Derby Owners Club Hong Kong (DOC 香港 / ダビオナ ホンコン)
網誌成立至今差不多兩年, 有三件事是我覺得對不起讀者的1. 日版推出LE 天文學家, 當時我的意見有部份玩家不同意, 因而爆發罵戰; 那次也是網誌令部份人討厭的起點2. 從日版引退, 令很多玩家失望及錯愕, 那時網誌人氣也立即下滑, 決裂的缺口在那時打開3. 港版推出, 我支持香港代理的態度令日版玩家極為不滿, 也因此「反目成仇」, 這段時間各位如有關心事態發展, 也大概知道是甚麼事玩遊戲本想簡單開心, 寫這網誌也只是想將所知道分享, 想不到這也可以成為被攻擊的對象... 唔, 就好像AC王子所說, 這就是香港遊戲界的生態不過, 我最重視的還是各位支持者, 所以向各位交代清楚事情的來龍去脈曾子曰:「吾日三省吾身:為人謀而不忠乎?與朋友交而不信乎?傳不習乎?」
活在當下,大家傾得/玩的開心就得啦酒逢知己千杯少,話不投機半句多 呢 :)
完全明白, 加油拉兄!多謝拉兄給我們這個平台互相交流, 不過呢度我們訪客是不能上載照片嗎?
7只馬一只早熟都無?=.=•
我隻新種開左隻18-24 , 26 有突破. 係剩 25= ="聽日友戰有待測試 XD
我這星期所有4.5字以上的都是早熟/普通4字+馬女就是晚成... 暈那些早熟和普通幫我跑了快到S1了... 暈暈現在倉存100個LE食物 但沒馬王練... 暈暈暈
我差少少上到 S5 ,上S1 要幾多POINT @@,我而家升到已經想死,勁慢長= =我得返2X 紅白羅白 ,1X 燒賣, 同一大堆LE蘋果, 好想要納豆,納豆太好用~
S2->S1=7500 其實要升好快ga ja15分跑S, 16分跑SS, 15戰後的16分跑SSS17-18分跑SSS/EX, 正常一場200分不過之前更新後統一多左"DOC"電腦馬形式上Replace幽靈馬 搞到成日拎唔足分不過跑分破唔到紀錄的 因為唔會有單逃就算無玩家逃 都有電腦逃令你拎唔到大回復
我都想同大家友戰一下, 但似乎大家都爆了位, HAHA!方便才留個位給小弟吧, ID : 劉同安, THX!
是, 沒法上載圖片, 或者可以先放在免費空間, 之後放連結在這邊, 不好意思 <(_ _)>
同安C兄,我仲有一位^^我都想場場玩統一戰,但有時你見隻馬時間唔錯,成長又幾靚就會心思思想衝紀錄架啦,但每次最有把握果D都係差果0.00.0X ,特別係一干直路= ="
Paris馬女晚成也練呀。可以在條件雌馬賽用
好有性格bor~! 下面唔覆上面覆~! 安迪
遊戲最緊要開心,拉兄支持你!
不經不覺已跟蹤此網誌年多了...從日版到現在...已經成為小弟每天上來的習慣!CD ROM 的我, 也來給拉兄打打氣...只是遊戲一隻, 認真便輸了...一笑置之吧!
請問最早第幾場分辨到隻馬係唔係晚成?方法係點?有D馬19戰跑完出突破後到23場都冇係咪退得?謝謝
基本上睇頭3戰加幅會估到,早熟1-9 會突破 ,之後18-21都會普通1-8 , 18-22晚成就1-8, 18-26 不過好多時18-26 唔係場場都會突破,呢D會稱為假晚成而完美晚成就18-26場 場場都會突破,有錯請更正及補充 !~
二戰綜合力的加幅, 決定馬匹的成長形態, 詳情可以在這裡找http://dochk.blogspot.hk/2013/07/blog-post_8.html
是不是這樣,1戰加好多2戰都多=早熟1戰和2戰加副差不多=普通1戰加得明顯比2戰多=晚成?
1戰加中量 2戰加中量 = 普通1戰加中量 2戰加少量 = 晚成中量同少量有點難判斷, 如果可以SCREENSHOT出去比較就無問題.
o岩o岩有隻唔知咩馬= =1-8 之後得 19-20 ,好奇怪
港版個成長系統仲係唔夠成熟.......
大家&拉兄如果到了24戰已經是自在馬之後操練是否不用了,因為只要一操隨便一條bar 都突出了便不是自在囉?請賜教!
我通常23-24 戰已經 訓練MAX ,如果未MAX我都唔敢亂操,揀游水最穩陣= =
正常情況下 24戰應該Max了
謝謝大家!即是不用操.
如果已經Max了 又是自在就食人參/魚乾到29戰 正常係27.25-27.75格
可以在沒有用訓練馬咭的情況下游水. 因25 26 27 28戰食4次魚乾仲可以加1格, 有必要咁做
是, 游水就好, 應該甚麼都不加的
到了24戰會是27.5格嗎?而且已經max?所以不用操?AC! 不用訓練卡時都要訓練先可食野、而訓練遊水會不加是嗎?多謝你們的賜教!獲益良多.
是, 因為未MAX, 如果完壁可能會加. 只要游水 大成功/成功 就一定不會加, 然後去食野>>出賽. 另外一個做法係 完壁訓練2+3的那種拍跳, 3應該會加1/4行, 再食加1 2 4 5 6的食物平衡返都可以.
Thanks AC!
剛生產了一隻完美晚成馬...27戰1,3已爆, 28戰操練後發覺所有裡能力跟27戰後是一樣的, 沒變化, 好唔好跑埋29戰呢? 好似之前有師兄話29戰後會減1,3...
我昨天的確有一隻晚28戰滿1, 之後到29戰後減了1的晚成= =有待友戰測試
正常完美晚成29戰不會衰退
Holy Shxt!~....咁我果隻要拎去堆田了 T_T"
晚成馬先測試清楚, 別輕易放棄 @@..
28戰..LOGOUT 再LOGIN, 1,3 條BAR後退一小格, 擦心心又滿番...今晚試下29戰先..
拉神果然是文化界代表,連之乎者也都出埋。偶像呀。我係女必定愛死你啦。55555
你已經被人話係教徒你咁樣又會被人話係Gay Gay架 (笑) XD
機友就梗架啦。我本質是很喜歡妹子的。大家別怕我玩番梘。嘻嘻。。,paris我也是你信徒呀。
支持~~~ 我喜歡這裡的氣氛, 是一個好好交流的地方~~
謝謝支持
拉師父 其實4個字既晚成馬你會點處理?
先數格數, 如果是60格左右都會培育
拉神,我唔識數格子。可否幫我睇下。TOT
格子要自己才能看, 我們看不到@@每一項表能力, 最多是32大格, 每一大格有四小格, 即0.25格在操練時, 會看到格子的畫面, 拍起來就很易數了 :)
數格仔都唔識數,明顯玩野啦你= ="一半16格..加加減減會容易D
我用iphone玩,老花睇唔清楚。後生仔俾D面老人家好播!555555
呀,你啱,我一直都用tablet 玩,用開大mon, 請恕罪 XD
Thx 拉兄 :)
拉兄小弟是新手, DOCJP冇玩,只玩過WP, 非常喜歡但玩得唔好, 偶然發現閣下此Blog, 都爬左好多文, 玩左一星期, 好想請教拉兄,唔知有冇玩錯:我用初代母馬開始:公馬 x 母馬= AA x 飛霹靂 = BB x 母馬 = CC x 組濟達人= DD x A = EE x ((SR x SR) x 財駿福星) = FF x C = GG x E = H我而家咁落代有冇錯?而家H 出世綜合力只有4, 是否正常?咁要多幾代才見7, 什至8出世綜合力?感謝幫忙!
Hi Wilson, 我都係WP迷以兩條SR血系起頭, 兩邊雙向發展互相配合, 每代都玩22-26場, 盡快穩定綜合力13先退役, 其實第5代左右已經可以綜合6, 第7-8代左右綜合7, 印象中第11代就8, 當初我唔識玩就係咁起頭單一血系10戰落代 每隻都綜合10-11左右退役 大概要雙倍代數先得....
Hello, 你好, 多謝支持現在的落代方法ok, 但要注意暫時都不要再引入NPC馬,我估計生產15隻左右, 出世就可以去到7~8
如果出現真的不能配合的狀況, 才再引入一隻NPC馬
謝拉兄解答我開頭唔係太識玩, 有三兩隻未滿心引退, 8心代重又有...咁有冇問題?
不用客氣最初代重綜合力不高時, 只要有落代, 綜合力就會上升, 但當出世綜合過了一半之後, 就要嚴謹一些, 例如要16心, 20戰~22戰左右退役, 這樣綜合力才會保持及穩定
非常感謝拉兄祝 身心健康
Thanks AC王子咁而家我咁玩落去, 有冇咩出錯?如ok 即係要大概幾代出到7 or 8出世綜合力?我開頭唔係太識玩, 有三兩隻未滿心引退, 8心代重又有...咁有冇問題?謝解答
玩DOC已一年了,所有資訊,都是在这裏取得的,再次謝过拉兄,另拉兄,你几時出反隻19馬呀,明日友赛了
估計拉兄手氣勁差,之前5張劵都冇隻LE+逃馬抽到。嘻嘻
如果改左全日会唔会今晚12點已經有?
這星期仍然搵唔到馬王聽日又要比Dandee捉到了 嗚嗚 ~.~•
因還未開主力血統, 所以未有重點培育, 但剛剛生產了一匹不錯的仔馬, 育成中
講起送抽馬券,我當時抽到好利威,但开出黎唔夠快,但我用改正常成長前,配出的金珀龙華去配,竟然救反隻金珀龙華,但始終多多少少都有D正常成長前的影子,逃馬出生,永遠都系,体力多过底力,試左3个逃血统都系咁
P, 你啲馬突破場數有冇問題?我同Andy 都有怪事發生= =
有抽到LE+好利威, 但未開 ~_~""
Paris妹,冇法子,我单逃可以,但多逃實在太高難度,唯有行小路,另我亦想大家玩下自在,因为如同場有6-7隻自在,衝線時會緊張到心跳停业,極之好玩
我已經血壓高了,唔想再试心跳停止的感覺啦。hahahaha
Carter 我仲跑緊早熟馬 所以正常真係唔知開心定傷心好 -.-"Dandee 我想玩後追 升埋S1就開隻軍事出擊研究下跑法 我發現最近跑統一2400以上單逃都有50%機會輸 唔係雅士谷 係巴黎 見到單逃諗住開心挑戰紀錄 結果輸左... @@"
Paris妹,我覺得,除日本場外,外国場多長直路,利差追多.另3000以上基本都系差追地盘
我個msg以比google收埋左 -.-"Dan大哥 我以後唔跑2400以上了因為我真係唔識分 @@"
做D差追去跑,上手後跑3200頂上,食菜咁
拉 & DAN , 咁1,3 自在出路如何, 定最好用隻1,4 ?我隻1 ,3 自在種停左冇操好耐,打算等打完杯有食物再操返隻27格以上
可以做隻逃種自在,以备不時的,剛試又好似比1~4自在,系1200米易跟得上步速
高速度高加速力自在, 2000以上很好跑
Thx我去試試先
拉兄,試了,逃底自在,確實比1-4自在易跟上逃馬,在X版上跑友賽,接近80%勝出
only 1200
1200我反而跟不上, 2000~2400就很易跟上逃馬群, 入直路再過頭
小喇叭呀,係咪又有bug呀,18-23戰一次突破都冇!555555
o岩o岩我都有隻唔知咩馬= =1-8 之後得 19-20 ,好奇怪
應該出問題了,18-25戰。0突破。今晚唔玩住了
是更新後配的馬嗎?
我係, 陣間試多一隻, 聽日再跟進一下
係呀,尋晚新開的俊歡䠮
拉兄&大家請幫忙一下再領風騷 馬突真係太高, 雖然圓 但出世成9.75 而家想最簡單ONLY 操 1,2,5,6 滿都好有難度...有冇方法易操D?得閒可以睇下我LIST既頭2隻....苦惱中><"
已經搵隻 "X"馬突既紙醉金迷衝擊一下,但配左5隻都仍然原封不動,堅到不得了
我覺得風騷種可以唔變住,落4,5代跑吓先, 雖然馬突高令到1,2,4,5都難滿但我覺得佢都好快, 試下時間先, 覺得到頂就para變.我果時用金珀龍王去揰架, 不過我覺得變完仲慢, good luck!
要找馬突三角++的一步步減
只能減不能加嗎。另是否只能用低級過LE+的馬去撞呢?
另外是否出生的一定是仔馬才會para變?
其實風騷定好利威快?我都有隻風騷未開係倉因為想等有隻理想既馬突X自家馬先開...
PARA變是可加可減, 每次生產過程也有機會PARA變的是有一定的規律的, 例如三角撞三角會變成交叉, 圓圈撞圓圈會變成雙圓至於LE+再領風騷, 馬群突破高, 可以不用去改他, 因為"聽說"馬群突破高, 可以抵抗後上馬, 我正在測試中
咁用同級le+撞定用一只低級的撞呀,拉神。係咪一定要出生仔馬先会變呀
用甚麼血統都可以, 牡牝都有機會的 :)
我而家落到4代,呢隻種明顯真正感覺到速度好驚人...特別係直路賽,差D平到SAM_IP 同埋 MACKINON 歐洲1000米紀錄,既然係咁就唔郁住, 操多D 3,4 專攻直路..
Carter 搞到我又心思思 @@"
我都心如鹿撞。呵呵。可惜主號冇,小號先抽到
其實主要隻初代健健康康, 正正常常我就覺得咩都有得救 XD
都話唔變都係好嘢! 不過唔夠底力,跑雅士谷超慢
我見拉兄隻三國鼎立放棄鬥志,期待結果 @@
血統所限, 不能五行滿, 但希望可以有效果出來 @@
請問大家&拉兄!我的自在馬到了17戰,6條bar已在22-23格前後,現時是否不用訓練卡操遊水和食魚乾到27.5格為止?不好意思有點迷惘!
我上次都係咁,最尾撻q 28戰對唔返= =
用EXCEL小心計算 應該沒問題
@@ 正常17戰時, 第三四行應該已是24.25格左右
隻晚成馬係1-8加(2戰時好明顯係晚成)跟著19-21,再25-26, 古古怪怪
我三隻排住隊, 結果兩隻只加19-20, 另一隻加19-21 & 25-26, 咁最後那隻算晚成嗎?
港版始終都係咁, 難度加強我玩咁多隻只有一隻係18~26加足9次...其餘最多都係18~21 4次
其實以前玩日版時都好少會玩到D所謂真正晚成既馬, 機率應該得幾個percent
原來如此~! 早知就留住佢.... 當初唔識玩, 乜都退晒役繼續配種
日版時代, 兩個帳號千多隻馬, 完美晚成只有20隻以內
其實何謂完美晚成?1-8, 19-26 每場都加
1-8, 18-26
友賽开始左了,又系1200中山泥
Dan Dee, 沙菲寶是你好友嗎?同她的馬同場簡直是惡夢, 她4,5 隻逃馬一開跑就成屏風一樣擋住你去路, 完全無位搶..感覺好似玩頂上
同意,沙同dan 佔左成6隻
我第一場果時沙有8隻!!! 成曰16隻齊齊逃真係要打得好認真
這兩次的中山1200泥, 跟頂上是很相似, 氣氛很好也很刺激
我玩了4場, 良 重 各24場都是同一隻自在馬勝出, 不在道此位高手有否在此... DARLEY
你的自在? 還是DAN 的?
DARLEY的自在, 19分牡 4次都係佢贏.... 重地仲彈甩2-3馬位
玩了幾場, 我又係得隻追馬, 結果當然是食塵啦!!
高手湧現是好事, 良性競爭, 大家一定可以進步千里
咁真係尋找大獎馬地獄喎, DARLEY果隻應該係大獎馬, 新馬1000泥佢已經係紀錄, 仲要變成自在後玩友賽咁勁.......
一口氣生了6隻馬 最好的4.5字居然是普通其餘5隻都是4.2字 又要清倉了 暈另外 完美晚成馬我也只出現過一次
有晚成的話, 也可以訓練, 隨便練四行滿
沙系我好友呀,同場佢有成6~7隻
拉神 我想問關於出世綜合力:格數的問題如果綜合力一樣, 或只差非常輕微的1滴, 是格數比較多的優勝嗎? 例如兩匹綜合力4字, 66和66.5格或兩匹66格, 但綜合力有很輕微的1滴相差應如何選擇?
另外據我觀察, 格數應該與血系等級有關.. 要68-69格只有LE+可以而R咭上限應該是64左右?
如果是同一成長形態, 格數少的會比較優勝以往日版經驗, UC 55~63格R 58~66格SR以上 63~69格這是大概格數, 參考參考
拉兄,咁即係要揀隻格少既操@@?而有時情況係2隻表裡一樣, 但其中一隻綜合奇高例如 一隻4.5字 一隻5.2字, 滿心歡喜去操5.2 果隻,點知係早熟= =|Thanks,
我個人是晚成馬就訓練, 當然比標準值低太多的就放棄綜合特高的, 九成機會是早熟普通, 如果遇到晚成, 恭喜, 可以重點全完璧訓練
thanks ,咁祝大家都有隻綜合特高又晚成既馬 xd
分享一下今次友賽測試結果..馬種:再領風騷4 代 綜合加幅為 1-8 19-23 24-26最佳場地適性:不良呢隻種實際落場真係速度好高, 由於表能力"轉灣"一項升唔滿,係灣位的確會有些微墜後但由一出閘果段 & 最後直路果段衝刺力真係不得了..壓得住DAN, 但壓唔住沙菲= ="一路都懷疑自己操控有問題,到而家先知原來之前馬種能力有限 T_T"..都有1 dd安慰 XD
能跟高速玩家互有勝負, 進度已經非常好, 加上了解自己馬匹性能, 之後就易知道如何派馬出戰, 實在是好消息!
同埋根據拉兄所提及,馬突看來的確有幫助 ^^
大家& 拉兄請提意一下用呢隻引退之後繼續落代,定保留呢隻, 搵同父母生多隻再落代較好?
你地今日友賽玩得咁開心我原本由尋求馬王日 變左殺馬日 -.-"
拉神, 咁即係就算1 3滿, 但跑友賽仍然唔夠對手快, 就係血統問題嗎? 還是獨立馬匹的問題....
To Carter, 同父母再生產To AC, 個體差異及打法分野
P:我日日都係殺馬日, 殺極都殺唔完= ="拉: THANKS...咁再落多代睇下咩環境ac: 其實次次都係泥,都未試過草既真正能力
拉兄!要開新post 了,過百討論!哈哈
嗯, 180個左右就開新的
16隻有3分1係你同沙既馬...不過DAN 你有1-2隻跑不良慢好多...良就快到不得了
系的,只有良地可跑T_T
拉兄,如何可以知道,新馬出生有重地適性?
跑重地1000泥地, 能跑55"50以內
好的,thx
拉神, 去看看DARLEY的馬匹Barbaro 自在馬, 友賽沒有輸過, 每場最少贏1.5馬位, ok唔緊要 新馬泥地1000 紀錄..?? 竟然由高速度高底力做出?? @@|| 超特大獎馬乎??? 應該是朱迪之美系
新馬泥地1000的紀錄是多少?
55.64
以高底力馬來說是相當快, 估計重地適性是特強
但是友賽即使是良場地, 一樣係佢贏..... 只係無贏3個馬位咁多= =" 咩馬黎架........... 1200自在都掃
睇佢個能力值好一般 唔似咁勁 -.-"
各位還有空位加我嗎?我都想同大家喺友賽比試下 仲有幾個位……馬主名:金星
我的朋友名單暫時爆滿, 加不到, 不好意思希望其他朋友可以加, 大家一起交流 :)
https://www.dropbox.com/s/9cpt5ai3b7yktfk/SC20150305-175657.jpg?dl=0偷雞成功 XD...
不錯呀, 恭喜!!
嘩,我同場有5隻馬^o^,冇一隻埋到你身,利害
咦, 我有隻第二禾
拉兄頂上測試感覺如何?還好嗎?
測試頂上? 哈哈, 我只是普通玩家又怎能幫世嘉或者香港代理測試呢?? 放過我吧
月下古箏不是拉兄的馬匹?
是, 一匹晚成馬女, 今日有跑友賽, 怎了?
http://hk.apple.nextmedia.com/realtime/supplement/20150223/53465326我睇新聞紙見到拉兄的馬匹出現在頂上,我以為拉兄被選中測試頂上。
沒有啊, 香港代理也沒有通知過我用了小弟的馬女去測試場地
幸好不是拿來測試加戰數的賽事,想不到代理會代入玩家戶口身份作為測試,可能他們想站在玩家身份親身體驗一下,令人期待。
其實代理這樣做能不能稱上盜用客戶戶口?當然我只是說笑而已,代理如用我的戶口測試頂上真的感到榮幸,說真的,真的有點羨慕拉兄,哈!
唉...最近身上的子彈洞已經夠多了, 不要再玩我了 T_T
友賽完發現, 我D馬好慢...場場輸比沙D馬,唔係一隻, 係輸三隻, 位置都無...完
我知道沙選馬要求好高的
我仲醜啦,开賽前馬房四重彩,跑後全落第
沙D馬一上場我都要望住佢PAT PAT 食塵係場地適性問題,DAN 既操控真係好犀利,我有幾ROUND 專登留意你既跑法,結果偷師成功 XD
多謝你carter,有你既安尉都冇咁傷心😭
剛好趕及練到一匹綜合19馬跑中山1200泥, 血統R 財駿福星, 高馬群突破(也不是很高只是有一半~_~), 裡能力未滿, 但稍重地勝出一場, 效果似乎不錯
恭喜有第一隻19 XD今次冇機會同場,下次友賽再試 !
拉兄 下次友賽可以公平競技了 XD
嗯, 要加快進度了, 似乎頂上準備開放了
唔知個紀錄Keep到幾耐呢 XD
我已經搵隻早熟,最快都係19:04 = ="你隻馬3戰加速已經差唔多到頂,能力差別,唯有認命
學Andy哥哥: 終於威返次~ 讚我叻叻丫~ 我會開心架 哈哈 XD
叻!
叻叻!!
叻叻叻!!!
20000cp都抽唔到隻灰馬仔,點搞!!!!啲機率係咪低到咁!!!
LE+ 加州萬里嗎?
係阿,小弟好追同自在多過逃好多,平時都好少玩逃,終於見到隻表能力靚仔嘅,隻軍事出擊又已經滿足唔到我,諗住抽,點知機率低成咁…
問題唔係$,係個機率低成咁真係好失望
是不是連續抽...?DOC的抽獎有嚴重傾向, 如果抽到不好的親馬, 通常短時間內再抽都是不好的
以日版的經驗, LE+的機率大約是2~4% (大概, 不是實際數字)
一日內不同時間,時間差距起碼1小時,都係咁…可能自己唔好彩,但咁比佢賺個心有啲不甘,都係做反個唔課心嘅玩家算/_\
我而家都係儲DP 搵賽日LE+ 算 , 儲D CP 買下AT仲實際
有抽到不錯的LE馬嗎?
今期啲LE有啲不知所謂-_-
高速度高底力不少, 但表能力都逃馬傾向, 練自在會難一點但裡能力形態確實不錯..
自在已有心中有理,仲未發揮到極限,但始終對追情有獨鍾…
明白您的心情, 希望您下次抽到心頭好啦 ^^
網誌成立至今差不多兩年, 有三件事是我覺得對不起讀者的
回覆刪除1. 日版推出LE 天文學家, 當時我的意見有部份玩家不同意, 因而爆發罵戰; 那次也是網誌令部份人討厭的起點
2. 從日版引退, 令很多玩家失望及錯愕, 那時網誌人氣也立即下滑, 決裂的缺口在那時打開
3. 港版推出, 我支持香港代理的態度令日版玩家極為不滿, 也因此「反目成仇」, 這段時間各位如有關心事態發展, 也大概知道是甚麼事
玩遊戲本想簡單開心, 寫這網誌也只是想將所知道分享, 想不到這也可以成為被攻擊的對象... 唔, 就好像AC王子所說, 這就是香港遊戲界的生態
不過, 我最重視的還是各位支持者, 所以向各位交代清楚事情的來龍去脈
曾子曰:「吾日三省吾身:為人謀而不忠乎?與朋友交而不信乎?傳不習乎?」
活在當下,
刪除大家傾得/玩的開心就得啦
酒逢知己千杯少,話不投機半句多
呢 :)
完全明白, 加油拉兄!
回覆刪除多謝拉兄給我們這個平台互相交流, 不過呢度我們訪客是不能上載照片嗎?
7只馬一只早熟都無?=.=•
刪除我隻新種開左隻18-24 , 26 有突破. 係剩 25= ="
刪除聽日友戰有待測試 XD
我這星期所有4.5字以上的都是早熟/普通
刪除4字+馬女就是晚成... 暈
那些早熟和普通幫我跑了快到S1了... 暈暈
現在倉存100個LE食物 但沒馬王練... 暈暈暈
我差少少上到 S5 ,上S1 要幾多POINT @@,我而家升到已經想死,勁慢長= =
刪除我得返2X 紅白羅白 ,1X 燒賣, 同一大堆LE蘋果, 好想要納豆,納豆太好用~
S2->S1=7500 其實要升好快ga ja
刪除15分跑S, 16分跑SS, 15戰後的16分跑SSS
17-18分跑SSS/EX, 正常一場200分
不過之前更新後統一多左"DOC"電腦馬
形式上Replace幽靈馬 搞到成日拎唔足分
不過跑分破唔到紀錄的 因為唔會有單逃
就算無玩家逃 都有電腦逃令你拎唔到大回復
我都想同大家友戰一下, 但似乎大家都爆了位, HAHA!
刪除方便才留個位給小弟吧, ID : 劉同安, THX!
是, 沒法上載圖片, 或者可以先放在免費空間, 之後放連結在這邊, 不好意思 <(_ _)>
刪除同安C兄,我仲有一位^^
刪除我都想場場玩統一戰,
但有時你見隻馬時間唔錯,成長又幾靚就會心思思想衝紀錄架啦,
但每次最有把握果D都係差果0.00.0X ,特別係一干直路= ="
Paris馬女晚成也練呀。可以在條件雌馬賽用
刪除好有性格bor~! 下面唔覆上面覆~! 安迪
刪除遊戲最緊要開心,拉兄支持你!
回覆刪除不經不覺已跟蹤此網誌年多了...從日版到現在...已經成為小弟每天上來的習慣!CD ROM 的我, 也來給拉兄打打氣...只是遊戲一隻, 認真便輸了...一笑置之吧!
回覆刪除請問最早第幾場分辨到隻馬係唔係晚成?方法係點?有D馬19戰跑完出突破後到23場都冇係咪退得?謝謝
回覆刪除基本上睇頭3戰加幅會估到,
刪除早熟1-9 會突破 ,之後18-21都會
普通1-8 , 18-22
晚成就1-8, 18-26
不過好多時18-26 唔係場場都會突破,呢D會稱為假晚成
而完美晚成就18-26場 場場都會突破,
有錯請更正及補充 !~
二戰綜合力的加幅, 決定馬匹的成長形態, 詳情可以在這裡找
刪除http://dochk.blogspot.hk/2013/07/blog-post_8.html
是不是這樣,
刪除1戰加好多2戰都多=早熟
1戰和2戰加副差不多=普通
1戰加得明顯比2戰多=晚成?
1戰加中量 2戰加中量 = 普通
刪除1戰加中量 2戰加少量 = 晚成
中量同少量有點難判斷, 如果可以SCREENSHOT出去比較就無問題.
o岩o岩有隻唔知咩馬= =
刪除1-8 之後得 19-20 ,好奇怪
港版個成長系統仲係唔夠成熟.......
刪除大家&拉兄
回覆刪除如果到了24戰已經是自在馬之後操練是否不用了,因為只要一操隨便一條bar 都突出了便不是自在囉?請賜教!
我通常23-24 戰已經 訓練MAX ,如果未MAX我都唔敢亂操,
刪除揀游水最穩陣= =
正常情況下 24戰應該Max了
刪除謝謝大家!即是不用操.
刪除如果已經Max了 又是自在
刪除就食人參/魚乾到29戰 正常係27.25-27.75格
可以在沒有用訓練馬咭的情況下游水.
刪除因25 26 27 28戰食4次魚乾仲可以加1格, 有必要咁做
是, 游水就好, 應該甚麼都不加的
刪除到了24戰會是27.5格嗎?而且已經max?所以不用操?AC! 不用訓練卡時都要訓練先可食野、而訓練遊水會不加是嗎?多謝你們的賜教!獲益良多.
刪除是, 因為未MAX, 如果完壁可能會加. 只要游水 大成功/成功 就一定不會加, 然後去食野>>出賽.
刪除另外一個做法係 完壁訓練2+3的那種拍跳, 3應該會加1/4行, 再食加1 2 4 5 6的食物平衡返都可以.
Thanks AC!
刪除剛生產了一隻完美晚成馬...27戰1,3已爆, 28戰操練後發覺所有裡能力跟27戰後是一樣的, 沒變化, 好唔好跑埋29戰呢? 好似之前有師兄話29戰後會減1,3...
回覆刪除我昨天的確有一隻晚28戰滿1, 之後到29戰後減了1的晚成= =有待友戰測試
刪除正常完美晚成29戰不會衰退
刪除Holy Shxt!~....
刪除咁我果隻要拎去堆田了 T_T"
晚成馬先測試清楚, 別輕易放棄 @@..
刪除28戰..LOGOUT 再LOGIN, 1,3 條BAR後退一小格, 擦心心又滿番...今晚試下29戰先..
刪除拉神果然是文化界代表,連之乎者也都出埋。偶像呀。我係女必定愛死你啦。55555
回覆刪除你已經被人話係教徒
刪除你咁樣又會被人話係Gay Gay架 (笑) XD
機友就梗架啦。我本質是很喜歡妹子的。大家別怕我玩番梘。嘻嘻。。,paris我也是你信徒呀。
刪除支持~~~ 我喜歡這裡的氣氛, 是一個好好交流的地方~~
回覆刪除謝謝支持
刪除拉師父 其實4個字既晚成馬你會點處理?
回覆刪除先數格數, 如果是60格左右都會培育
刪除拉神,我唔識數格子。可否幫我睇下。TOT
刪除格子要自己才能看, 我們看不到@@
刪除每一項表能力, 最多是32大格, 每一大格有四小格, 即0.25格
在操練時, 會看到格子的畫面, 拍起來就很易數了 :)
數格仔都唔識數,明顯玩野啦你= ="
刪除一半16格..加加減減會容易D
我用iphone玩,老花睇唔清楚。後生仔俾D面老人家好播!555555
刪除呀,你啱,我一直都用tablet 玩,用開大mon, 請恕罪 XD
刪除Thx 拉兄 :)
刪除拉兄
回覆刪除小弟是新手, DOCJP冇玩,只玩過WP, 非常喜歡但玩得唔好, 偶然發現閣下此Blog, 都爬左好多文, 玩左一星期, 好想請教拉兄,唔知有冇玩錯:
我用初代母馬開始:
公馬 x 母馬= A
A x 飛霹靂 = B
B x 母馬 = C
C x 組濟達人= D
D x A = E
E x ((SR x SR) x 財駿福星) = F
F x C = G
G x E = H
我而家咁落代有冇錯?
而家H 出世綜合力只有4, 是否正常?
咁要多幾代才見7, 什至8出世綜合力?
感謝幫忙!
Hi Wilson, 我都係WP迷
刪除以兩條SR血系起頭, 兩邊雙向發展互相配合, 每代都玩22-26場, 盡快穩定綜合力13先退役, 其實第5代左右已經可以綜合6, 第7-8代左右綜合7, 印象中第11代就8, 當初我唔識玩就係咁起頭
單一血系10戰落代 每隻都綜合10-11左右退役 大概要雙倍代數先得....
Hello, 你好, 多謝支持
刪除現在的落代方法ok, 但要注意暫時都不要再引入NPC馬,
我估計生產15隻左右, 出世就可以去到7~8
如果出現真的不能配合的狀況, 才再引入一隻NPC馬
刪除謝拉兄解答
刪除我開頭唔係太識玩, 有三兩隻未滿心引退, 8心代重又有...咁有冇問題?
不用客氣
刪除最初代重綜合力不高時, 只要有落代, 綜合力就會上升, 但當出世綜合過了一半之後, 就要嚴謹一些, 例如要16心, 20戰~22戰左右退役, 這樣綜合力才會保持及穩定
非常感謝拉兄
刪除祝 身心健康
Thanks AC王子
回覆刪除咁而家我咁玩落去, 有冇咩出錯?
如ok 即係要大概幾代出到7 or 8出世綜合力?
我開頭唔係太識玩, 有三兩隻未滿心引退, 8心代重又有...咁有冇問題?
謝解答
玩DOC已一年了,所有資訊,都是在这裏取得的,再次謝过拉兄,另拉兄,你几時出反隻19馬呀,明日友赛了
回覆刪除估計拉兄手氣勁差,之前5張劵都冇隻LE+逃馬抽到。嘻嘻
刪除如果改左全日会唔会今晚12點已經有?
刪除這星期仍然搵唔到馬王
刪除聽日又要比Dandee捉到了 嗚嗚 ~.~•
因還未開主力血統, 所以未有重點培育, 但剛剛生產了一匹不錯的仔馬, 育成中
刪除講起送抽馬券,我當時抽到好利威,但开出黎唔夠快,但我用改正常成長前,配出的金珀龙華去配,竟然救反隻金珀龙華,但始終多多少少都有D正常成長前的影子,逃馬出生,永遠都系,体力多过底力,試左3个逃血统都系咁
刪除P, 你啲馬突破場數有冇問題?我同Andy 都有怪事發生= =
刪除有抽到LE+好利威, 但未開 ~_~""
刪除Paris妹,冇法子,我单逃可以,但多逃實在太高難度,唯有行小路,另我亦想大家玩下自在,因为如同場有6-7隻自在,衝線時會緊張到心跳停业,極之好玩
刪除我已經血壓高了,唔想再试心跳停止的感覺啦。hahahaha
刪除Carter 我仲跑緊早熟馬 所以正常
刪除真係唔知開心定傷心好 -.-"
Dandee 我想玩後追 升埋S1就開隻軍事出擊研究下跑法 我發現最近跑統一2400以上單逃都有50%機會輸 唔係雅士谷 係巴黎 見到單逃諗住開心挑戰紀錄 結果輸左... @@"
Paris妹,我覺得,除日本場外,外国場多長直路,利差追多.
刪除另3000以上基本都系差追地盘
我個msg以比google收埋左 -.-"
刪除Dan大哥 我以後唔跑2400以上了
因為我真係唔識分 @@"
做D差追去跑,上手後跑3200頂上,食菜咁
刪除拉 & DAN , 咁1,3 自在出路如何, 定最好用隻1,4 ?
刪除我隻1 ,3 自在種停左冇操好耐,
打算等打完杯有食物再操返隻27格以上
可以做隻逃種自在,以备不時的,剛試又好似比1~4自在,系1200米易跟得上步速
刪除高速度高加速力自在, 2000以上很好跑
刪除Thx我去試試先
刪除拉兄,試了,逃底自在,確實比1-4自在易跟上逃馬,在X版上跑友賽,接近80%勝出
刪除only 1200
刪除1200我反而跟不上, 2000~2400就很易跟上逃馬群, 入直路再過頭
刪除小喇叭呀,係咪又有bug呀,18-23戰一次突破都冇!555555
回覆刪除o岩o岩我都有隻唔知咩馬= =
刪除1-8 之後得 19-20 ,好奇怪
應該出問題了,18-25戰。0突破。今晚唔玩住了
刪除是更新後配的馬嗎?
刪除我係, 陣間試多一隻, 聽日再跟進一下
刪除係呀,尋晚新開的俊歡䠮
刪除拉兄&大家請幫忙一下
回覆刪除再領風騷 馬突真係太高, 雖然圓 但出世成9.75
而家想最簡單ONLY 操 1,2,5,6 滿都好有難度...有冇方法易操D?
得閒可以睇下我LIST既頭2隻....苦惱中><"
已經搵隻 "X"馬突既紙醉金迷衝擊一下,但配左5隻都仍然
刪除原封不動,堅到不得了
我覺得風騷種可以唔變住,落4,5代跑吓先, 雖然馬突高令到1,2,4,5都難滿但我覺得佢都好快, 試下時間先, 覺得到頂就para變.我果時用金珀龍王去揰架, 不過我覺得變完仲慢, good luck!
刪除要找馬突三角++的一步步減
刪除只能減不能加嗎。另是否只能用低級過LE+的馬去撞呢?
刪除另外是否出生的一定是仔馬才會para變?
刪除其實風騷定好利威快?
刪除我都有隻風騷未開係倉
因為想等有隻理想既馬突X自家馬先開...
PARA變是可加可減, 每次生產過程也有機會PARA變的
刪除是有一定的規律的, 例如三角撞三角會變成交叉, 圓圈撞圓圈會變成雙圓
至於LE+再領風騷, 馬群突破高, 可以不用去改他, 因為"聽說"馬群突破高, 可以抵抗後上馬, 我正在測試中
咁用同級le+撞定用一只低級的撞呀,拉神。係咪一定要出生仔馬先会變呀
刪除用甚麼血統都可以, 牡牝都有機會的 :)
刪除我而家落到4代,呢隻種明顯真正感覺到速度好驚人...
刪除特別係直路賽,差D平到SAM_IP 同埋 MACKINON 歐洲1000米紀錄,
既然係咁就唔郁住, 操多D 3,4 專攻直路..
Carter 搞到我又心思思 @@"
刪除我都心如鹿撞。呵呵。可惜主號冇,小號先抽到
刪除其實主要隻初代健健康康, 正正常常我就覺得咩都有得救 XD
刪除都話唔變都係好嘢! 不過唔夠底力,跑雅士谷超慢
刪除我見拉兄隻三國鼎立放棄鬥志,期待結果 @@
刪除血統所限, 不能五行滿, 但希望可以有效果出來 @@
刪除請問大家&拉兄!
回覆刪除我的自在馬到了17戰,6條bar已在22-23格前後,現時是否不用訓練卡操遊水和食魚乾到27.5格為止?不好意思有點迷惘!
我上次都係咁,最尾撻q 28戰對唔返= =
刪除用EXCEL小心計算 應該沒問題
刪除@@ 正常17戰時, 第三四行應該已是24.25格左右
刪除隻晚成馬係1-8加(2戰時好明顯係晚成)跟著19-21,再25-26, 古古怪怪
回覆刪除我三隻排住隊, 結果兩隻只加19-20, 另一隻加19-21 & 25-26, 咁最後那隻算晚成嗎?
刪除港版始終都係咁, 難度加強
刪除我玩咁多隻只有一隻係18~26加足9次...
其餘最多都係18~21 4次
其實以前玩日版時都好少會玩到D所謂真正晚成既馬, 機率應該得幾個percent
刪除原來如此~!
刪除早知就留住佢.... 當初唔識玩, 乜都退晒役繼續配種
日版時代, 兩個帳號千多隻馬, 完美晚成只有20隻以內
刪除其實何謂完美晚成?1-8, 19-26 每場都加
刪除1-8, 18-26
刪除友賽开始左了,又系1200中山泥
回覆刪除Dan Dee, 沙菲寶是你好友嗎?同她的馬同場簡直是惡夢, 她4,5 隻逃馬一開跑就成屏風一樣擋住你去路, 完全無位搶..感覺好似玩頂上
刪除同意,沙同dan 佔左成6隻
刪除我第一場果時沙有8隻!!! 成曰16隻齊齊逃真係要打得好認真
刪除這兩次的中山1200泥, 跟頂上是很相似, 氣氛很好也很刺激
刪除我玩了4場, 良 重 各2
刪除4場都是同一隻自在馬勝出, 不在道此位高手有否在此... DARLEY
你的自在? 還是DAN 的?
刪除DARLEY的自在, 19分牡 4次都係佢贏.... 重地仲彈甩2-3馬位
刪除玩了幾場, 我又係得隻追馬, 結果當然是食塵啦!!
刪除高手湧現是好事, 良性競爭, 大家一定可以進步千里
刪除咁真係尋找大獎馬地獄喎, DARLEY果隻應該係大獎馬, 新馬1000泥佢已經係紀錄, 仲要變成自在後玩友賽咁勁.......
刪除一口氣生了6隻馬 最好的4.5字居然是普通
回覆刪除其餘5隻都是4.2字 又要清倉了 暈
另外 完美晚成馬我也只出現過一次
有晚成的話, 也可以訓練, 隨便練四行滿
刪除沙系我好友呀,同場佢有成6~7隻
回覆刪除拉神 我想問關於出世綜合力:格數的問題
回覆刪除如果綜合力一樣, 或只差非常輕微的1滴, 是格數比較多的優勝嗎?
例如兩匹綜合力4字, 66和66.5格
或兩匹66格, 但綜合力有很輕微的1滴相差
應如何選擇?
另外據我觀察, 格數應該與血系等級有關.. 要68-69格只有LE+可以
刪除而R咭上限應該是64左右?
如果是同一成長形態, 格數少的會比較優勝
刪除以往日版經驗,
UC 55~63格
R 58~66格
SR以上 63~69格
這是大概格數, 參考參考
拉兄,咁即係要揀隻格少既操@@?
刪除而有時情況係2隻表裡一樣, 但其中一隻綜合奇高
例如 一隻4.5字 一隻5.2字,
滿心歡喜去操5.2 果隻,點知係早熟= =|
Thanks,
我個人是晚成馬就訓練, 當然比標準值低太多的就放棄
刪除綜合特高的, 九成機會是早熟普通, 如果遇到晚成, 恭喜, 可以重點全完璧訓練
thanks ,
刪除咁祝大家都有隻綜合特高又晚成既馬 xd
分享一下今次友賽測試結果..
回覆刪除馬種:再領風騷4 代 綜合加幅為 1-8 19-23 24-26
最佳場地適性:不良
呢隻種實際落場真係速度好高,
由於表能力"轉灣"一項升唔滿,係灣位的確會有些微墜後
但由一出閘果段 & 最後直路果段衝刺力真係不得了..壓得住DAN, 但壓唔住沙菲= ="
一路都懷疑自己操控有問題,到而家先知原來之前馬種能力有限 T_T"..
都有1 dd安慰 XD
能跟高速玩家互有勝負, 進度已經非常好, 加上了解自己馬匹性能, 之後就易知道如何派馬出戰, 實在是好消息!
刪除同埋根據拉兄所提及,馬突看來的確有幫助 ^^
刪除大家& 拉兄請提意一下
刪除用呢隻引退之後繼續落代,
定保留呢隻, 搵同父母生多隻再落代較好?
你地今日友賽玩得咁開心
刪除我原本由尋求馬王日 變左殺馬日 -.-"
拉神, 咁即係就算1 3滿, 但跑友賽仍然唔夠對手快, 就係血統問題嗎? 還是獨立馬匹的問題....
刪除To Carter, 同父母再生產
刪除To AC, 個體差異及打法分野
P:我日日都係殺馬日, 殺極都殺唔完= ="
刪除拉: THANKS...咁再落多代睇下咩環境
ac: 其實次次都係泥,都未試過草既真正能力
拉兄!要開新post 了,過百討論!哈哈
回覆刪除嗯, 180個左右就開新的
刪除沙系我好友呀,同場佢有成6~7隻
回覆刪除16隻有3分1係你同沙既馬...
刪除不過DAN 你有1-2隻跑不良慢好多...良就快到不得了
系的,只有良地可跑T_T
回覆刪除拉兄,如何可以知道,新馬出生有重地適性?
回覆刪除跑重地1000泥地, 能跑55"50以內
刪除好的,thx
刪除拉神, 去看看DARLEY的馬匹Barbaro
回覆刪除自在馬, 友賽沒有輸過, 每場最少贏1.5馬位, ok唔緊要
新馬泥地1000 紀錄..?? 竟然由高速度高底力做出?? @@|| 超特大獎馬乎???
應該是朱迪之美系
新馬泥地1000的紀錄是多少?
刪除55.64
刪除以高底力馬來說是相當快, 估計重地適性是特強
刪除但是友賽即使是良場地, 一樣係佢贏..... 只係無贏3個馬位咁多= ="
刪除咩馬黎架........... 1200自在都掃
睇佢個能力值好一般 唔似咁勁 -.-"
刪除各位還有空位加我嗎?我都想同大家喺友賽比試下 仲有幾個位……馬主名:金星
回覆刪除我的朋友名單暫時爆滿, 加不到, 不好意思
刪除希望其他朋友可以加, 大家一起交流 :)
https://www.dropbox.com/s/9cpt5ai3b7yktfk/SC20150305-175657.jpg?dl=0
回覆刪除偷雞成功 XD...
不錯呀, 恭喜!!
刪除嘩,我同場有5隻馬^o^,冇一隻埋到你身,利害
刪除咦, 我有隻第二禾
刪除拉兄頂上測試感覺如何?還好嗎?
回覆刪除測試頂上? 哈哈, 我只是普通玩家又怎能幫世嘉或者香港代理測試呢?? 放過我吧
刪除月下古箏不是拉兄的馬匹?
刪除是, 一匹晚成馬女, 今日有跑友賽, 怎了?
刪除http://hk.apple.nextmedia.com/realtime/supplement/20150223/53465326
刪除我睇新聞紙見到拉兄的馬匹出現在頂上,我以為拉兄被選中測試頂上。
沒有啊, 香港代理也沒有通知過我用了小弟的馬女去測試場地
刪除幸好不是拿來測試加戰數的賽事,想不到代理會代入玩家戶口身份作為測試,可能他們想站在玩家身份親身體驗一下,令人期待。
刪除其實代理這樣做能不能稱上盜用客戶戶口?當然我只是說笑而已,代理如用我的戶口測試頂上真的感到榮幸,說真的,真的有點羨慕拉兄,哈!
刪除唉...
刪除最近身上的子彈洞已經夠多了, 不要再玩我了 T_T
友賽完發現, 我D馬好慢...場場輸比沙D馬,唔係一隻, 係輸三隻, 位置都無...完
回覆刪除我知道沙選馬要求好高的
刪除我仲醜啦,开賽前馬房四重彩,跑後全落第
刪除沙D馬一上場我都要望住佢PAT PAT 食塵
刪除係場地適性問題,DAN 既操控真係好犀利,我有幾ROUND 專登留意你既跑法,結果偷師成功 XD
多謝你carter,有你既安尉都冇咁傷心😭
刪除剛好趕及練到一匹綜合19馬跑中山1200泥, 血統R 財駿福星, 高馬群突破(也不是很高只是有一半~_~), 裡能力未滿, 但稍重地勝出一場, 效果似乎不錯
回覆刪除恭喜有第一隻19 XD
刪除今次冇機會同場,下次友賽再試 !
拉兄 下次友賽可以公平競技了 XD
刪除嗯, 要加快進度了, 似乎頂上準備開放了
刪除唔知個紀錄Keep到幾耐呢 XD
回覆刪除我已經搵隻早熟,最快都係19:04 = ="
刪除你隻馬3戰加速已經差唔多到頂,能力差別,唯有認命
學Andy哥哥: 終於威返次~ 讚我叻叻丫~ 我會開心架 哈哈 XD
刪除叻!
刪除叻叻!!
刪除叻叻叻!!!
刪除20000cp都抽唔到隻灰馬仔,點搞!!!!
回覆刪除啲機率係咪低到咁!!!
LE+ 加州萬里嗎?
刪除係阿,小弟好追同自在多過逃好多,平時都好少玩逃,終於見到隻表能力靚仔嘅,隻軍事出擊又已經滿足唔到我,諗住抽,點知機率低成咁…
刪除問題唔係$,係個機率低成咁真係好失望
刪除是不是連續抽...?
刪除DOC的抽獎有嚴重傾向, 如果抽到不好的親馬, 通常短時間內再抽都是不好的
以日版的經驗, LE+的機率大約是2~4% (大概, 不是實際數字)
刪除一日內不同時間,時間差距起碼1小時,都係咁…
刪除可能自己唔好彩,但咁比佢賺個心有啲不甘,都係做反個唔課心嘅玩家算/_\
我而家都係儲DP 搵賽日LE+ 算 ,
刪除儲D CP 買下AT仲實際
有抽到不錯的LE馬嗎?
刪除今期啲LE有啲不知所謂-_-
刪除高速度高底力不少, 但表能力都逃馬傾向, 練自在會難一點
刪除但裡能力形態確實不錯..
自在已有心中有理,仲未發揮到極限,但始終對追情有獨鍾…
刪除明白您的心情, 希望您下次抽到心頭好啦 ^^
刪除