身位..無得跑
我996打BIN,再推7下,打BIN,最後550 20-30米BIN,最快都係5530...
8/9晚成,但出世好細隻...
DAN兄有冇D 放頭心得...
咁即係要強迫我操隻1,4逃同你鬥姐,笑:)推到880, 前40,後30左右 我1,3跑到3x, 你應該去到2x
發力位試下400左右
Ivan, 請你休息10分鐘等我拿一場勝利吧, ha ha
逃,我巧水,照carter跑法,40米bin到600,30米bin到尾
最快都系55.25~
我同你有一場你逃我自,輸比你,你54.17
衝埋佢,有机呀
一炮双响,好事成雙 XD
終於54.20啦~
但場地適性好強, 最後果段...越bin 越有
14逃,底力高
Dan兄,1,4自在應該點打,頭段追唔上呀
完美出閘,980~800推11下,780~750~720鞭,35~30米一鞭,自已就下,150~100先爆,已經改進左,試下
Thanks , Dan 兄。立刻去試下
头段系慢D,要400倒先上架
陰D陰D上,好正 :D
勁啦Dan 兄,用你個方法連贏幾場。可惜時間唔好。55秒左右。同場都冇食過回覆。。。,可能D逃馬唔夠快
自己呃自己, 趁以家容易玩完AT贏幾場算...Ivan, 實之名歸!!!
今次咁岩操左隻8/9晚成咋~
Ivan 紀錄都破埋,勁
回飞先跑,要紅飞抽食物
好唔好唔瞓呃第二呢? Ha ha
你同Ivan 夾數100場一齊頂霸啦,如果Ivan 願意XD
緊系冇問題啦~
No la, Ivan 實之名歸!! 佢一定要第一, 何況係垃圾時間追過佢頭係勝之不武...不過我最多跑多十場就算, 好眼瞓. 第我寫出嚟話30停, 睇下有無人理我一齊停攞第二先
而家冇左高手同場即刻冇咁好玩 >< 頭半個鐘最正
步步友超晒班!! Ivan, 你今次頂上有無輸過?
有場打唔到BIN跑第2...
少左好多19分馬,時間都好似快唔到~
睇見ivan個倉,人都暈暈地。一片步步友,又一片大富之星步步友。@@
哈哈~
冇同場既應該冇人知你用邊隻XD
隻豹仔真系好正,如果有埋角仲型@@
如果有黑底白交叉頭套我一定衝^^
有正路程,下次黎个5頂霸,好嗎?
Of course good!!!! Dan, carter, Ivan (準)都做過頂霸! 要我唔瞓跑100場勝真要我的命!!!啱啱勝場30....睇下瞓醒會點先...最慘我11:00-12:00要去church, 所以尾個鍾無得跑....
歡迎支持, 儲定300 AT都得 :)
支持~
Mackinon,50勝頂霸唔知有冇人制?
今次你又係睇住打, 因你贏九成九 , 自己做頂霸啦!!!! 下次先夾! 今次你真係超班!!!
好彩見你地話14跑呢個路程好,如果唔係拎隻13一定唔夠跑,真系唔該晒你地無私分享!!!
其實1,3同1,4逃跑法係咪一樣?我見前段1,3快,有回復食。1,4分分鐘食唔到回復
冇回復都得,短直路
哈哈,机會來時,再通知各位兄弟
分組抽了好簽呢。時間在55.7X左右都勝了9場。XD
終於有點時間跑頂上啦XDD
拉兄acc.近乎封塵了 XD
最近真的好忙呀 ~_~"
Ivan, Darley 衝緊上黎啦,唔講得笑
燒緊AT@@"
加油ivan
以你隻逃,只要努力就成功了,加油兄弟
佢會係咁吊左你, 一定要一場接一場放甩佢至少20場先安全
Dan兄,見你停左。是否自在比較難贏
新記錄54.13~
54.12@@符號人隻放頭幫我做時間!!!
o岩o岩跑左場,我隻逃做到54.26 ,明顯整體快左@@
等回飞先跑
時間快左好多,可能多左好多放頭~岩岩好20場,休息下先@@
隊友加入戰團贈慶 @O@
支持
太無聊了, 除了頭30分鐘, 代理將頂上變成人人都有得贏! Tum 人燒AT去追都唔係咁啦...真係對真高手好唔公平...
是呀... 有點矯枉過正
唔知幾時先出1.8呢@@
無法啦,友赛比頂上難几倍,其待友赛
作者已經移除這則留言。
友賽以家都無咁update...D友馬成曰一樣..好耐無對過Dan 兄啦...
我一場會撞到DAN兄3隻自在~.~
我有隻灰兔跑呀,見到嗎
撞唔到@@
DAN隻兔耳間中會見到, 上個WEEK成日見到沙菲隻黃金右腳..
隻耳真系几靚,上次送cp,抽两野中的,唔錯
我抽左3次,中左最普通既粉紅,紅星同白間T_T"抽唔中蕉糖布甸頭比我隻冷氣槽, 飲恨
開左6隻馬, 全部早熟+普通冇左10條紅白羅白+一堆符= ="
我琴日都配左十幾隻@@要配到雄馬加晚成真係要晒D時間-.-
大家有冇發現,同一只馬會越跑越慢
其實食物事場少, D符先事大, 2500 10個,好肉赤- -ANDY 咩叫同一只馬會越跑越慢?
同一隻口連續咁跑頂上,同一打法,但時間越來越慢
會唔會對手呀? 有段時間我係咁跑.6x
唔係呀,都係果幾隻。我由54.4X,跑到54.8X
頂上我未試過, 反而event就多, 麻木了吧 XD
Ivan, 我記得你話隻豹出世係咪4字? 有無數格呀? 出世細隻真係唔太緊要, 最緊要種靚同晚成就得啦
我冇計格數...
同種再生, 破曬雅士谷D紀錄!
頂上就話可以係咁LOOP..實際G1得1-2次機會,而且仲有機構未操好 XD不過好在逃要操爆4行算係最容易
DAN, IVAN 和各位CHINGS, 想知你哋活動賽打法?
回覆刪除打時間既一定問DAN兄同拉兄!!!
刪除這個1006打法...
刪除頭段40米一鞭, 尾段30米一鞭, 不要太早爆鞭
^_^"
有明顯改善 :)
刪除不過在友賽,haha, thanks 拉兄
出世躲在母亲后面的会勁 D ,有根据吗 ?
回覆刪除唔知, 但我最近一隻金珀龍華4代真係o係阿媽後, 好似幾好(9, 4文字
刪除3, 0.5, 3,1)
我都试过互配落代生三隻女 ,响妈后面真係多半个字 ,冇吹水
刪除根据未必有 ,拿来閒话一句無仿
刪除同埋在妈后出特殊毛机会大点我感觉上 ,当然 ,也是没有什么根据的 ,拿来笑下罷了
刪除SAN SAN, 我(另一馬房:中產馬主)加了你帳號极之快!
刪除收到 ,谢谢 ,指教指教
刪除哈哈, 我都是低水平玩家, 互相學習!
刪除san san, 我加左你好友, (闇黑), thanks.
刪除收到 ,感激不尽
刪除平民馬主, 我加左你中產馬主好友
刪除我的主賬號:闇黑 副:暗黑 歡迎各位大大加我, 指導一下
刪除WILSON, 已加!
刪除好友已FULL ,升LV後加
刪除Carter ,留个位给我 ,可否 ?如不 ,我不勉强 ,谢谢
刪除冇問題,請告知game name :)
刪除本人帐号 :极之快 ,谢谢
刪除Carter ,留了位给我 ,谢谢 (我一早预订了)
刪除大家好,我是新手有一些問題想問一下?
回覆刪除請問怎樣將NPC馬轉入馬房?是不是配種時繼承能力?轉入後多出的同一隻馬還有用嗎?
馬匹的人氣有什麼用,怎樣提升?
馬匹的裡能力升降那一項是否隨機的還是可以操控,是否同父母的馬即使出生時裡能力差不多,後天的提升也可以差很遠?如果我對馬的裡能力不滿意,找回同父母再生一次結果是否還是一樣?
希望有大神能解答一下
拉兄呢個Blog有很多有用資料, 你可爬下文, 應該解答到你問題.
刪除如還是不明白先再問, 大定交流一下(雖然我也只是新手~)
不如我試下答你問題~
刪除請問怎樣將NPC馬轉入馬房?是不是配種時繼承能力?轉入後多出的同一隻馬還有用嗎?<--------例: 一張親馬卡(A) + 自家親馬(B)= C, 如果似A, 就可將NPC copy入馬房, 似B就失敗, 似A就可繼承A能力, 但不一定樣, 此為事故.
馬匹的人氣有什麼用,怎樣提升?<------電腦只根據綜合力等數據定, 可參考但不準確, 16人氣一樣可Win.
馬匹的裡能力升降那一項是否隨機的還是可以操控,是否同父母的馬即使出生時裡能力差不多,後天的提升也可以差很遠?<-----裡能力是根據似父似母而定, 不能操控, 後天可變但不多, 可循操練及路程有D影響.
如果我對馬的裡能力不滿意,找回同父母再生一次結果是否還是一樣?<-------有機會少少唔同, 但type不會大變, 除非一隻似父一隻似母.
希望可幫到你
Wilson 答得很正確呀~
刪除班門弄斧, 見笑拉兄...0_0"
刪除Ivan, 可以休息下啦, 等第二名追到差一萬再打! 嬴九成啦!!
回覆刪除追到相差1萬再跑都未遲 XD
刪除收到,聽日可能輕鬆打,後日先再睇睇咩環境!!!
刪除可以留番AT打頂上! :D
刪除請問一下開新血時,第一代母馬應該如何選擇
回覆刪除A: 19綜合母馬裡能力 雙圓+ 三角+ 雙圓+ 三角+
B: 19綜合母馬裡能力 雙圓+ 單圓 雙圓+ 單圓
C: 19綜合母馬裡能力 雙圓+ 單圓+ 雙圓+ 單圓+
睇你開咩馬,
刪除例如步步友就一定 2,4
好利威 就1,3
而且要綜合19馬,代重足夠最穩陣
請問A B C 3隻應該選那隻?
刪除開新血統的話, 我會選C
刪除A是先要儲起來對嗎?那B是第二三代用嗎?
刪除是, 可以這樣安排
刪除另請問一下,對上一次配了好精神,
回覆刪除第1代普熟23戰退綜合15 三角雙圓三角雙圓;
第2代普熟23戰退綜合18三角+雙圓+三角+雙圓+;
第3代遲熟26戰退綜合19三角+雙圓+三角+雙圓+;
第4代遲熟綜合19但裡能力單圓雙圓+單圓雙圓+但耐力底力都比第三化低,
下一隻應該怎配?
下一代可能會出現BALANCE ,
刪除基本上我而家都好少會落到5代,
平均4代已經決勝負,LE+甚至3代已經能力非常足夠
這個種是第3代比第4代好對嗎?
刪除第三代明顯比第四代好
刪除那應該是再用第二代去生產嗎?
刪除第三代那匹 - 26戰退綜合19三角+雙圓+三角+雙圓+
刪除可以留起來, 以待將來之用 :)
同埋根據自己經驗,2隻18综合配出黎爆發机率係明顯好多
刪除是不是可以用2隻不同種的2或3代綜合18的去試試運氣?
刪除絕對可以
刪除謝謝你們
刪除Dan 兄好勁, 越來越快!!! 係早熟?
回覆刪除冇乜進展了,跑39~40多
刪除是,早熟
刪除大賭李X誠居然係GOOGLE BLOG賣埋廣告...... 呢度中間個廣告位時不時都會見到佢~"~
回覆刪除咁有錢...睇黎好多人比錢佢洗
刪除所以話呢個世界D錢.. 真係好似胡森馬房隻3班1400灰馬馬名咁
刪除我想BLOCK了這個廣告
刪除師兄们 :三戦跑紧杯赛 ,3.5 * 1 * 4 *0.5
回覆刪除完杯赛后应十戦退落代吗 ?谢谢
打到20戰再退役配種
刪除好的
刪除San 已加好友 :D
刪除收到 ,谢谢 ,我跑逃种短途真係吾係果皮 ,好弱
刪除大家記得用復活節的綠飛, 只可用到15號!
回覆刪除一早用晒, 今次與CP無緣...=_="
刪除但都謝謝提醒~~~ ^.^
主號抽到2次500CP~ V0_0
回覆刪除我覺今次好易中CP, 我主號中1000CP和幾個疍糕, 副號中兩之1000CP! hehehe.....
刪除灰晒.... 我黑仔1 次都無,
刪除多數蛋糕或復活蛋...
只中1次500,都唔算最差
刪除Ivan, 你衝緊盃,第二位果個好似有啲想衝上黎喎…佢由6點到9點半,追近左你成3xxx分,小心啲留意下啦…
回覆刪除TONY兄咁好幫我留意住,佢岩岩停左LU,等佢再沖我先爆,THX!!!
刪除Ivan兄,睇住來打都未遲,用拉兄之前的計算來決定是否需要出手,不過間中有1.5倍就打吓,令對手無機會追近都好,又唔會浪費AT.
刪除而家仲係安全範圍,睇住黎跑應該冇咪問題
刪除最驚係尋晚等Ivan兄訓左唔知果陣狂追姐,而家過左,睇住佢地點跑就無問題啦
刪除拉兄,想請教3324 自在較適合是什麼路程?
回覆刪除1800~2000 都是可以的
刪除Thx ^^
刪除大家記得跑友賽拎櫻葉餅,操追一流
回覆刪除係咪跑過就可以,事關有你們這班高手好友,邊有得win!
刪除佢話參與已可以啦
刪除操追岩洗 ,我喜欢
刪除3連抽隻SR星爾頓,睇落去似差馬,各師兄點睇?
回覆刪除應該不太好...
刪除呢隻野要用無限愛心同時間去培育,我代重中心左2代放棄了 XD
刪除Carter ,想问你还未拿勇猛铜像吗 ?还是放倉裡 ?
刪除中间大把位 ,放埋出黍靓仔 D( 只是个人睇法 ) ,如不認同 ,当我冇講过 ,体谅 ,谢谢
刪除还是天皇春 Click 住 ?问下姐
刪除o岩o岩放左出黎,我都冇為意自己拎左,haha
刪除靓好多 ,咁至係丫嘛 ,话晒都三冠丫嘛 ,有難度架 ,哈哈
刪除請問這裡有沒有PM或電郵功能^^"
回覆刪除如果在好友list內,game內已有PM功能!
刪除一言驚醒夢中人
刪除謝謝^____^
如果在好友list內,game內已有PM功能!
刪除恭喜ivan兄
回覆刪除恭喜,啲食物有排都食唔哂 :)
刪除多謝支持~
刪除今日生左10隻,冇隻晚成,睇黎聽日頂上唔夠玩...........
恭喜 ivan ,有觉好训
刪除頂上我1,3 逃可去到3x ,如果冇1,4 既師兄用1,3應該都夠跑 :D
刪除戰略正確!!一早有咁多拋咁多先, 辛苦一曰之後睇住嚟玩., 恭喜Ivan!!
刪除啱種就生返隻豹仔欣賞下 :D
刪除第2都有53000分,我好著數@@
刪除恭喜晒,ivan
刪除係2,3,4都有53000呀@@
刪除明明2-6啲禮物係一樣,佢地又拋開左第7果個,都唔知點解爭得咁激
Carter兄,冇整隻4224逃咩
刪除我估 234 名爭上榜係想影幅相留为纪念 ,因为 ,我都试过之前 :D
刪除為上events榜呢樣我好難理解XD
刪除DAN 兄我1,4得隻勁闖,好難夾硬操靚逃,本身而家又操緊1,4差,要再開隻追風跑太哂AT, 所以夠跑就算 (不過events用有1隻係晚成1,4,如果聽日唔夠跑唯有操距 :D)
岩岩配左隻4224豹仔4字 ,跑左2戰應該晚成,但好細隻...
刪除豹毛好靚仔 XD
刪除我都操好隻1,4差 ,差少少上到13蹄,too bad
賣單12.5, 18-25有突破
跑雅士谷1600-1800
巴黎1400-1600 好爽
恭喜Ivan 兄
刪除要操馬了,carter兄,哈
刪除哈哈,算啦,今次棄權XD
刪除想玩多啲差,希望可以用差嬴到頂上1400
恭喜Ivan 兄
刪除Ivan 隻步步友好勁, 1,4 逃真係唔夠佢跑..
回覆刪除仲要一心操到for 直路用,犀利 :D
刪除Ivan兄,你隻逃可以破紀錄,拍住衝巧勁呀
刪除隻馬超屈機, 除非唔同佢同場, 如果唔係一場都唔使贏...太犀利! 最後200米衝上嚟倒嬴成個身位..無得跑
刪除我996打BIN,再推7下,打BIN,最後550 20-30米BIN,最快都係5530...
刪除8/9晚成,但出世好細隻...
刪除DAN兄有冇D 放頭心得...
刪除咁即係要強迫我操隻1,4逃同你鬥姐,笑:)
刪除推到880, 前40,後30左右 我1,3跑到3x,
你應該去到2x
發力位試下400左右
刪除Ivan, 請你休息10分鐘等我拿一場勝利吧, ha ha
刪除逃,我巧水,照carter跑法,40米bin到600,30米bin到尾
刪除最快都系55.25~
刪除我同你有一場你逃我自,輸比你,你54.17
刪除衝埋佢,有机呀
刪除一炮双响,好事成雙 XD
刪除終於54.20啦~
刪除但場地適性好強, 最後果段...越bin 越有
回覆刪除14逃,底力高
刪除Dan兄,1,4自在應該點打,頭段追唔上呀
刪除完美出閘,980~800推11下,780~750~720鞭,35~30米一鞭,自已就下,150~100先爆,已經改進左,試下
刪除Thanks , Dan 兄。立刻去試下
刪除头段系慢D,要400倒先上架
刪除陰D陰D上,好正 :D
刪除勁啦Dan 兄,用你個方法連贏幾場。可惜時間唔好。55秒左右。同場都冇食過回覆。。。,可能D逃馬唔夠快
刪除自己呃自己, 趁以家容易玩完AT贏幾場算...Ivan, 實之名歸!!!
回覆刪除今次咁岩操左隻8/9晚成咋~
刪除Ivan 紀錄都破埋,勁
刪除回飞先跑,要紅飞抽食物
刪除好唔好唔瞓呃第二呢? Ha ha
刪除你同Ivan 夾數100場一齊頂霸啦,如果Ivan 願意XD
刪除緊系冇問題啦~
刪除No la, Ivan 實之名歸!! 佢一定要第一, 何況係垃圾時間追過佢頭係勝之不武...不過我最多跑多十場就算, 好眼瞓. 第我寫出嚟話30停, 睇下有無人理我一齊停攞第二先
刪除而家冇左高手同場即刻冇咁好玩 >< 頭半個鐘最正
刪除步步友超晒班!! Ivan, 你今次頂上有無輸過?
刪除有場打唔到BIN跑第2...
刪除少左好多19分馬,時間都好似快唔到~
刪除睇見ivan個倉,人都暈暈地。一片步步友,又一片大富之星步步友。@@
刪除哈哈~
刪除冇同場既應該冇人知你用邊隻XD
刪除隻豹仔真系好正,如果有埋角仲型@@
刪除如果有黑底白交叉頭套我一定衝^^
刪除有正路程,下次黎个5頂霸,好嗎?
回覆刪除Of course good!!!! Dan, carter, Ivan (準)都做過頂霸! 要我唔瞓跑100場勝真要我的命!!!
刪除啱啱勝場30....睇下瞓醒會點先...最慘我11:00-12:00要去church, 所以尾個鍾無得跑....
歡迎支持, 儲定300 AT都得 :)
刪除支持~
刪除Mackinon,50勝頂霸唔知有冇人制?
刪除今次你又係睇住打, 因你贏九成九 , 自己做頂霸啦!!!!
刪除下次先夾!
今次你真係超班!!!
好彩見你地話14跑呢個路程好,
刪除如果唔係拎隻13一定唔夠跑,
真系唔該晒你地無私分享!!!
其實1,3同1,4逃跑法係咪一樣?
刪除我見前段1,3快,有回復食。1,4分分鐘食唔到回復
冇回復都得,短直路
刪除哈哈,机會來時,再通知各位兄弟
刪除分組抽了好簽呢。時間在55.7X左右都勝了9場。XD
刪除終於有點時間跑頂上啦XDD
回覆刪除拉兄acc.近乎封塵了 XD
刪除最近真的好忙呀 ~_~"
刪除Ivan, Darley 衝緊上黎啦,唔講得笑
回覆刪除燒緊AT@@"
刪除加油ivan
刪除以你隻逃,只要努力就成功了,加油兄弟
刪除佢會係咁吊左你, 一定要一場接一場放甩佢至少20場先安全
刪除Dan兄,見你停左。是否自在比較難贏
刪除新記錄54.13~
刪除54.12@@
刪除符號人隻放頭幫我做時間!!!
o岩o岩跑左場,我隻逃做到54.26 ,
刪除明顯整體快左@@
等回飞先跑
刪除時間快左好多,可能多左好多放頭~
刪除岩岩好20場,休息下先@@
隊友加入戰團贈慶 @O@
刪除支持
刪除太無聊了, 除了頭30分鐘, 代理將頂上變成人人都有得贏! Tum 人燒AT去追都唔係咁啦...真係對真高手好唔公平...
刪除是呀... 有點矯枉過正
刪除唔知幾時先出1.8呢@@
刪除無法啦,友赛比頂上難几倍,其待友赛
刪除作者已經移除這則留言。
刪除友賽以家都無咁update...D友馬成曰一樣..好耐無對過Dan 兄啦...
刪除我一場會撞到DAN兄3隻自在~.~
刪除我有隻灰兔跑呀,見到嗎
刪除撞唔到@@
刪除DAN隻兔耳間中會見到, 上個WEEK成日見到沙菲隻黃金右腳..
刪除隻耳真系几靚,上次送cp,抽两野中的,唔錯
刪除我抽左3次,中左最普通既粉紅,紅星同白間T_T"
刪除抽唔中蕉糖布甸頭比我隻冷氣槽, 飲恨
開左6隻馬, 全部早熟+普通
回覆刪除冇左10條紅白羅白+一堆符= ="
我琴日都配左十幾隻@@
刪除要配到雄馬加晚成真係要晒D時間-.-
大家有冇發現,同一只馬會越跑越慢
刪除其實食物事場少, D符先事大, 2500 10個,好肉赤- -
刪除ANDY 咩叫同一只馬會越跑越慢?
同一隻口連續咁跑頂上,同一打法,但時間越來越慢
刪除會唔會對手呀? 有段時間我係咁跑.6x
刪除唔係呀,都係果幾隻。我由54.4X,跑到54.8X
刪除頂上我未試過, 反而event就多, 麻木了吧 XD
刪除Ivan, 我記得你話隻豹出世係咪4字? 有無數格呀?
回覆刪除出世細隻真係唔太緊要, 最緊要種靚同晚成就得啦
我冇計格數...
刪除同種再生, 破曬雅士谷D紀錄!
回覆刪除頂上就話可以係咁LOOP..
刪除實際G1得1-2次機會,而且仲有機構未操好 XD
不過好在逃要操爆4行算係最容易