Derby Owners Club Hong Kong (DOC 香港 / ダビオナ ホンコン)
關於調教機率, 最誇張的一次是開了SR卡, 連續三次大成功機率問題由日版到港版, 還是一模一樣... ~_~"
標題應該是AT回贈中吧大成功...... 12點後我8次了 只跑了10場馬, 8次大成功
已更正, 謝謝這兩天的機率比以往「特殊」, 不知原因是甚麼
但我呢兩日比之前好喎,85%左右都最多兩三次大成功,尋日一張SR仲要全完璧...@@"
連續三次大成功真系重傷! = ="
Alvin, 你的打字方式令我想起消失了的Paris 妹啦...暈... = ="
paris也是我好友,但這天她消失了,唉……不知道她何時回來
Alvin, 這裡難得的追馬玩家, 還有好友位嗎?
Alvin 有逃有追, 同我一樣玩齊晒各種跑法, 唔怕悶. 有時淨係玩逃或淨係玩追..... 真係好悶~"~
有逃有追,剛升咗批自在,可應付唔同路程,咁冇咁悶……Ac王子都同我差唔多一樣平民兄我仲有2個位,你id系?
AC, 其實我都有逃, 不過覺得太公式化, 所以好少玩!
逃係公式化左少少, 不過只係對電腦的情況下, 如友賽或頂上多逃 就唔同情況了另外都可以玩埋居前居中, 比較有難度但好刺激. 自在 唔洗講啦, 儲返大量魚乾先算
Alvin, 我的ID就是平民馬主
ok,現在加你
平民兄已加了你,到友賽我地可以交流一下 :)
收到,不過我跑得慢,唔好笑我
ALVIN 既實力都非常強罕。
講到強罕一定不是我,逃馬有拉兄同森美,每埸見到呢2位好友放頭我就頭痛,有位叫雷神莫雷拉匹差馬系巴黎埸2400EX對親佢呢匹勝率得五成,最後就系DAN兄匹V字頭自在,見到呢匹暫時都要避避……Carter兄你玩逃都有一手……
平民兄,我地對賽後再討論下埸跑法可否調整令時間再推快D,呢隻game最吸引我唔系狂燒錢就一定勁,燒得黎仲要不斷要研究跑法,又要動腦筋計數去操馬,攪好晒出賽完來系另一樣野,再重新計劃下一步再殺出去,又可以跑完上黎呢到討論下,凈系呢到已經吸引到我玩 :)
ALVIN 兄, 絕對同意你的講法, 這隻GAME對我的吸引力好強, 玩完上來這裡分享吓, 不過可以玩得時間不多, 只可返工放工和食飯時打吓, 回家後就要睇小朋友, 學ANDY兄話, 做個DOC的草根階層囉! ^_^
同意:DAN兄匹V字頭自在直頭條怪獸級別不同意: Carter兄你玩逃都有一手……(笑大人個口XD )
Carter兄,星期日你到最後殺底咗沙菲拿銀牌夠精彩,呢到已經有你同Dan一金一銀,我地都要努力步處下次頂上拿獎牌
平兄加油!
大家一起進步, 一起切磋, 是這遊戲非常吸引的地方
嗯,大家加油
試操左隻自在…操錯左一課出閘…淨左5.25格>_<
我覺得相差1格內都唔算太遠, 只要係完美晚成.....
26.75格嗎?
昨晚用同一對親馬連續配5次, 出2仔3女, 表面睇首兩戰成表加幅, 有1仔2女是晚成.... 不過港版的假晚成佔太多數, 都唔敢抱太大期望了~"~BY THE WAY 呢5隻全部首戰大成功, 已經輸在起跑線..
吐血,又一隻假晚成。18-22 ,26個倉冇晒食物,等活動了
假晚成係23-26 一次都冇呀 :) 不過我又開左隻18-23, 25,26 ,仲要係,乳牛毛XD
正啊.. 差1次就完美, 但8/9都夠做啦有6/9我都當係寶了.... 起碼好過4/9
完美晚成, 真的很少有
我玩咗兩個多月先中到一個系列是完美晚成,19-26加足,其餘一系早熟一系普通,中正早熟真系重傷,會浪費很多資源,所以拉兄講得冇錯,完晚真系很少有
我寧願早熟好過普通同假晚成.... 早熟第1戰已知, 唔會浪費食物假晚成就俾佢呃足22場食物.......
完美晚成應該係1-8,18-26!我中了一隻ToT
我就中咗一個系列,對同父母出三匹都一樣是五個多字,三匹都是完美晚,但只可以出到追馬,再用呢對分開配其它出到高綜合馬全部失敗收埸,呢對父母為有留反等有需要先用
試出了黃金組合, 就不要用那對父母配其他馬啦 @@
拉兄,現在呢對父母應該點樣運用??
留起來, 以備不時之需, 慢慢地, 自己的牧場就會找到幾個不同黃金組合
拉兄,三隻自在LE夢幻組合@@XO@A裡能力@+,X+,A,@+LE勁闖 O@O@AA裡能力@+,A,A,@+SR領航動力@OXAO@裡能力@,X+,X+,@係咪領航動力好D,裡能力比率3.5
https://www.dropbox.com/s/2ygzrp4koh8iknp/Screenshot_2015-03-18-16-26-43.png?dl=0我有勁闖 4代 ,能力應該下代先盡,不過呢代出隻特殊毛加晚成忍唔到手操左不過我隻初代3,4比例有點事故,如果冇應該可以1,4到頂
你夠勁架啦,俾D機會小弟追下啦55555
DAN 先最勁, 頂霸佢有操隻夢幻組合,今日應係收成期 :D
嘩~好勁喎ching,操到幾多格呀?
27.5埋單,2,3其實未達到我想要,希望下一代1,4KEEP到,而2,3可以去到7字就PREFECT
勝算高14可唔可以到頂?
三隻都不錯, 但訓練來說LE 勁闖會比較好
今日隻夢幻组合,造到27戰,給刹了,25-26冇加,得27格,LE親馬12分計,普偏得64+-0.5-0.75,66格以上難有,各師兄如出生有66格,又晚成,就自在也,冇LE食物了,停工了
ALVIN兄,你D追馬巧勁,我D自在給你刹了,利害
打算落代用既勁 4代, hea 操,又係晚成,3,4 有回光返照之勢,而家9戰4.1.1.4 , 希望keep 到落去等我下代開枝散葉:)
dan兄,你D自在巧勁x2,我D逃馬給你Ko晒,利害x3
To SK.L要看初代的裡能力形態之後, 才可以確定
拉兄或師兄們有無人知道點解最近唔見左Paris?
可能去左旅行/做野 呱XD。。。個個都好MISS PARIS WOR XD,PARIS 見字快D返來啦,大把FANS 等緊妳 :D
不知道啊, 可能是去了旅行吧
各位好,想問一下9戰綜合16係超早熟?有無可能上到19?
似是早熟馬, 全完璧訓練及吃加六行食物, 也是可以升上19
由10戰開始食?唔該拉兄
加六行食物, 可以12戰才開始食
今日下午太忙, 唔記得估FB馬仔...... 真可惜~"~
我要估聰明才智
Ac真準 @@
落飛落到傻左, 本來4-5倍贏左諗住入5000CP玩下, 而家入3100算啦 a_a
3100 如果忍得手有排用,話時話,特價符又冇左啦, 唉
户囗D CP好似光速咁快咁用晒,入幾多蒸發幾多……好似黑洞咁 = ="
請問撞表能力改符號的問題?example 我要把父馬撞其他母馬時是否一定出世馬仔跟父馬?如果係是不是生幾隻來等運到?謝
對, 要跟父馬, 再等運氣到來, 祝好運!
為测試初生格數與表能力的關系,开出了SR太陽能,初代 表能力總分達頂级13分,59.25格,开種,順便 突破平衝,希望五代後能成長為3-3-2-4,自在也,下一代再報告
拉兄/dan 可唔可以分享一下唔同裡能力既自在有咩唔同既優勢? 而家有一堆LE SR 親馬,太哂位
日版時,試过3-3-3-3泥自在,2-4-2-4泥自在,但當時只識打1400,结果杀了,到現在才有小小信心打2400樓下的路程,再試吧,平衡亦應該有出路,自在出現是為了追逃馬,相信唔同裡能力分布,會在長短距離有差别,个人見解
我玩過以下的自在4/2/4/24/2/3/34/2/2/43/3/2/4頭兩個形態, 比較適合用兩段打法 - 即前段密鞭, 中段回氣, 入直路再上, 2000以上都適合後兩者, 就是一段打法, 推馬推一段比較長時間, 再轉鞭這打法1400~1800都合適, 只不過3/3/2/4, 有時會跟不上, 時間比較慢
我昨天終於完成了第一隻自在, 但其實是失敗產品, 因為是早熟和不合適得種(2/4/3/3), 所以是為試自在而操, 結果只是一隻小朋友自在馬(好似得24-25格), 22戰就退了. 不過有一次經驗後, 日後再試會好好多, 自在馬真係好花資源和時間.
拉兄!2424可以自在嗎?效果又點呢?謝
我都育成了一匹自在馬, 愛跑得種, 可惜係馬女, 晚成(18-22,24-26), 只得27.25格, 可以星期日頂上試玩下!請問頂上路程是否如友賽般, 跑2414呢?
平衡二代,出生綜合8,2-2-0.5-3,共60.25格
拉兄,自在打法,於上次顶測試,自然出閘,雖較完美出閘後,但自然出閘後,馬匹會自追上自在群,我亦用於較外檔,雖時間慢一点,但亦能勝出,如3324自在,想法是如有自在群,雖偏慢,但相信亦能跟上,可能跑2000以上較有利,於早前日版顶上,跑2400亦有日本玩家改打法為一鞭到尾,相信要睇臨場自在群打法。
To Tsz Leung2/4/2/4, 我未玩過呢... 估計比較難跑一點To Dan Dee2400, 一鞭到尾 @@, 這個打法應該非常高難度, 體力應該很吃緊
To Kol Ko以上星期的做法, 今周頂上似乎是雅士谷2414, 逃馬玩家可以休戰一下 :DDD
其實自在的優勢重要在那裡? 是不是一種先行與差得優化腳質? 目標就是為了追逃馬? 那麼追馬呢? 是不是太多問題!! ;D
自在的設定是比較奇怪, 原理上是甚麼腳質都可以跑, 但也要配合裡能力形態, 我們所知道的其實還不夠多, 還要等大家去發掘現在普遍流行的自在跑法是比較傾向先行
今週頂上不是杜2000米泥地世界賽嗎?
杜拜
好似係下星期先杜拜, 因為送卡都是下星期先送.
Oic
各位CHING, 請問自在是什麼情況攞大回?
主馬群的中間較後位置
多得拉兄幫忙,第1隻綜合19終於係23戰達成,感謝^^
不用客氣~
雖然隻馬差左D,依家個杯賽1分10UP,但係個種係除一開始送o個兩隻之外第一隻馬,所以決定開個馬房養到佢終老。:D
啱啱操完隻5.5. 字, 67.25格 18-24 嘅逃(仲以為會有完晚...) 見個個都玩自在, 都係時間到我操...請恕我長氣再問, 係咪首先操拍跳3,4 到24格先, 跟著操單跳由X 順去雙圓? 跟著12戰後食魚?但1-12戰應點食法去配合呢?
我係10戰操法 :d 原理差唔多我1-10就操練攻3,4 ,食物就攻x,A例如,,閘x 就食紅白羅白 ,爆x 就津蘋果 ...........盡量所有係食魚乾前推到16格以上
謝謝Carter 分享,我都明白了
除3-4要上23格,另表能力三角的最好也於15戰前上23格,打後剩單跳操單圆及双圆
操一隻好既自在真係要好多心機,時間, 課金加運氣....即係操3,4上23格, 之後單跳X----雙圓, 食物1-12戰時就功表能力小果行, 同時要將表能力嘅三角谷到23格. 13戰開始食魚, 有無錯呀師兄們
另如果由11場开始食魚,要上23格,10場开始食要22.75,要12場开始食魚,要23.25,預成長至23戰max,这可以說是框架
To Makinon我的做法是, 34去到23格, 12戰開始吃魚仔
哦, 要計得好凖禾, 好彩今次多咗好多張LE訓練card, 唔怕浪費!唔該拉兄, Dan 同 carter!!
出生4.8个字,65.5格,9戰食魚,23戰max,只差1課就27.75格,太陽能,四代目,平衡,3.5-3-2.5-3.5.
恭喜圓 27.75 心願...不過友賽所見最後直路不及only, 打法有冇試過其他?
好友賽不變, 跟星期二相同!!
有照顧差追玩家, 算他們啦 XD
但都未開始玩, 事關同時又有活動賽事!
玩左3-4場試馬, 另學習高手跑法 XD
泥地變返1400M :)
原來今次活動之前公佈左係千四, 但係轉左千二, 代理會送5隻LE訓練馬和20AT作補償, 另外明天起加開三場千四米賽事, 今次代理既反應和補償做得幾好
都好吖! 其實LE訓練馬真係好珍貴
八小時LE訓練卡五張, 不錯呀
有少少bug...1400泥, 有無人發現第一次跑嘅時間唔知點解一定係超快 我 1"17'22!但之後就變正常..1"18'xx無理由自己嘅1400米可以差1秒呀
天氣影響 , 我良地跑 1'09'XX不良 1'08'XX重 1"07"XX
係禾睇唔到落雨,iPhone 5 太細, 但自己不良嘅1"17 點解唔係自己既最佳時間?咁森個紀錄呢?
唔係變返1400.. 係加左1400, 即係有2個路程另外應該係有BUG, 不良好似快過重. 定係一樣 我都覺怪怪地
可能依然係有BUG,今日早上打得紀錄不能更新
終於系配種方面有突破,突破8.5馬蹄去到9個馬蹄!如果系完晚就有點安慰……
即係4 0.5 4 0.5
落2代 1 , 3.5 , 1 , 3.5共九,未操未放牧
4/0.5-4/0.5 俊歡騰種一出世就有了
九個系第一次,之前已經開過5次LE+都冇
我剛入俊歡騰得3/0.5/3/0.5.咁係咪乃左野呀?
唔係,應該係配合的雌馬未夠勁掛。二代一定能4/0.5-4/0.5了
Alvin 兄, 我想講我都有隻馬出世係9個馬蹄 (1.5/3/1.5/3), 但其實係UC種第四代, 出世剛到9(3個字) , 現在28戰剛到18 (食普通食物大), 有12個馬蹄 (2.5/3.5/2.5/3.5), 所以我都唔知出世馬蹄有代表性沒有?
我不太清楚,因為都系玩咗2個多月,出世已經有九個馬蹄而分布得好我估上到12個馬蹄機會自然提高,因為我有D馬去到尾爭0.5馬蹄
我以家配出黎有五字以上就會谷LE食物去操,其它就電腦代重落代
平民兄,你匹1.5,3,1.5,3系平衡種??
我之前有批平衡種裡能力@+ @ @+ @放埋一邊,遲D開反只操自在試下玩
笑死人, 係UC識貨之人(泥地馬), 一直都係耐力, 用來過度往後開新血用!!
我之前開過幾匹UC馬都系唔得,識貨之人都開過,copy完一睇裡能力好似唔對路就放棄咗……
講真UC裡能力靓極有譜, 但都可以養的大, 如果用隻好得2.4.馬配出來可能會好些!
1-4戰,1中3小回覆,還是普通晚成。18-22,24!妖。基本看不出什麼是完美晚成
係啊..... 當抽六合彩啦!
https://www.dropbox.com/s/vohd2b33d7ocnqc/Screenshot_2015-03-19-22-51-44.png?dl=0用左15AT 跑友賽,中段睇實DAN D馬掌握到DD拎大回技巧,有賺有賺 :D不過ALVIN 太強, 擋不住
ALVIN 上埋S 星期日有好戲睇啦 XD
要不斷調整跑法先可以過反岳兄個時間
尋日狂跑上埋S等星期日頂上拼一拼 @@"
活動 + 友賽 + 練馬 .. 無咁多AT今日只跑一場友賽, 其他跑晒活動, 盡量唔用後備AT, 繼續儲上去... 儲到第日得閒無野做果陣可以盡情打, 嘿嘿
見到很多好友都是軍事血系,好強,可惜我抽不到這LE+,感覺好知己血快頂唔住,立即開加州萬里應付……未操,仲未知夠唔夠做。
我好難儲,成日忍唔住……暈!
我而家只欠大量父同雄符就可以開工,完成後就係開Hammer差不過經過一次頂上,出現一堆自在 XD...
Carter我剛好相反,我要大量LE食物
恭喜Alvin破左我時間,下次如果有雅士谷長途友賽再鬥過!
Martin你系岳兄??
係呀!
你匹馬系呢兩個友賽令我頭都暈,如果打錯一步都輸比你,對住你匹馬必須金精火眼昅住,軍事系太強,不過好好玩,時間破來破去,咁先至好玩同令大家進步
高手輩出, 可喜可賀 ^_^而且還有很多有在看網誌, 但不常留言的朋友, 實力也是很高的
一山還有一山高,要見到其他高手就要等星期日頂上……到時可留意到其他高手打法,期待星期日
今次賽日扭蛋, 得1隻LE追風駿足, 但要9600DP?? 好似貴左?? 之前1隻LE+步步友果陣好似都係9600.......
冇le+都唔抽 ,唔吸引,不過 追風似朱迪之美既草地ver
我抽左4次.. 無料到, 蝕4萬DP算數
唔想抽了, 儲左好多親馬卡無開過, 現在開始會開不同的卡試, 因為垃圾馬係無得打! T_T
馬主, 你唔洗咁慳喇, 呢個時候邊有人仲玩緊自家血架@@快D導入LE LE+血啦~ 成長系統已經定型, 唔會變了, 而家導入新血都好少會變BALANCE, 除非本身初代已經非常接近BALANCE
知道, 所以開了隻勝哥兒, 現在第二代!
我之前抽咗匹步步友,開咗頭2戰加好多……暈了……再跑到第九埸再加……唉……落咗一代放埋一邊……
步步友係咁架.. 因為1 3係三角, 2 4離封頂差好遠, 當初我都係玩左兩代放埋一邊係最近先攞返出黎整隻居中玩下
無所謂啦, 早熟咪快啲落下一代!!
平民兄,如果發現系早熟就立即放棄匹馬搵其它完美晚成,早熟馬見到都怕怕
Ac兄你覺得匹步步友Le+評價如何?你匹系唔系早熟?第幾代?我匹系第二代,見一代系早熟就冇理佢
早熟應該都可以照落代既, 應該無影響我隻步步係4代, 假晚成 18~22, 24. 見佢係斑點毛都留低玩住先其實步步友血系真係唔勁.... 俾代理破壞晒形象
是呀, 我也有向香港代理投訴LE+ 步步友的設定有問題他應該是高速度高底力才對...
就好像最初那時的LE+ 鳥語花香, 設定有點不理想 ~_~"""
真馬步步友D後勁系神级系列,但系隻game就…………
開左步步友,不知所謂。10戰埋單,1.5/3-2/3.5
@@!! 我都有但未開, 真係要睇定啲, 想知大家用什麼種COPY第一代?
馬主, 用什麼血統去導入新血係無關係的. 正如步步友全GAME所有人都係玩到 2 / 3.5 / 2 / 3.5 附近再領風騷 好利威 全GAME人都會做到至少 4 1 4 1係親馬咭設定的問題, 唔係配合對手的問題
咁即是亂配就得, 之後就看有冇運!@@
希望代理遲D可以推出"新版"既步步友, 將D數值set番做真正既馬王級
配合對手, 我的隊友都說沒有大關係, 但我還是會比較保險一點, 同Type的才配 @@
完全講運,19值4/2-4/2馬配出黎都係咁嘅死樣
咁我隻勝哥兒應該都出事故了, 事關第一代已由原本的△◎+△◎+變成△◎+O◎, 如果第二代都是這樣就可以收工!!
今朝得閒無野做, 退左隻黑毛軍事雌馬去落代, 連配12隻... 得1隻似母黑毛, 可惜又係馬女, 應該遇到馬女時間, 前11隻有9隻馬女~"~ (第12隻用符先馬仔) 拉神, 要夾岩晒所有野, 毛色+雄馬+晚成...... 太難了吧 @@||
打左呢個留言之後, 心諗仲有3個位, 唔爭在配多3隻中多兩隻黑毛@@!! 仲要兩隻都雄馬, 正啊~ 15隻有3隻黑毛.. 收貨了忍左5日無配馬, 清倉清到15/30, 又變返30/30
一之配15隻咁癲@@..我而家已經唔強求咩毛,只要能力好,晚成就收貨
AC, 當有黑毛出現後, 就好容易再出現, 除非你想全黑, 但相信黑先配黑毛也不一定是黑毛!
黑毛配落去 多數出 深棗 深栗 . 要好運啲先出返黑毛有D深棗都睇得下既.....
AC, 還有棕毛呢!!
唔係棕+棕先最易出黑既咩???我成倉一隻棕毛都冇,配黎配去都係棗 同栗...= =
玩毛色, 真的頗花時間 @@
棕毛都好難有喎, 成個牧場80隻親馬都無一隻棕毛
LE 奇異福星表 - ◎△×◎◎△裡 - ◎+△◎+△不錯的泥地逃馬啊, 大家都去拿吧
謝謝資訊, 但還有一段矩離先到!
THANKS, 泥地逃馬少有呀
裡 - ◎+ / △ / ◎+ / △爆炸 愛跑得 都好似係咁, 但配出黎又係唔掂....... 呢個三角一定係三角到最忟, 即係差1滴就變三角+果隻, 用黎呃玩家而◎+可能係岩岩好到達◎+, 即係比◎多左1滴咁多...... 又係呃人
AC分析得非常到點。hahha, 依家樽頸位,好耐都冇出過4.2字以上。有幸見得一兩次5個字以上,一操大加幅,又收工。好悶,又滿倉了。
另外又係果句,5個字的多數早熟。其實都好合理,唔係早熟,能力值D BAR邊會咁高。又高值又晚成,才是不合理。所以我覺得應該主攻4.2-4.8字嘅馬才對
AC配馬的數量係好驚人的, 我信佢. HEHEHE......ANDY, 你試吓持隻代重差好遠和低分少少的配, 可能有突破!
隔遠代,我都有試。效果也一般。始終坑位有限。不能不斷的開
◎+△◎+△, 這個裡能力形態, 初代是易出事故, 但如果初代正常, 之後的實力也是不錯的
EVENTS 親馬卡最好就有2張, 可以有2次機會隻LE 勁勇闖◎+△△◎+ 初代3,4都中招,經2,3,4代不繼繁殖後揀選, 而家總算拉高返4,不過真係講運
DP抽和活動送的唔荒好得去邊。kentm3號中4只步歩友。今次抽一次又中追風。依家都冇乜感覺
HAHA,咁得戚 .....
一級馬對一級馬, 過終點得一隻頭馬5班馬對5班馬, 又係得一隻頭馬我地只不過係用緊二三級馬去比拼啫, 最後都係會有頭馬...... 明啦
To:carte得歳個頭呀。越玩越差。我就放棄架啦。另外用盡方法,泥地1200只能1.09.17。阿Sam 哥太痴線了,佢呢D係咪叫中獎馬嗎
其實獎都有分大中小SAM泥地1200隻馬未係大獎馬, 好多人都1:08:9X, 如果有一隻做到1:08:6X~7X就大獎泥地1400 沙菲寶隻就係大獎馬喇, 時間零舍快
生左廿幾隻俊歡騰,終於para變成功@AAAO@變左@OXAO@*我id 卍亮卍無勁馬,有位唔嫌棄請加好友
這個變很好呀,可惜是2/4永遠去唔到兩蹄。1/3基本完美了,幾戰就爆
我覺得PARA 變都有一定風險, 表能力係靚左,但一些睇唔到既能力有機會減低
而家係@OX++A++O++@,有無可能para變到@OXO@@睇舊文拉兄話第三行多過3.5格操唔到五行爆,而家X++有4.75格,想再試,不過馬房爆哂
要一步一步黎, 今次變左X++, 玩到退役再配, 有機會變X
我整左隻@++@XX+@++〇玩落都冇乜特別。都操唔到5行。
會唔會因為第5行X所以唔得呢?
因為ANDY黑仔所以唔得
關於調教機率, 最誇張的一次是開了SR卡, 連續三次大成功
回覆刪除機率問題由日版到港版, 還是一模一樣... ~_~"
標題應該是AT回贈中吧
刪除大成功...... 12點後我8次了 只跑了10場馬, 8次大成功
已更正, 謝謝
刪除這兩天的機率比以往「特殊」, 不知原因是甚麼
但我呢兩日比之前好喎,85%左右都最多兩三次大成功,尋日一張SR仲要全完璧...@@"
刪除連續三次大成功真系重傷! = ="
回覆刪除Alvin, 你的打字方式令我想起消失了的Paris 妹啦...暈... = ="
回覆刪除paris也是我好友,但這天她消失了,唉……不知道她何時回來
刪除Alvin, 這裡難得的追馬玩家, 還有好友位嗎?
回覆刪除Alvin 有逃有追, 同我一樣玩齊晒各種跑法, 唔怕悶.
刪除有時淨係玩逃或淨係玩追..... 真係好悶~"~
有逃有追,剛升咗批自在,可應付唔同路程,咁冇咁悶……Ac王子都同我差唔多一樣
刪除平民兄我仲有2個位,你id系?
AC, 其實我都有逃, 不過覺得太公式化, 所以好少玩!
刪除逃係公式化左少少, 不過只係對電腦的情況下, 如友賽或頂上多逃 就唔同情況了
刪除另外都可以玩埋居前居中, 比較有難度但好刺激.
自在 唔洗講啦, 儲返大量魚乾先算
Alvin, 我的ID就是平民馬主
刪除ok,現在加你
刪除平民兄已加了你,到友賽我地可以交流一下 :)
刪除收到,不過我跑得慢,唔好笑我
刪除ALVIN 既實力都非常強罕。
刪除講到強罕一定不是我,逃馬有拉兄同森美,每埸見到呢2位好友放頭我就頭痛,有位叫雷神莫雷拉匹差馬系巴黎埸2400EX對親佢呢匹勝率得五成,最後就系DAN兄匹V字頭自在,見到呢匹暫時都要避避……Carter兄你玩逃都有一手……
刪除平民兄,我地對賽後再討論下埸跑法可否調整令時間再推快D,呢隻game最吸引我唔系狂燒錢就一定勁,燒得黎仲要不斷要研究跑法,又要動腦筋計數去操馬,攪好晒出賽完來系另一樣野,再重新計劃下一步再殺出去,又可以跑完上黎呢到討論下,凈系呢到已經吸引到我玩 :)
刪除ALVIN 兄, 絕對同意你的講法, 這隻GAME對我的吸引力好強, 玩完上來這裡分享吓, 不過可以玩得時間不多, 只可返工放工和食飯時打吓, 回家後就要睇小朋友, 學ANDY兄話, 做個DOC的草根階層囉! ^_^
刪除同意:DAN兄匹V字頭自在直頭條怪獸級別
刪除不同意: Carter兄你玩逃都有一手……(笑大人個口XD )
Carter兄,星期日你到最後殺底咗沙菲拿銀牌夠精彩,呢到已經有你同Dan一金一銀,我地都要努力步處下次頂上拿獎牌
刪除平兄加油!
刪除大家一起進步, 一起切磋, 是這遊戲非常吸引的地方
刪除嗯,大家加油
刪除試操左隻自在…操錯左一課出閘…淨左5.25格>_<
回覆刪除我覺得相差1格內都唔算太遠, 只要係完美晚成.....
刪除26.75格嗎?
刪除昨晚用同一對親馬連續配5次, 出2仔3女, 表面睇首兩戰成表加幅, 有1仔2女是晚成....
回覆刪除不過港版的假晚成佔太多數, 都唔敢抱太大期望了~"~
BY THE WAY 呢5隻全部首戰大成功, 已經輸在起跑線..
吐血,又一隻假晚成。18-22 ,26
刪除個倉冇晒食物,等活動了
假晚成係23-26 一次都冇呀 :)
刪除不過我又開左隻18-23, 25,26 ,仲要係,乳牛毛XD
正啊.. 差1次就完美, 但8/9都夠做啦
刪除有6/9我都當係寶了.... 起碼好過4/9
完美晚成, 真的很少有
刪除我玩咗兩個多月先中到一個系列是完美晚成,19-26加足,其餘一系早熟一系普通,中正早熟真系重傷,會浪費很多資源,所以拉兄講得冇錯,完晚真系很少有
刪除我寧願早熟好過普通同假晚成.... 早熟第1戰已知, 唔會浪費食物
刪除假晚成就俾佢呃足22場食物.......
完美晚成應該係1-8,18-26!我中了一隻ToT
刪除我就中咗一個系列,對同父母出三匹都一樣是五個多字,三匹都是完美晚,但只可以出到追馬,再用呢對分開配其它出到高綜合馬全部失敗收埸,呢對父母為有留反等有需要先用
刪除試出了黃金組合, 就不要用那對父母配其他馬啦 @@
刪除拉兄,現在呢對父母應該點樣運用??
刪除留起來, 以備不時之需, 慢慢地, 自己的牧場就會找到幾個不同黃金組合
刪除拉兄,三隻自在
回覆刪除LE夢幻組合@@XO@A裡能力@+,X+,A,@+
LE勁闖 O@O@AA裡能力@+,A,A,@+
SR領航動力@OXAO@裡能力@,X+,X+,@
係咪領航動力好D,裡能力比率3.5
https://www.dropbox.com/s/2ygzrp4koh8iknp/Screenshot_2015-03-18-16-26-43.png?dl=0
刪除我有勁闖 4代 ,能力應該下代先盡,
不過呢代出隻特殊毛加晚成忍唔到手操左
不過我隻初代3,4比例有點事故,如果冇應該可以1,4到頂
你夠勁架啦,俾D機會小弟追下啦55555
刪除DAN 先最勁, 頂霸
刪除佢有操隻夢幻組合,今日應係收成期 :D
嘩~好勁喎ching,操到幾多格呀?
刪除27.5埋單,
刪除2,3其實未達到我想要,
希望下一代1,4KEEP到,而2,3可以去到7字就PREFECT
勝算高14可唔可以到頂?
刪除三隻都不錯, 但訓練來說LE 勁闖會比較好
刪除今日隻夢幻组合,造到27戰,給刹了,25-26冇加,得27格,LE親馬12分計,普偏得64+-0.5-0.75,66格以上難有,各師兄如出生有66格,又晚成,就自在也,冇LE食物了,停工了
刪除ALVIN兄,你D追馬巧勁,我D自在給你刹了,利害
刪除打算落代用既勁 4代,
刪除hea 操,又係晚成,3,4 有回光返照之勢,而家9戰4.1.1.4 , 希望keep 到落去等我下代開枝散葉:)
dan兄,你D自在巧勁x2,我D逃馬給你Ko晒,利害x3
刪除To SK.L
刪除要看初代的裡能力形態之後, 才可以確定
拉兄或師兄們有無人知道點解最近唔見左Paris?
回覆刪除可能去左旅行/做野 呱XD。。。
刪除個個都好MISS PARIS WOR XD,
PARIS 見字快D返來啦,大把FANS 等緊妳 :D
不知道啊, 可能是去了旅行吧
刪除各位好,想問一下9戰綜合16係超早熟?有無可能上到19?
回覆刪除似是早熟馬, 全完璧訓練及吃加六行食物, 也是可以升上19
刪除由10戰開始食?唔該拉兄
回覆刪除加六行食物, 可以12戰才開始食
刪除今日下午太忙, 唔記得估FB馬仔...... 真可惜~"~
回覆刪除我要估聰明才智
刪除Ac真準 @@
刪除落飛落到傻左, 本來4-5倍贏左諗住入5000CP玩下, 而家入3100算啦 a_a
刪除3100 如果忍得手有排用,話時話,特價符又冇左啦, 唉
刪除户囗D CP好似光速咁快咁用晒,入幾多蒸發幾多……好似黑洞咁 = ="
刪除請問撞表能力改符號的問題?example 我要把父馬撞其他母馬時是否一定出世馬仔跟父馬?如果係是不是生幾隻來等運到?謝
回覆刪除對, 要跟父馬, 再等運氣到來, 祝好運!
刪除為测試初生格數與表能力的關系,开出了SR太陽能,初代 表能力總分達頂级13分,59.25格,开種,順便 突破平衝,希望五代後能成長為3-3-2-4,自在也,下一代再報告
回覆刪除拉兄/dan 可唔可以分享一下唔同裡能力既自在有咩唔同既優勢? 而家有一堆LE SR 親馬,太哂位
刪除日版時,試过3-3-3-3泥自在,2-4-2-4泥自在,但當時只識打1400,结果杀了,到現在才有小小信心打2400樓下的路程,再試吧,平衡亦應該有出路,
刪除自在出現是為了追逃馬,相信唔同裡能力分布,會在長短距離有差别,个人見解
我玩過以下的自在
刪除4/2/4/2
4/2/3/3
4/2/2/4
3/3/2/4
頭兩個形態, 比較適合用兩段打法 - 即前段密鞭, 中段回氣, 入直路再上, 2000以上都適合
後兩者, 就是一段打法, 推馬推一段比較長時間, 再轉鞭
這打法1400~1800都合適, 只不過3/3/2/4, 有時會跟不上, 時間比較慢
我昨天終於完成了第一隻自在, 但其實是失敗產品, 因為是早熟和不合適得種(2/4/3/3), 所以是為試自在而操, 結果只是一隻小朋友自在馬(好似得24-25格), 22戰就退了. 不過有一次經驗後, 日後再試會好好多, 自在馬真係好花資源和時間.
刪除拉兄!2424可以自在嗎?效果又點呢?謝
刪除我都育成了一匹自在馬, 愛跑得種, 可惜係馬女, 晚成(18-22,24-26), 只得27.25格, 可以星期日頂上試玩下!
刪除請問頂上路程是否如友賽般, 跑2414呢?
平衡二代,出生綜合8,2-2-0.5-3,共60.25格
刪除拉兄,自在打法,於上次顶測試,自然出閘,雖較完美出閘後,但自然出閘後,馬匹會自追上自在群,我亦用於較外檔,雖時間慢一点,但亦能勝出,如3324自在,想法是如有自在群,雖偏慢,但相信亦能跟上,可能跑2000以上較有利,於早前日版顶上,跑2400亦有日本玩家改打法為一鞭到尾,相信要睇臨場自在群打法。
刪除To Tsz Leung
刪除2/4/2/4, 我未玩過呢... 估計比較難跑一點
To Dan Dee
2400, 一鞭到尾 @@, 這個打法應該非常高難度, 體力應該很吃緊
To Kol Ko
刪除以上星期的做法, 今周頂上似乎是雅士谷2414, 逃馬玩家可以休戰一下 :DDD
其實自在的優勢重要在那裡? 是不是一種先行與差得優化腳質? 目標就是為了追逃馬? 那麼追馬呢? 是不是太多問題!! ;D
刪除自在的設定是比較奇怪, 原理上是甚麼腳質都可以跑, 但也要配合裡能力形態, 我們所知道的其實還不夠多, 還要等大家去發掘
刪除現在普遍流行的自在跑法是比較傾向先行
今週頂上不是杜2000米泥地世界賽嗎?
刪除杜拜
刪除好似係下星期先杜拜, 因為送卡都是下星期先送.
刪除Oic
刪除各位CHING, 請問自在是什麼情況攞大回?
刪除主馬群的中間較後位置
刪除多得拉兄幫忙,第1隻綜合19終於係23戰達成,感謝^^
回覆刪除不用客氣~
刪除雖然隻馬差左D,依家個杯賽1分10UP,但係個種係除一開始送o個兩隻之外第一隻馬,所以決定開個馬房養到佢終老。:D
刪除啱啱操完隻5.5. 字, 67.25格 18-24 嘅逃(仲以為會有完晚...) 見個個都玩自在, 都係時間到我操...請恕我長氣再問, 係咪首先操拍跳3,4 到24格先, 跟著操單跳由X 順去雙圓? 跟著12戰後食魚?但1-12戰應點食法去配合呢?
回覆刪除我係10戰操法 :d 原理差唔多
刪除我1-10就操練攻3,4 ,食物就攻x,A
例如,,閘x 就食紅白羅白 ,爆x 就津蘋果 ...........盡量所有係食魚乾前推到16格以上
謝謝Carter 分享,我都明白了
刪除除3-4要上23格,另表能力三角的最好也於15戰前上23格,打後剩單跳操單圆及双圆
刪除操一隻好既自在真係要好多心機,時間, 課金加運氣....
刪除即係操3,4上23格, 之後單跳X----雙圓, 食物1-12戰時就功表能力小果行, 同時要將表能力嘅三角谷到23格. 13戰開始食魚, 有無錯呀師兄們
另如果由11場开始食魚,要上23格,10場开始食要22.75,要12場开始食魚,要23.25,預成長至23戰max,这可以說是框架
刪除To Makinon
刪除我的做法是, 34去到23格, 12戰開始吃魚仔
哦, 要計得好凖禾, 好彩今次多咗好多張LE訓練card, 唔怕浪費!
刪除唔該拉兄, Dan 同 carter!!
出生4.8个字,65.5格,9戰食魚,23戰max,只差1課就27.75格,太陽能,四代目,平衡,3.5-3-2.5-3.5.
刪除恭喜圓 27.75 心願...
刪除不過友賽所見最後直路不及only, 打法有冇試過其他?
好友賽不變, 跟星期二相同!!
回覆刪除有照顧差追玩家, 算他們啦 XD
刪除但都未開始玩, 事關同時又有活動賽事!
刪除玩左3-4場試馬, 另學習高手跑法 XD
刪除泥地變返1400M :)
回覆刪除原來今次活動之前公佈左係千四, 但係轉左千二, 代理會送5隻LE訓練馬和20AT作補償, 另外明天起加開三場千四米賽事, 今次代理既反應和補償做得幾好
刪除都好吖! 其實LE訓練馬真係好珍貴
刪除八小時LE訓練卡五張, 不錯呀
刪除有少少bug...1400泥, 有無人發現第一次跑嘅時間唔知點解一定係超快 我 1"17'22!
刪除但之後就變正常..1"18'xx
無理由自己嘅1400米可以差1秒呀
天氣影響 ,
刪除我良地跑 1'09'XX
不良 1'08'XX
重 1"07"XX
係禾睇唔到落雨,iPhone 5 太細,
刪除但自己不良嘅1"17 點解唔係自己既最佳時間?咁森個紀錄呢?
唔係變返1400.. 係加左1400, 即係有2個路程
刪除另外應該係有BUG, 不良好似快過重. 定係一樣 我都覺怪怪地
可能依然係有BUG,今日早上打得紀錄不能更新
刪除終於系配種方面有突破,突破8.5馬蹄去到9個馬蹄!如果系完晚就有點安慰……
回覆刪除即係4 0.5 4 0.5
刪除落2代 1 , 3.5 , 1 , 3.5共九,未操未放牧
刪除4/0.5-4/0.5 俊歡騰種一出世就有了
刪除九個系第一次,之前已經開過5次LE+都冇
刪除我剛入俊歡騰得3/0.5/3/0.5.咁係咪乃左野呀?
刪除唔係,應該係配合的雌馬未夠勁掛。二代一定能4/0.5-4/0.5了
刪除Alvin 兄, 我想講我都有隻馬出世係9個馬蹄 (1.5/3/1.5/3), 但其實係UC種第四代, 出世剛到9(3個字) , 現在28戰剛到18 (食普通食物大), 有12個馬蹄 (2.5/3.5/2.5/3.5), 所以我都唔知出世馬蹄有代表性沒有?
刪除我不太清楚,因為都系玩咗2個多月,出世已經有九個馬蹄而分布得好我估上到12個馬蹄機會自然提高,因為我有D馬去到尾爭0.5馬蹄
刪除我以家配出黎有五字以上就會谷LE食物去操,其它就電腦代重落代
刪除平民兄,你匹1.5,3,1.5,3系平衡種??
刪除我之前有批平衡種裡能力@+ @ @+ @放埋一邊,遲D開反只操自在試下玩
刪除笑死人, 係UC識貨之人(泥地馬), 一直都係耐力, 用來過度往後開新血用!!
刪除我之前開過幾匹UC馬都系唔得,識貨之人都開過,copy完一睇裡能力好似唔對路就放棄咗……
刪除講真UC裡能力靓極有譜, 但都可以養的大, 如果用隻好得2.4.馬配出來可能會好些!
刪除1-4戰,1中3小回覆,還是普通晚成。18-22,24!妖。基本看不出什麼是完美晚成
回覆刪除係啊..... 當抽六合彩啦!
刪除https://www.dropbox.com/s/vohd2b33d7ocnqc/Screenshot_2015-03-19-22-51-44.png?dl=0
回覆刪除用左15AT 跑友賽,中段睇實DAN D馬
掌握到DD拎大回技巧,有賺有賺 :D
不過ALVIN 太強, 擋不住
ALVIN 上埋S 星期日有好戲睇啦 XD
刪除要不斷調整跑法先可以過反岳兄個時間
刪除尋日狂跑上埋S等星期日頂上拼一拼 @@"
刪除活動 + 友賽 + 練馬 .. 無咁多AT
刪除今日只跑一場友賽, 其他跑晒活動, 盡量唔用後備AT, 繼續儲上去... 儲到第日得閒無野做果陣可以盡情打, 嘿嘿
見到很多好友都是軍事血系,好強,可惜我抽不到這LE+,感覺好知己血快頂唔住,立即開加州萬里應付……未操,仲未知夠唔夠做。
刪除我好難儲,成日忍唔住……暈!
刪除我而家只欠大量父同雄符就可以開工,
刪除完成後就係開Hammer差
不過經過一次頂上,出現一堆自在 XD...
Carter我剛好相反,我要大量LE食物
刪除恭喜Alvin破左我時間,下次如果有雅士谷長途友賽再鬥過!
刪除Martin你系岳兄??
刪除係呀!
刪除你匹馬系呢兩個友賽令我頭都暈,如果打錯一步都輸比你,對住你匹馬必須金精火眼昅住,軍事系太強,不過好好玩,時間破來破去,咁先至好玩同令大家進步
刪除高手輩出, 可喜可賀 ^_^
刪除而且還有很多有在看網誌, 但不常留言的朋友, 實力也是很高的
一山還有一山高,要見到其他高手就要等星期日頂上……到時可留意到其他高手打法,期待星期日
刪除今次賽日扭蛋, 得1隻LE追風駿足, 但要9600DP?? 好似貴左??
回覆刪除之前1隻LE+步步友果陣好似都係9600.......
冇le+都唔抽 ,唔吸引,
刪除不過 追風似朱迪之美既草地ver
我抽左4次.. 無料到, 蝕4萬DP算數
刪除唔想抽了, 儲左好多親馬卡無開過, 現在開始會開不同的卡試, 因為垃圾馬係無得打! T_T
刪除馬主, 你唔洗咁慳喇, 呢個時候邊有人仲玩緊自家血架@@
刪除快D導入LE LE+血啦~ 成長系統已經定型, 唔會變了, 而家導入新血都好少會變BALANCE, 除非本身初代已經非常接近BALANCE
知道, 所以開了隻勝哥兒, 現在第二代!
刪除我之前抽咗匹步步友,開咗頭2戰加好多……暈了……再跑到第九埸再加……唉……落咗一代放埋一邊……
刪除步步友係咁架.. 因為1 3係三角, 2 4離封頂差好遠, 當初我都係玩左兩代放埋一邊
刪除係最近先攞返出黎整隻居中玩下
無所謂啦, 早熟咪快啲落下一代!!
刪除平民兄,如果發現系早熟就立即放棄匹馬搵其它完美晚成,早熟馬見到都怕怕
刪除Ac兄你覺得匹步步友Le+評價如何?你匹系唔系早熟?第幾代?我匹系第二代,見一代系早熟就冇理佢
刪除早熟應該都可以照落代既, 應該無影響
刪除我隻步步係4代, 假晚成 18~22, 24. 見佢係斑點毛都留低玩住先
其實步步友血系真係唔勁.... 俾代理破壞晒形象
是呀, 我也有向香港代理投訴LE+ 步步友的設定有問題
刪除他應該是高速度高底力才對...
就好像最初那時的LE+ 鳥語花香, 設定有點不理想 ~_~"""
刪除真馬步步友D後勁系神级系列,但系隻game就…………
刪除開左步步友,不知所謂。10戰埋單,1.5/3-2/3.5
刪除@@!! 我都有但未開, 真係要睇定啲, 想知大家用什麼種COPY第一代?
刪除馬主, 用什麼血統去導入新血係無關係的.
刪除正如步步友全GAME所有人都係玩到 2 / 3.5 / 2 / 3.5 附近
再領風騷 好利威 全GAME人都會做到至少 4 1 4 1
係親馬咭設定的問題, 唔係配合對手的問題
咁即是亂配就得, 之後就看有冇運!@@
刪除希望代理遲D可以推出"新版"既步步友, 將D數值set番做真正既馬王級
刪除配合對手, 我的隊友都說沒有大關係, 但我還是會比較保險一點, 同Type的才配 @@
刪除完全講運,19值4/2-4/2馬配出黎都係咁嘅死樣
刪除咁我隻勝哥兒應該都出事故了, 事關第一代已由原本的△◎+△◎+變成△◎+O◎, 如果第二代都是這樣就可以收工!!
刪除今朝得閒無野做, 退左隻黑毛軍事雌馬去落代, 連配12隻... 得1隻似母黑毛, 可惜又係馬女, 應該遇到馬女時間, 前11隻有9隻馬女~"~ (第12隻用符先馬仔)
回覆刪除拉神, 要夾岩晒所有野, 毛色+雄馬+晚成...... 太難了吧 @@||
打左呢個留言之後, 心諗仲有3個位, 唔爭在配多3隻
刪除中多兩隻黑毛@@!! 仲要兩隻都雄馬, 正啊~
15隻有3隻黑毛.. 收貨了
忍左5日無配馬, 清倉清到15/30, 又變返30/30
一之配15隻咁癲@@..
刪除我而家已經唔強求咩毛,只要能力好,晚成就收貨
AC, 當有黑毛出現後, 就好容易再出現, 除非你想全黑, 但相信黑先配黑毛也不一定是黑毛!
刪除黑毛配落去 多數出 深棗 深栗 . 要好運啲先出返黑毛
刪除有D深棗都睇得下既.....
AC, 還有棕毛呢!!
刪除唔係棕+棕先最易出黑既咩???
刪除我成倉一隻棕毛都冇,
配黎配去都係棗 同栗...= =
玩毛色, 真的頗花時間 @@
刪除棕毛都好難有喎, 成個牧場80隻親馬都無一隻棕毛
刪除LE 奇異福星
回覆刪除表 - ◎△×◎◎△
裡 - ◎+△◎+△
不錯的泥地逃馬啊, 大家都去拿吧
謝謝資訊, 但還有一段矩離先到!
刪除THANKS, 泥地逃馬少有呀
刪除裡 - ◎+ / △ / ◎+ / △
刪除爆炸 愛跑得 都好似係咁, 但配出黎又係唔掂.......
呢個三角一定係三角到最忟, 即係差1滴就變三角+果隻, 用黎呃玩家
而◎+可能係岩岩好到達◎+, 即係比◎多左1滴咁多...... 又係呃人
AC分析得非常到點。hahha,
刪除依家樽頸位,好耐都冇出過4.2字以上。有幸見得一兩次5個字以上,一操大加幅,又收工。
好悶,又滿倉了。
另外又係果句,5個字的多數早熟。其實都好合理,唔係早熟,能力值D BAR邊會咁高。又高值又晚成,才是不合理。所以我覺得應該主攻4.2-4.8字嘅馬才對
刪除AC配馬的數量係好驚人的, 我信佢. HEHEHE......
刪除ANDY, 你試吓持隻代重差好遠和低分少少的配, 可能有突破!
隔遠代,我都有試。效果也一般。始終坑位有限。不能不斷的開
刪除◎+△◎+△, 這個裡能力形態, 初代是易出事故, 但如果初代正常, 之後的實力也是不錯的
刪除EVENTS 親馬卡最好就有2張, 可以有2次機會
刪除隻LE 勁勇闖◎+△△◎+ 初代3,4都中招,
經2,3,4代不繼繁殖後揀選, 而家總算拉高返4,不過真係講運
DP抽和活動送的唔荒好得去邊。kentm3號中4只步歩友。今次抽一次又中追風。依家都冇乜感覺
回覆刪除HAHA,咁得戚 .....
刪除一級馬對一級馬, 過終點得一隻頭馬
刪除5班馬對5班馬, 又係得一隻頭馬
我地只不過係用緊二三級馬去比拼啫, 最後都係會有頭馬...... 明啦
To:carte
刪除得歳個頭呀。越玩越差。我就放棄架啦。
另外用盡方法,泥地1200只能1.09.17。阿Sam 哥太痴線了,佢呢D係咪叫中獎馬嗎
其實獎都有分大中小
刪除SAM泥地1200隻馬未係大獎馬, 好多人都1:08:9X, 如果有一隻做到1:08:6X~7X就大獎
泥地1400 沙菲寶隻就係大獎馬喇, 時間零舍快
生左廿幾隻俊歡騰,終於para變成功
回覆刪除@AAAO@變左@OXAO@
*我id 卍亮卍
無勁馬,有位唔嫌棄請加好友
這個變很好呀,可惜是2/4永遠去唔到兩蹄。1/3基本完美了,幾戰就爆
刪除我覺得PARA 變都有一定風險,
刪除表能力係靚左,但一些睇唔到既能力有機會減低
而家係@OX++A++O++@,有無可能para變到@OXO@@
回覆刪除睇舊文拉兄話第三行多過3.5格操唔到五行爆,
而家X++有4.75格,想再試,不過馬房爆哂
要一步一步黎, 今次變左X++, 玩到退役再配, 有機會變X
刪除我整左隻@++@XX+@++〇
刪除玩落都冇乜特別。都操唔到5行。
會唔會因為第5行X所以唔得呢?
刪除因為ANDY黑仔所以唔得
刪除