Derby Owners Club Hong Kong (DOC 香港 / ダビオナ ホンコン)
支持
非常支持
支持^^
支持!
支持!!!
支
特殊賽事似乎即將加入, 希望今次代理可以參照日版的獎品而不要私下減少(增加倒不妨)
有藍飛賽就好喇...可以抽下高階食物
未玩過日版!請問藍飛賽是怎樣形式的?
不限戰數, 不加戰數, 5AT的賽事, 跑完會有藍色券, 那張券可以用來抽物品
拉兄,我有隻馬係26戰時,無比賽,無操練時,裡能力係幾小時內改變咗.....1,3本來滿咗, 乜都無做過突然係幾小時內減少?拉兄知唔知點解呢?
我都試過咁,通常放完牧會拉高左但重新進入就會變返正常(減返)
是Bug, 暫時應該無解
基本上好多無解的事都可以話係BUG. 無比賽退化, BUG逃馬成長2 4幅度比1 3幅度高, BUG18戰後成長, 我前幾天玩過一匹LE+的2代, 只有19 20兩戰有加, 又是BUG, 如果18至26戰全加, 又是BUG? 如果所有事情都說是"隨機"的設定, 那麼代理就應該把C咭和LE+隨機設定能力
無解的原因, 以我所理解, 是由於世嘉賣整個System給香港代理時, 並未有由頭到尾解釋Program的寫法, 令到香港的程式員要從新了解, 寫Program有很多寫法, 每人的想法也不同因此, 一個大型程式, 如果沒有一個由開發時已經在跟進的人, 在中途接手, 一定會出現極多問題
當然, 香港代理也有很大責任, 不懂的, 別去弄, 才不會搞到今日的情況
完全認同. 現在不課金加減玩@@
今天再入去看維護通告,見到他們已經悄悄刪除左加入特殊賽事,看來今天的維護已經不會有任何有用的更新。新年快到,二月餘下時間已不多,看來在三個月限期之內,再有任何突破既機會已經很細,大家可以開始考慮下會否繼續玩了⋯⋯
日版同港版比較,經過兩個多月觀察,港版基本上零課是沒有得玩,SR或以下既親馬種事故率極高,早期日版我都是零課,只要用心陪育UC親馬種,頂上一樣可以贏得到,同埋週間獎賞極品食物同藍飛賽事遲遲都未能推出,要零課兼用心陪育一匹能夠打得既自家馬,難度極高。所以現在港版都處於半放棄狀態。
日版因為是黃昏期, 大派好處我可以理解, 港版成長率和日版不同, 令到不容易出現完美既馬, 我都勉強接受, 唯獨是攪了三個月仍大把野不能玩, 到現在日日login都依然見到一個唔work既紀錄中心畫面, 呢點我就覺得有點超過我的忍耐力!
其實大家又唔需要太極端, 事實遊戲早前的而且確問題多多, 但到1月中維護後已差不多了, 只是早前玩落的自家親馬可能留下了問題, 所以做成事故率極高, 但如果有試過維護後才建立的自家馬, 應該沒有很大問題, 只是大都唔想放棄頭兩個月的成果. 至於活動安排, 代理又真係有很大的改善空間, 相信代理係要平衡新舊玩家, 事實如果是新玩家, 就會覺得現時跟資深玩家差距很大, 到時又是令這遊戲無新血.大家比少少時間大家追上來啦, 亦不要以DOCJP延續版來玩. 我是新玩家, 無玩過DOCJP, 所以沒有比較, 但感覺反而較良好, 希望大家繼續支香港馬.
yui講得岩, 日版不課金還可以用心機培育UC寶藏, 但港版不課金只有玩次級馬, 甚至中小量課金也同樣玩次級馬, 一來LE+馬少, 二來即使LE+也會有問題, 親馬咭導入馬房初出生時的隨機性太強, 導致大量玩家出現平衡傾向。 代理的用心就是想玩家都課金去獲得培育好馬的機會(記住:課金是有機會而已, 不是一定。不課金就沒機會。) 當然,站在代理立場想賺錢也很正常, 不過我自問沒太大的財力去供養他們。而且成長系統似乎仍有問題處在. 感覺上港版整個系統被改壞了... 難道真是想破解設定, 重設遊戲內的所有代碼? 但是失敗了變成殘缺不成的遊戲.
日版的UC, 是失誤的產物, 原設計並不是令UC特強, 港版針對這一點去應對, 本是無可厚非, 可是自港版推出以來, 並沒有真正配合玩家的發展, 只懂辦活動, 令人失望
還有兩星期, 三個月觀察期就完, 到那時再寫篇文章, 決定去留好了
"感覺上港版整個系統被改壞了... 難道真是想破解設定, 重設遊戲內的所有代碼? 但是失敗了變成殘缺不成的遊戲."其實佢地可以將一個沒事的版本改到出現一些離譜的事, 我覺得難度都十分高的, 例如遊戲初出時所有玩家馬一定排一檔, 又或者賽事選擇時D馬既頭象亂Q咁出, 呢D都唔係正常人攪得出來的.... 其實我有懷疑, 係咪代理其實根本比唔起錢買成個game, 所以只係比一半錢買左一堆殘缺既程式返來, 之後自己再把他組合番成一隻game.....
哈哈, Martin, 都有可能但係無理由買堆殘缺既程式返黎架, 傻架咩應該係佢地嘗試改人地隻GAME, 結果改到亂七八糟... 又唔可以用返原版重頭黎過(如果用返原版, 即係話俾香港人聽:係啊, 我修改失敗搞到錯Q晒, 吹咩! 而家重頭黎過再俾我重新修改過, 你地重頭做返白老鼠啦~!)
以下是我的猜想, 並不是事實, 大家看看就好1. 世嘉賣Ver 1.7的圖謀很壞2. 世嘉打算完成交易就算, 並沒有思過作長期支援3. 香港代理接手時, 看到程式存在大量問題, 根本不知從何入手4. 香港代理想作出補救, 但越救越多問題5. 現在處於極度尷尬時期, 因未能將遊戲升級, 但有些問題已變成結構問題, 完全無解6. 這爛攤子的解決方法, 回溯或者升級上問題比較少的Ver 1.87. 但是, 世嘉會批准嗎?一切都是推測及個人意見, 大家看看就好
感覺香港代理與世嘉的關係, 應該已到谷底, 大家在這段時間, 平常心去玩就好, 也別課太多金 (日版及港版都是)到一切變得明朗, 先盡情去玩
如果以生意角度來看, 升級上問題比較少的Ver 1.8是可能的, 首先是日版已玩到無利可淘, 而又有新項目了, 那時世嘉應該會賣, 這樣就能將錢賺盡.
這一段時間, 一直有留意日本那邊, 情況實在不太樂觀有網友說世嘉準備開發DOC2, 我相信也不是沒有可能但用以前的經驗來看, 出續集會死得更快我承認立心不良, 希望世嘉快點出DOC2
這是世家游戲的必然手法。看來日版快關服了。以前玩kingdom conquest, 去到5季狂送抽獎券,又出一堆LR卡,把之前几季辛辛苦苦升級的怪獸卡一下子廢掉,迫你給錢從新抽怪組隊。然後3個月后出個關服通告。一般騙徒手法。
日版就算不關服, 人氣已經直線下滑, Ver 1.8的小陽春只維持了兩星期, 現在已處於瀕死狀況他們一直都不處理資深玩家的要求, 已是令人詬病多時舉一例為什麼頂上決戰只能最多九位玩家幽靈馬, 而友賽卻可以十六隻玩家幽靈馬?這一個問題, DOCJP從沒有正視很多事情, 非不能, 不為也
算啦! 大家不如講講今之更新啦! 金珀龍華回來了, 今之2000DP可抽三隻馬, 當中包括金珀龍華, 無課金這隻已確認為好種, 快抽!!!
我反而想留錢等下一轉, 今個星期日有兩場一級賽, 應該會再有一堆LE+馬可以抽....
賽日如果出現1隻LE+就要9600抽1張, 兩隻LE+就要19200抽一張19200好快破產. 好似我上次用15萬去抽1隻步步友, 結果育成後能力1.5 / 3.5 / 2.5 / 3.5 我心諗: 又係隨機囉~
所以都係2000三連抽底!
抽咗12舖,得5張金珀,俾咗12個摯友……
15抽得2隻金珀,,,
覺得金鉑還不夠俠客兒好。而且之前還有個種,為什麼要再抽
抽了以防不時之需
請問全國統一係咪要G1至公開賽全通關?
不用呀, 在賽事選擇的畫面右上角可以選 單人賽/全國交流賽/全國統一賽
NoNo, 我意思係我跑全統一賽時, 見過有玩家會顯示"全國統一"字眼, 請問點樣達成架?我已經制霸了全國統一賽的G1 56場賽事, 但仍然沒有顯示 -.-"
是不是寫「全國王者」?
唔係,我知道全國王者係紀錄因為我都試過但全國統一真係第一次見到所以好好奇 @@"
我也未見過
日版最近一次活動(極寒盃)頭十位居然有六位香港(重課金)玩家,日本世嘉心懷不軌有心比最差版本给香港代理,借屍還魂吸納香港客過當,真高招!
香港代理如果看到, 不知係咩野滋味, 排第二位那位林兄一個人既課金, 可能已經足夠養起你公司一個員工, 現在見財化水, 唯有自己認真反省下
我都認為日本SEGA懷有借屍還魂的懸疑.. 借NX老MO幫手在海外宣傳DOC, 然後吸納海外玩家流向日版DOC, 實在高招! 不過都係抵NX老MO死, 唔抵可憐~!
只能怪香港代理目光唔夠遠大
港代理只可用一句說話形容:「天作孽,猶可恕;自作孽,不可活。」
哇咦~!發表完言篇之後, 跑左4場+訓練4次(4UC 4R 咭, 80%成功率)大成功>成功>大成功>大成功 @@正到無朋友 繼續NX老MO
現在根據種種情報顯示, 香港代理做了冤大頭, 世嘉完全沒意思作出支援香港代理, 還不反抗嗎? 還要跟他們的規則走, 這樣只是死路一條
機率嚇死人....想似母果時,連續十四隻似父都得。有時掉轉想似父,又連續十二隻似母。日版既機率已經差,港版仲離譜十倍,真係好似想玩你,迫你買符
連續傾向, 港版是比日版嚴重一些, 我有向他們反映過, 不過暫時未見改善
這個關係到護符, 代理一定想大家買符, 所以機率一定係嚇死人!
我都試過咁,但我大概捉到條路如果連續2次父似,唔好再配搵你想要父似既馬配,95%成功感覺set左連續性
其實我都知有連續性,不過賭仔性格,係要鬥氣,攪到成倉都係遺傳失敗品,一曰殺得2-3隻....有排攪
手操殺多3隻
我們的殺馬場
我鐘意呢個名...我們的殺馬場!!!
我而家都轉左殺馬一邊殺,一邊跑分
這星期都在休息
今次活動主力送馬子巧克力, 親馬和訓練卡是SR色彩傳奇和LE魔法幻影, 似乎兩隻都是追差馬!
今次活動休戰
2200米泥地超級大賽逃馬點打呀。打10場輸晒。55555
全國統一的話要用自在 居中 後追交流就隨便....
正常打法, 在交流戰應該可以贏
超級無敵勁搞笑。今期賽馬日DP扭蛋 最高級2隻 友瑩格 LE+ / 美麗大師 LE美麗大師 裡能力 絕對是宇宙最強LE!得此駒可得天下!
利申:用10萬DP抽了5次1友瑩格 1美麗大師(宇宙最強) 2金銀花 1勁趣
嗯, 剛看了, LE 美麗大師的裡能力很失禮
真係笑死人, 佢地擋左日版以前的裡能力設定???
我認為又是內部出錯機會比較大連UC都不如..
美麗大師仲好有機會奪今年打比冠軍,如奪冠軍代理真係瘀到爆!
仲以為睇錯左C 親馬...
抽了3次都R
抽兩次, 都是沒用的SR
請問 SAM_IP 在此嗎?
他很少來網誌的
他真勵害!我還打算請教他鞭法我昨天破了他盃賽紀錄打出了 1:42:73結果 2 小時候被他破回 1:42:66厲害厲害,哈哈
Ting poon求分亨下打法。我19值馬只能造1.43.XX
我果隻係綜18馬我都求緊 SAM_IP 分享 @@"我玩左3星期架ja... 未玩過日版怕誤人子弟... 等拉兄分享啦
森美爾也好強,他是G1軍團的嗎拉嗎!
我全國統一G1同佢2個同場贏到,不過好吃力如果唔係同佢地同場我直路仲可以打多180米同佢地同場220米開始已經無氣但計紀錄,好多場我都輸0.03-0.05所以而全國統一G1得3場紀錄
SAM/森美爾是同一人, 打法應該和我分享的一樣
嗯, 森是小弟的朋友
難怪我吃盡苦頭成日都輸0.03-0.05秒我今日要破返佢隻石頭記破唔到就要拜師了~~~ 拉兄
0.03~0.05的差距, 其實是很接近, 要打法上注意節奏, 落鞭位準確一點, 應該就能更進步
1:42:67了.... 他已經1:42:61 -.-"拉兄,請問是否580開鞭?
森鬥心很強橫, 他打法的優點是手很穩, 這一點我也學不到嗯, 應該是580開鞭沒錯
收到,拉兄,如果可以請給我一個位置,希望能加你好友看一下我的馬有什麼地方可以改善我不太想公開ID... 請見諒
請加G1Legend
Sorry, G1Legend爆滿了 @@請加G1Legion <(_ _)>
你滿了...
也滿了...
加了~ 看一下
OK囉, 看了那匹24戰, 很好的裡能力, 是晚成馬嗎?
3匹也是不完美晚成馬18戰沒有加綜合... 暈了
現時的是好利威種之前有一匹前途光明種完美晚成,1,3 滿了,可惜是馬女所以退了落代。。可惜
我也不太留意是否晚成。活動后遲些看之后五戰會否再突破吧
馬女也可以留起來呀 @@
Andy, 晚成馬很重要, 一定要留意二戰綜合力的加幅
馬女不是會慢1秒嗎?-.-"
會有馬女限定賽事呀
Andy 你 ID 是什麼?對啊,晚成非常重要
主號KentM2
啊.... 沒有日版經驗... 所以... 哈那我把華麗邂逅吃LE食物,好嗎?
Andy 給我一個位置加好友,可以嗎?
裡能力形態良好, 晚成馬, 出世綜合高, 就可以吃最高級的食物 :)
這個是好利威第二代其實最理想係多落一代+PARA變但這匹馬女是4.5字+晚成所以猶豫了... 你覺得該如何是好?P.S. 我所有知識也是從你的Blog學回來的 :)
4.5字晚成, 很值得重點培育, 在24~28戰挑戰各賽事的全國王者
Andy說你可以加他好友了, 他有留言在最底 @@
我而家學緊PARA變... 諗住搵隻金柏配其實表能力會唔會影響速度?
不會
邏輯上是只會影響首戰時間?因為馬突降了,其他地方加了理論上就快了,但當訓練滿後其實也是一樣的,我有沒有理解錯?
裡能力低時, 表能力影響比較大當裡能力接近滿, 表能力的影響就很輕微
所以, 代重足夠的馬, 要挑戰全國王者, 不少人練四行滿就算
好,先存放一仔一好在馬房然後將那匹24戰完成盃賽後落代試下PARA變,希望第3代會更好講起全國王者,剛剛跑了1:42:63還是慢了0.02秒,繼續努力!哈
很不錯, 繼續努力, 大家都越跑越快了, 小弟感到很安慰 :)
全因為你的分享,我們才走少了彎路 :)如果可以我也想加G1Legend的號因為在這裡聊天比較溫暖你和森的幽靈馬就是我統一輸的13場哈!太強了,沙菲寶我已經降服了他貓山皇已經退出了你們2人太厲害了,還要好好磨練 XD
強者會越來越多, 繼續努力 :)G1Legend暫時滿了, 要等稍後有空間才能加 <(_ _)>
咁盡也是1.42.85,突破不了。還差點什麼呀。5555
打法大概是怎樣?
自然出閘,1650 推到1590@10,打鞭1580,1540,1500@40, 1500-900@50,900-700 回體力,690-590推@10 ,580-60鞭@40,30完
試試這個打法自然出閘1700推到16501640 16001560 15101470~870 @50700推到590580~ @40
試了3次,1.42.93,1.42.95,1.42.90
看了SAM_IP的石頭記,里能力1,3都是我的比較優秀,可是還差他0.3秒左右。
推馬, 是狂推嗎?
10米推一下,沒狂推
我的習慣是狂推, 看看能否改善時間
嚇,狂推是什麼定義。。。
700推到590, 大概是推13下
今次活動其實係情人節送朱古力活動, 基本上正常打法可以贏, 大家想要朱古力, 就去打啦!
雖然不是LE食物, 但是加5項的食物, 為自在馬準備吧
朱古力通常是用來訓練追馬
唉,不斷事故。辛苦存回來的,金珀、遊客、精英大師。二代都平衡得不堪入目。淒涼呀5555
R SR 變平衡都算.. 連LE+都變平衡啊! 唔止我隻步步友, 我好友內也有隻步步友比我更平衡, 1 3數值大約8X, 2 4數值大約9X, 死未! NXLOMO班友仔, 識少少就亂改, 佢地應該從拉神的網誌得悉1 3高 2 4低, 1 3低2 4高係基本要求, 就SET到你好難先得到呢個基本要求!! 點樣SET? 只要修改隨機範圍值就得假設步步友LE+親馬咭, 初代出生範圍 原本應該是 速度20~30, 耐力80-90, 加速20~30, 底力80~90佢只要SET高個速度同加速度, 降低個耐力同底力, 你班友仔就舐晒野, 速度40-50, 耐力70-80, 加速40-50, 底力70-80無論你幾好運, 一出生最多就 40 / 80 / 40 / 80, 已經算平衡一個唔好彩, 一出生 50 / 70 / 50 / 70, 咪個個都平衡囉!!其他親馬例子一樣, 只要係1月20日改版後導入, 全部被惡意修改, 把玩家當作傻仔, 導致大量流失玩家, 所以話, NXLOMO自己攞黎衰!
認同,最大風險就係第一次導入之後既配種都可以生多幾隻控制但第一次真係有就有,無就無風險太大,畢竟LE+很難擁有
所以到現在我都未開LE或LE+卡!!
現在自己保持得最好的親馬卡係UC再創新高和R財駿褔星, 我用另一個ACCOUNT玩, 基本上係由頭慢慢玩的, 所以出世綜合還是6, 但馬仔形態就好好, 兩個系列(SPEED & 耐力)都保持到, 希望往後加入新血無事.
港版育馬難度高, 初代事故率很高, 本來是好事, 可惜沒有在其他配合, 以致怨聲載道
開左好利威,又瓜左
裡能力形態極不理想嗎?
我都開左, 以我自己經驗和其他人的分享, 似乎很易1升得少左和2升多左, 但因為最初比例夠大, 點都唔會變成平衡的
我開了友瑩格, 初代原本還算可以3.5 / 0.5 / 3 / 0.5 現在發現不止導入的事故問題, 連成長也有問題!!加速度升幅不及底力, 導致跑3場後加速度的BAR幾乎沒加, 但底力跳了一大格, 變成1馬蹄...... 這樣搞法, 情願佢唔改版, 全世界玩逃馬算了... 根本改到亂七八糟, 逃馬成長2 4, 追馬成長1 3, 若配到1 3或2 4能升滿的人要謝天謝地了. 明明這只是基本配置, 但給代理搞成遙不可及
有時在15戰前的成長會很奇怪, 但到了18戰之後, 成長又會正常
同一逃馬血系, 自家TRAIN 會愈催BALANCE, 反而代重中的逃馬...成長正常..試過幾個血統都係咁....你地有冇咁既情況?
有試過
拉兄...咁係咪應該放棄BALANCE 果隻...用代重果隻繼續落代呢?
嗯, 可以, 用代重那隻試
白痴一問,最后200用光體力也可狂抽鞭嗎?
可以,滿第5行打多200,半行100
我通常是180用完體力, 140 100 60 30 再打四鞭
我可能就係輸呢到 -.-"我係 200 160 120 80 40
在最後爆鞭位, 要打得比較狠, 時間會快一些
可以加我嗎拉兄,也幫忙看下我的馬要改進的地方
剛看了, 馬匹綜合力都很高啊, 裡能力形態雖然不是完美, 但如果有晚成馬, 絕對有足夠實力
實在有很多有潛質的馬, 恭喜你 ^^
問題是我已經吃光了LE食物,也造不了5行滿。到底是什麼原因,而且23戰就停了訓練加點,連1,2,5,6也弄不滿。太失望了
如果是逃馬, 其實也不用太執著要五行滿, 4.6~4.8其實已很足夠
訓練MAX... 正常是22~25戰就出現
我只馬23戰,show了訓練max,訓練不再加點,何解呀。現在只有食物會加表能力
正常呀, 訓練MAX就是再訓練也不能加表能力
哦,好呀
拉兄 請問如何將表能力改變但不影響裡能力我想將 馬群- 韌性+ 馬匹圖片如下http://www.fotopu.com/image/768703
每次配合的過程, 裡能力形態都會有變化, 所以PARA變很講運氣
支持
回覆刪除支持
回覆刪除非常支持
回覆刪除支持^^
回覆刪除支持!
回覆刪除支持!!!
回覆刪除支
回覆刪除特殊賽事似乎即將加入, 希望今次代理可以參照日版的獎品而不要私下減少(增加倒不妨)
回覆刪除有藍飛賽就好喇...可以抽下高階食物
回覆刪除未玩過日版!請問藍飛賽是怎樣形式的?
刪除不限戰數, 不加戰數, 5AT的賽事, 跑完會有藍色券, 那張券可以用來抽物品
刪除拉兄,我有隻馬係26戰時,無比賽,無操練時,裡能力係幾小時內改變咗.....1,3本來滿咗, 乜都無做過突然係幾小時內減少?拉兄知唔知點解呢?
回覆刪除我都試過咁,通常放完牧會拉高左
刪除但重新進入就會變返正常(減返)
是Bug, 暫時應該無解
刪除基本上好多無解的事都可以話係BUG.
刪除無比賽退化, BUG
逃馬成長2 4幅度比1 3幅度高, BUG
18戰後成長, 我前幾天玩過一匹LE+的2代, 只有19 20兩戰有加, 又是BUG, 如果18至26戰全加, 又是BUG?
如果所有事情都說是"隨機"的設定, 那麼代理就應該把C咭和LE+隨機設定能力
無解的原因, 以我所理解, 是由於世嘉賣整個System給香港代理時, 並未有由頭到尾解釋Program的寫法, 令到香港的程式員要從新了解, 寫Program有很多寫法, 每人的想法也不同
刪除因此, 一個大型程式, 如果沒有一個由開發時已經在跟進的人, 在中途接手, 一定會出現極多問題
當然, 香港代理也有很大責任, 不懂的, 別去弄, 才不會搞到今日的情況
刪除完全認同. 現在不課金加減玩@@
刪除今天再入去看維護通告,見到他們已經悄悄刪除左加入特殊賽事,看來今天的維護已經不會有任何有用的更新。新年快到,二月餘下時間已不多,看來在三個月限期之內,再有任何突破既機會已經很細,大家可以開始考慮下會否繼續玩了⋯⋯
回覆刪除日版同港版比較,經過兩個多月觀察,港版基本上零課是沒有得玩,SR或以下既親馬種事故率極高,早期日版我都是零課,只要用心陪育UC親馬種,頂上一樣可以贏得到,同埋週間獎賞極品食物同藍飛賽事遲遲都未能推出,要零課兼用心陪育一匹能夠打得既自家馬,難度極高。所以現在港版都處於半放棄狀態。
刪除日版因為是黃昏期, 大派好處我可以理解, 港版成長率和日版不同, 令到不容易出現完美既馬, 我都勉強接受, 唯獨是攪了三個月仍大把野不能玩, 到現在日日login都依然見到一個唔work既紀錄中心畫面, 呢點我就覺得有點超過我的忍耐力!
刪除其實大家又唔需要太極端, 事實遊戲早前的而且確問題多多, 但到1月中維護後已差不多了, 只是早前玩落的自家親馬可能留下了問題, 所以做成事故率極高, 但如果有試過維護後才建立的自家馬, 應該沒有很大問題, 只是大都唔想放棄頭兩個月的成果.
刪除至於活動安排, 代理又真係有很大的改善空間, 相信代理係要平衡新舊玩家, 事實如果是新玩家, 就會覺得現時跟資深玩家差距很大, 到時又是令這遊戲無新血.
大家比少少時間大家追上來啦, 亦不要以DOCJP延續版來玩. 我是新玩家, 無玩過DOCJP, 所以沒有比較, 但感覺反而較良好, 希望大家繼續支香港馬.
yui講得岩, 日版不課金還可以用心機培育UC寶藏, 但港版不課金只有玩次級馬, 甚至中小量課金也同樣玩次級馬, 一來LE+馬少, 二來即使LE+也會有問題, 親馬咭導入馬房初出生時的隨機性太強, 導致大量玩家出現平衡傾向。
刪除代理的用心就是想玩家都課金去獲得培育好馬的機會(記住:課金是有機會而已, 不是一定。不課金就沒機會。) 當然,站在代理立場想賺錢也很正常, 不過我自問沒太大的財力去供養他們。
而且成長系統似乎仍有問題處在.
感覺上港版整個系統被改壞了... 難道真是想破解設定, 重設遊戲內的所有代碼? 但是失敗了變成殘缺不成的遊戲.
日版的UC, 是失誤的產物, 原設計並不是令UC特強, 港版針對這一點去應對, 本是無可厚非, 可是自港版推出以來, 並沒有真正配合玩家的發展, 只懂辦活動, 令人失望
刪除還有兩星期, 三個月觀察期就完, 到那時再寫篇文章, 決定去留好了
刪除"感覺上港版整個系統被改壞了... 難道真是想破解設定, 重設遊戲內的所有代碼? 但是失敗了變成殘缺不成的遊戲."
刪除其實佢地可以將一個沒事的版本改到出現一些離譜的事, 我覺得難度都十分高的, 例如遊戲初出時所有玩家馬一定排一檔, 又或者賽事選擇時D馬既頭象亂Q咁出, 呢D都唔係正常人攪得出來的.... 其實我有懷疑, 係咪代理其實根本比唔起錢買成個game, 所以只係比一半錢買左一堆殘缺既程式返來, 之後自己再把他組合番成一隻game.....
哈哈, Martin, 都有可能
刪除但係無理由買堆殘缺既程式返黎架, 傻架咩
應該係佢地嘗試改人地隻GAME, 結果改到亂七八糟... 又唔可以用返原版重頭黎過(如果用返原版, 即係話俾香港人聽:係啊, 我修改失敗搞到錯Q晒, 吹咩! 而家重頭黎過再俾我重新修改過, 你地重頭做返白老鼠啦~!)
以下是我的猜想, 並不是事實, 大家看看就好
刪除1. 世嘉賣Ver 1.7的圖謀很壞
2. 世嘉打算完成交易就算, 並沒有思過作長期支援
3. 香港代理接手時, 看到程式存在大量問題, 根本不知從何入手
4. 香港代理想作出補救, 但越救越多問題
5. 現在處於極度尷尬時期, 因未能將遊戲升級, 但有些問題已變成結構問題, 完全無解
6. 這爛攤子的解決方法, 回溯或者升級上問題比較少的Ver 1.8
7. 但是, 世嘉會批准嗎?
一切都是推測及個人意見, 大家看看就好
感覺香港代理與世嘉的關係, 應該已到谷底, 大家在這段時間, 平常心去玩就好, 也別課太多金 (日版及港版都是)
刪除到一切變得明朗, 先盡情去玩
如果以生意角度來看, 升級上問題比較少的Ver 1.8是可能的, 首先是日版已玩到無利可淘, 而又有新項目了, 那時世嘉應該會賣, 這樣就能將錢賺盡.
刪除這一段時間, 一直有留意日本那邊, 情況實在不太樂觀
刪除有網友說世嘉準備開發DOC2, 我相信也不是沒有可能
但用以前的經驗來看, 出續集會死得更快
我承認立心不良, 希望世嘉快點出DOC2
這是世家游戲的必然手法。看來日版快關服了。以前玩kingdom conquest, 去到5季狂送抽獎券,又出一堆LR卡,把之前几季辛辛苦苦升級的怪獸卡一下子廢掉,迫你給錢從新抽怪組隊。然後3個月后出個關服通告。一般騙徒手法。
回覆刪除日版就算不關服, 人氣已經直線下滑, Ver 1.8的小陽春只維持了兩星期, 現在已處於瀕死狀況
刪除他們一直都不處理資深玩家的要求, 已是令人詬病多時
舉一例
為什麼頂上決戰只能最多九位玩家幽靈馬, 而友賽卻可以十六隻玩家幽靈馬?
這一個問題, DOCJP從沒有正視
很多事情, 非不能, 不為也
算啦! 大家不如講講今之更新啦!
回覆刪除金珀龍華回來了, 今之2000DP可抽三隻馬, 當中包括金珀龍華, 無課金這隻已確認為好種, 快抽!!!
我反而想留錢等下一轉, 今個星期日有兩場一級賽, 應該會再有一堆LE+馬可以抽....
刪除賽日如果出現1隻LE+就要9600抽1張, 兩隻LE+就要19200抽一張
刪除19200好快破產.
好似我上次用15萬去抽1隻步步友, 結果育成後能力
1.5 / 3.5 / 2.5 / 3.5
我心諗: 又係隨機囉~
所以都係2000三連抽底!
刪除抽咗12舖,得5張金珀,俾咗12個摯友……
刪除15抽得2隻金珀,,,
刪除覺得金鉑還不夠俠客兒好。而且之前還有個種,為什麼要再抽
回覆刪除抽了以防不時之需
刪除請問全國統一係咪要G1至公開賽全通關?
回覆刪除不用呀, 在賽事選擇的畫面右上角可以選 單人賽/全國交流賽/全國統一賽
刪除NoNo, 我意思係我跑全統一賽時, 見過有玩家會顯示"全國統一"字眼, 請問點樣達成架?我已經制霸了全國統一賽的G1 56場賽事, 但仍然沒有顯示 -.-"
刪除是不是寫「全國王者」?
刪除唔係,我知道全國王者係紀錄
刪除因為我都試過
但全國統一真係第一次見到
所以好好奇 @@"
我也未見過
刪除日版最近一次活動(極寒盃)頭十位居然有六位香港(重課金)玩家,日本世嘉心懷不軌有心比最差版本给香港代理,借屍還魂吸納香港客過當,真高招!
回覆刪除香港代理如果看到, 不知係咩野滋味, 排第二位那位林兄一個人既課金, 可能已經足夠養起你公司一個員工, 現在見財化水, 唯有自己認真反省下
刪除我都認為日本SEGA懷有借屍還魂的懸疑..
刪除借NX老MO幫手在海外宣傳DOC, 然後吸納海外玩家流向日版DOC, 實在高招!
不過都係抵NX老MO死, 唔抵可憐~!
只能怪香港代理目光唔夠遠大
刪除港代理只可用一句說話形容:
刪除「天作孽,猶可恕;自作孽,不可活。」
哇咦~!發表完言篇之後, 跑左4場+訓練4次
刪除(4UC 4R 咭, 80%成功率)
大成功>成功>大成功>大成功 @@
正到無朋友 繼續NX老MO
現在根據種種情報顯示, 香港代理做了冤大頭, 世嘉完全沒意思作出支援
刪除香港代理, 還不反抗嗎? 還要跟他們的規則走, 這樣只是死路一條
機率嚇死人....想似母果時,連續十四隻似父都得。有時掉轉想似父,又連續十二隻似母。日版既機率已經差,港版仲離譜十倍,真係好似想玩你,迫你買符
回覆刪除連續傾向, 港版是比日版嚴重一些, 我有向他們反映過, 不過暫時未見改善
刪除這個關係到護符, 代理一定想大家買符, 所以機率一定係嚇死人!
刪除我都試過咁,但我大概捉到條路
刪除如果連續2次父似,唔好再配
搵你想要父似既馬配,95%成功
感覺set左連續性
其實我都知有連續性,不過賭仔性格,係要鬥氣,攪到成倉都係遺傳失敗品,一曰殺得2-3隻....有排攪
刪除手操殺多3隻
刪除我們的殺馬場
刪除我鐘意呢個名...我們的殺馬場!!!
刪除我而家都轉左殺馬
刪除一邊殺,一邊跑分
這星期都在休息
刪除今次活動主力送馬子巧克力, 親馬和訓練卡是SR色彩傳奇和LE魔法幻影, 似乎兩隻都是追差馬!
回覆刪除今次活動休戰
刪除2200米泥地超級大賽逃馬點打呀。打10場輸晒。55555
回覆刪除全國統一的話要用自在 居中 後追
刪除交流就隨便....
正常打法, 在交流戰應該可以贏
刪除超級無敵勁搞笑。
回覆刪除今期賽馬日DP扭蛋 最高級2隻 友瑩格 LE+ / 美麗大師 LE
美麗大師 裡能力 絕對是宇宙最強LE!
得此駒可得天下!
利申:用10萬DP抽了5次
刪除1友瑩格 1美麗大師(宇宙最強) 2金銀花 1勁趣
嗯, 剛看了, LE 美麗大師的裡能力很失禮
刪除真係笑死人, 佢地擋左日版以前的裡能力設定???
刪除我認為又是內部出錯機會比較大
刪除連UC都不如..
美麗大師仲好有機會奪今年打比冠軍,如奪冠軍代理真係瘀到爆!
刪除仲以為睇錯左C 親馬...
刪除抽了3次都R
回覆刪除抽兩次, 都是沒用的SR
刪除請問 SAM_IP 在此嗎?
回覆刪除他很少來網誌的
刪除他真勵害!我還打算請教他鞭法
刪除我昨天破了他盃賽紀錄
打出了 1:42:73
結果 2 小時候被他破回 1:42:66
厲害厲害,哈哈
Ting poon求分亨下打法。我19值馬只能造1.43.XX
刪除我果隻係綜18馬
刪除我都求緊 SAM_IP 分享 @@"
我玩左3星期架ja... 未玩過日版
怕誤人子弟... 等拉兄分享啦
森美爾也好強,他是G1軍團的嗎拉嗎!
刪除我全國統一G1同佢2個同場
刪除贏到,不過好吃力
如果唔係同佢地同場
我直路仲可以打多180米
同佢地同場220米開始已經無氣
但計紀錄,好多場我都輸0.03-0.05
所以而全國統一G1得3場紀錄
SAM/森美爾是同一人, 打法應該和我分享的一樣
刪除嗯, 森是小弟的朋友
刪除難怪我吃盡苦頭
刪除成日都輸0.03-0.05秒
我今日要破返佢隻石頭記
破唔到就要拜師了~~~ 拉兄
0.03~0.05的差距, 其實是很接近, 要打法上注意節奏, 落鞭位準確一點, 應該就能更進步
刪除1:42:67了.... 他已經1:42:61 -.-"
刪除拉兄,請問是否580開鞭?
森鬥心很強橫, 他打法的優點是手很穩, 這一點我也學不到
刪除嗯, 應該是580開鞭沒錯
收到,拉兄,如果可以
刪除請給我一個位置,希望能加你好友
看一下我的馬有什麼地方可以改善
我不太想公開ID... 請見諒
請加G1Legend
刪除Sorry, G1Legend爆滿了 @@
刪除請加G1Legion <(_ _)>
你滿了...
刪除也滿了...
刪除加了~ 看一下
刪除OK囉, 看了那匹24戰, 很好的裡能力, 是晚成馬嗎?
刪除3匹也是不完美晚成馬
刪除18戰沒有加綜合... 暈了
現時的是好利威種
刪除之前有一匹前途光明種
完美晚成,1,3 滿了,可惜是馬女
所以退了落代。。可惜
我也不太留意是否晚成。活動后遲些看之后五戰會否再突破吧
刪除馬女也可以留起來呀 @@
刪除Andy, 晚成馬很重要, 一定要留意二戰綜合力的加幅
刪除馬女不是會慢1秒嗎?-.-"
刪除會有馬女限定賽事呀
刪除Andy 你 ID 是什麼?
刪除對啊,晚成非常重要
主號KentM2
刪除啊.... 沒有日版經驗... 所以... 哈
刪除那我把華麗邂逅吃LE食物,好嗎?
Andy 給我一個位置加好友,可以嗎?
刪除裡能力形態良好, 晚成馬, 出世綜合高, 就可以吃最高級的食物 :)
刪除這個是好利威第二代
刪除其實最理想係多落一代+PARA變
但這匹馬女是4.5字+晚成
所以猶豫了... 你覺得該如何是好?
P.S. 我所有知識也是從你的Blog學回來的 :)
4.5字晚成, 很值得重點培育, 在24~28戰挑戰各賽事的全國王者
刪除Andy說你可以加他好友了, 他有留言在最底 @@
刪除我而家學緊PARA變...
刪除諗住搵隻金柏配
其實表能力會唔會影響速度?
不會
刪除邏輯上是只會影響首戰時間?
刪除因為馬突降了,其他地方加了
理論上就快了,但當訓練滿後
其實也是一樣的,我有沒有理解錯?
裡能力低時, 表能力影響比較大
刪除當裡能力接近滿, 表能力的影響就很輕微
所以, 代重足夠的馬, 要挑戰全國王者, 不少人練四行滿就算
刪除好,先存放一仔一好在馬房
刪除然後將那匹24戰完成盃賽後落代
試下PARA變,希望第3代會更好
講起全國王者,剛剛跑了1:42:63
還是慢了0.02秒,繼續努力!哈
很不錯, 繼續努力, 大家都越跑越快了, 小弟感到很安慰 :)
刪除全因為你的分享,我們才走少了彎路 :)
刪除如果可以我也想加G1Legend的號
因為在這裡聊天比較溫暖
你和森的幽靈馬就是我統一輸的13場
哈!太強了,沙菲寶我已經降服了他
貓山皇已經退出了
你們2人太厲害了,還要好好磨練 XD
強者會越來越多, 繼續努力 :)
刪除G1Legend暫時滿了, 要等稍後有空間才能加 <(_ _)>
咁盡也是1.42.85,突破不了。還差點什麼呀。5555
刪除打法大概是怎樣?
刪除自然出閘,1650 推到1590@10,打鞭1580,1540,1500@40, 1500-900@50,900-700 回體力,690-590推@10 ,580-60鞭@40,30完
刪除試試這個打法
刪除自然出閘
1700推到1650
1640 1600
1560 1510
1470~870 @50
700推到590
580~ @40
試了3次,1.42.93,1.42.95,1.42.90
刪除看了SAM_IP的石頭記,里能力1,3都是我的比較優秀,可是還差他0.3秒左右。
刪除推馬, 是狂推嗎?
刪除10米推一下,沒狂推
刪除我的習慣是狂推, 看看能否改善時間
刪除嚇,狂推是什麼定義。。。
刪除700推到590, 大概是推13下
刪除今次活動其實係情人節送朱古力活動, 基本上正常打法可以贏, 大家想要朱古力, 就去打啦!
回覆刪除雖然不是LE食物, 但是加5項的食物, 為自在馬準備吧
刪除朱古力通常是用來訓練追馬
刪除唉,不斷事故。辛苦存回來的,金珀、遊客、精英大師。二代都平衡得不堪入目。淒涼呀5555
回覆刪除R SR 變平衡都算.. 連LE+都變平衡啊!
刪除唔止我隻步步友, 我好友內也有隻步步友比我更平衡, 1 3數值大約8X, 2 4數值大約9X, 死未!
NXLOMO班友仔, 識少少就亂改, 佢地應該從拉神的網誌得悉1 3高 2 4低, 1 3低2 4高係基本要求, 就SET到你好難先得到呢個基本要求!! 點樣SET? 只要修改隨機範圍值就得
假設步步友LE+親馬咭,
初代出生範圍 原本應該是 速度20~30, 耐力80-90, 加速20~30, 底力80~90
佢只要SET高個速度同加速度, 降低個耐力同底力, 你班友仔就舐晒野, 速度40-50, 耐力70-80, 加速40-50, 底力70-80
無論你幾好運, 一出生最多就 40 / 80 / 40 / 80, 已經算平衡
一個唔好彩, 一出生 50 / 70 / 50 / 70, 咪個個都平衡囉!!
其他親馬例子一樣, 只要係1月20日改版後導入, 全部被惡意修改, 把玩家當作傻仔, 導致大量流失玩家, 所以話, NXLOMO自己攞黎衰!
認同,最大風險就係第一次導入
刪除之後既配種都可以生多幾隻控制
但第一次真係有就有,無就無
風險太大,畢竟LE+很難擁有
所以到現在我都未開LE或LE+卡!!
刪除現在自己保持得最好的親馬卡係UC再創新高和R財駿褔星, 我用另一個ACCOUNT玩, 基本上係由頭慢慢玩的, 所以出世綜合還是6, 但馬仔形態就好好, 兩個系列(SPEED & 耐力)都保持到, 希望往後加入新血無事.
刪除港版育馬難度高, 初代事故率很高, 本來是好事, 可惜沒有在其他配合, 以致怨聲載道
刪除開左好利威,又瓜左
回覆刪除裡能力形態極不理想嗎?
刪除我都開左, 以我自己經驗和其他人的分享, 似乎很易1升得少左和2升多左, 但因為最初比例夠大, 點都唔會變成平衡的
刪除我開了友瑩格, 初代原本還算可以
刪除3.5 / 0.5 / 3 / 0.5
現在發現不止導入的事故問題, 連成長也有問題!!
加速度升幅不及底力, 導致跑3場後加速度的BAR幾乎沒加, 但底力跳了一大格, 變成1馬蹄......
這樣搞法, 情願佢唔改版, 全世界玩逃馬算了... 根本改到亂七八糟, 逃馬成長2 4, 追馬成長1 3, 若配到1 3或2 4能升滿的人要謝天謝地了.
明明這只是基本配置, 但給代理搞成遙不可及
有時在15戰前的成長會很奇怪, 但到了18戰之後, 成長又會正常
刪除同一逃馬血系, 自家TRAIN 會愈催BALANCE, 反而代重中的逃馬...成長正常..試過幾個血統都係咁....你地有冇咁既情況?
刪除有試過
刪除拉兄...咁係咪應該放棄BALANCE 果隻...用代重果隻繼續落代呢?
刪除嗯, 可以, 用代重那隻試
刪除白痴一問,最后200用光體力也可狂抽鞭嗎?
回覆刪除可以,滿第5行打多200,半行100
刪除我通常是180用完體力, 140 100 60 30 再打四鞭
刪除我可能就係輸呢到 -.-"
刪除我係 200 160 120 80 40
在最後爆鞭位, 要打得比較狠, 時間會快一些
刪除可以加我嗎拉兄,也幫忙看下我的馬要改進的地方
回覆刪除剛看了, 馬匹綜合力都很高啊, 裡能力形態雖然不是完美, 但如果有晚成馬, 絕對有足夠實力
刪除實在有很多有潛質的馬, 恭喜你 ^^
刪除問題是我已經吃光了LE食物,也造不了5行滿。到底是什麼原因,而且23戰就停了訓練加點,連1,2,5,6也弄不滿。太失望了
刪除如果是逃馬, 其實也不用太執著要五行滿, 4.6~4.8其實已很足夠
刪除訓練MAX... 正常是22~25戰就出現
刪除我只馬23戰,show了訓練max,訓練不再加點,何解呀。現在只有食物會加表能力
回覆刪除正常呀, 訓練MAX就是再訓練也不能加表能力
刪除哦,好呀
回覆刪除拉兄 請問如何將表能力改變但不影響裡能力
回覆刪除我想將 馬群- 韌性+ 馬匹圖片如下http://www.fotopu.com/image/768703
每次配合的過程, 裡能力形態都會有變化, 所以PARA變很講運氣
刪除